Down The Rabbit Hole 2023

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
483
315
Ik ben begin november naar de show van lil nas X in afas geweest, heel hoog tieneridool gehaltešŸ˜…. Leuke show maar muzikaal niet perse goed dus ben benieuwd of dat past op dtrh aangezien ide wel eens heeft benoemd dat hij vooral gaat voor acts die live heel sterk zijn.
Weet niet zo goed wat er live op het podium gebeurt bij hem?
Heel veel, bijna een soort queer theater haha
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Nieuwe vis... Ben Howard volgens zijn instagram? Nieuw nummer onder zijn video + een optreden ergens in juli. Misschien te laat voor DTRH maar zou nog een leuke naam zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: jimmywe en mattman

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Volgens iemand in het Werchter topic, komt Ben Howard daar. Zou direct kanshebber voor hier zijn dus, en voor mij de naam zijn die het de bovenkant kan redden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lowlandicus

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
535
181
Twijfel over de match tussen Ben Howard en DTRH. Persoonlijk lijkt het me wel tof, maar weet niet of hij een vol veld/tent trekt. Paar jaar geleden vertelden vrienden van me dat mensen weg liepen bij het concert omdat het ontzettend saai zou zijn - met nul interactie. Zou persoonlijk zelf nooit weglopen bij een concert waar je 40 euro voor afgetikt hebt, maar toch.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.336
1.778
Persoonlijk zou ik Ben Howard wel toejuichen, maar ik snap wel wat Gguuss zegt. Misschien wel een betere boeking voor BKS. Al heb ik Ben Howard ookm op LL gezien en dat vond ik toch wel erg goed. Kan me ook niet herinneren dat er toen mensen wegliepen of dat het niet druk was. Maar is alweer tijdje geleden.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Twijfel over de match tussen Ben Howard en DTRH. Persoonlijk lijkt het me wel tof, maar weet niet of hij een vol veld/tent trekt. Paar jaar geleden vertelden vrienden van me dat mensen weg liepen bij het concert omdat het ontzettend saai zou zijn - met nul interactie. Zou persoonlijk zelf nooit weglopen bij een concert waar je 40 euro voor afgetikt hebt, maar toch.
Die show in AFAS? Dan waren het geen fans- zoals heel veel die avond. Die show was alles behalve saai. Ik irriteerde mij enorm aan de hoeveelheid mensen die er doorheen praatte; waarschijnlijk de verwachting van het eerste album.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.832
1.740
Twijfel over de match tussen Ben Howard en DTRH. Persoonlijk lijkt het me wel tof, maar weet niet of hij een vol veld/tent trekt. Paar jaar geleden vertelden vrienden van me dat mensen weg liepen bij het concert omdat het ontzettend saai zou zijn - met nul interactie. Zou persoonlijk zelf nooit weglopen bij een concert waar je 40 euro voor afgetikt hebt, maar toch.
Die show was inderdaad gewoon heel erg goed. Kan me voorstellen dat mensen die alleen Every Kingdom hebben geluisterd inderdaad niet heel blij waren, maar mag hopen dat als je dat geld neerlegt je op z'n minst wel weet wat die artiest de afgelopen 5/6 jaar heeft uitgebracht.

Vond de show in TivoliVredenburg dat jaar overigens wel beter dan die AFAS show. Maar dat komt inderdaad net zoals @MarkD zegt door het praatpubliek in de AFAS + kleinere setting.
 

BVBe

Nieuw lid
19 dec 2022
3
5
Nieuw op het forum, maar niet nieuw op DTRH. Deze zomer wordt de 3de keer na de editie met Nick Cave, QOTSA en de fantastische David Byrne en de editie met voor mij tegenvallende headliners als Editors en Underworld, maar daarnaast leuke meevallers, o.a. Balthazar, Ry X, De Staat, Robyn,...

