Down The Rabbit Hole 2023

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.924
1.872
Van Fred naar TSCHA en Romy gaat echt een drama worden, dat kan ik nu al voorspellen. Totaal dezelfde golflengte en het gaat daar echt veel te druk worden. Waarom doen ze dit niet gewoon in de Teddy voor 1 nacht?
Ik pleit uberhaupt al een tijdje om die twee te switchen s'nachts
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.331
1.347
Ik pleit uberhaupt al een tijdje om die twee te switchen s'nachts
Ja vorig jaar was die Teddy