De eerste drop vind ik alvast interessant. Hoewel velen denken dat alle headliners gekend zijn, verwacht ik toch nog Ć©Ć©n echte afsluiter voor Hotot. Ik denk namelijk niet dat Paolo Nutini dat zal zijn. Ik denk dan eerder in de richting van (in volgorde van haalbaarheid) Oscar & The Wolf, Sigur Ros, Rosalia, The Black Keys, Florence and the machine, Blur?

Verder verwacht ik nog wel wat leuk Belgisch live-geweld uit het rijtje Tamino, Charlotte AdigƩry & Bolis Pupul, dEUS (nieuwe plaat is er in maart), Coely, Blackwave, Sylvie Kreusch, Selah Sue.
Wende (graag!) en S10 (bwaa...), zie ik er ook wel te staan, aangezien Frouke huisartiest is?

Hopelijk ook kans op Sault, The Prodigy, Amenra, Caribou.
 

FrankieD

Playlistbediener
26 okt 2022
26
14
Nieuw op het forum, maar niet nieuw op DTRH. Deze zomer wordt de 3de keer na de editie met Nick Cave, QOTSA en de fantastische David Byrne en de editie met voor mij tegenvallende headliners als Editors en Underworld, maar daarnaast leuke meevallers, o.a. Balthazar, Ry X, De Staat, Robyn,...

De eerste drop vind ik alvast interessant. Hoewel velen denken dat alle headliners gekend zijn, verwacht ik toch nog Ć©Ć©n echte afsluiter voor Hotot. Ik denk namelijk niet dat Paolo Nutini dat zal zijn. Ik denk dan eerder in de richting van (in volgorde van haalbaarheid) Oscar & The Wolf, Sigur Ros, Rosalia, The Black Keys, Florence and the machine, Blur?

Verder verwacht ik nog wel wat leuk Belgisch live-geweld uit het rijtje Tamino, Charlotte AdigƩry & Bolis Pupul, dEUS (nieuwe plaat is er in maart), Coely, Blackwave, Sylvie Kreusch, Selah Sue.
Wende (graag!) en S10 (bwaa...), zie ik er ook wel te staan, aangezien Frouke huisartiest is?

Hopelijk ook kans op Sault, The Prodigy, Amenra, Caribou.
Ik hoop alleszins dat er nog Ć©Ć©n headliner bij komt in de trend van Black Keys, AM of qotsa, maar met Bon Iver ben ik ook heel tevreden. Ik vind het gek dat Bon Iver zelden wordt aangehaald hier terwijl ze wel aan het touren zijn in juni/juli en naar mijn mening ook een perfecte headliner zouden zijn.

Daarnaast hoop ik ook nog op bands zoals The Haunted Youth, Balthazar en/of Warhaus, Whitney, Djo, dEUS en Cigarettes after Sex.

Voor 's avonds lijkt mij een bonobo of Caribou ook nog wel perfect!
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Tot nu toe, na paar keer luisteren zijn Working Men's club, Sleaford Mods en Jacob Collier gave ontdekkingen die ik wel wil meemaken.
Daarnaast degene die ik al ken en ook in mn playlist DTRH 23 staan; Stromea, Fred Again..., Froukje, Weval en Romy

Aardige oogst 8 vd 20
 
Laatst bewerkt:

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
483
315
Er wordt denk ik bedoeld dat Froukje dit jaar de nle artiest is die heel het weekend wat doet zoals Ronnie, jungle by Night en de jeugd in het verleden
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
483
315
Het vuur is groter dan ikā€™, zong Froukje nog niet zo lang geleden op haar debuutsingle. Inmiddels zijn de rollen omgedraaid. Froukje is groter dan het vuur, ze is groter dan het leven zelf en ze is zĆ©ker te groot voor maar Ć©Ć©n optreden op Down The Rabbit Hole. Daarom blijft ze het hele weekend als special guest in de Groene Heuvels: naast een eigen show zal ze op de gekste plekken en de meest onverwachte momenten opduiken. Dit wordt uitzinnig. Het wordt onbezonnen. Het wordt dansen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken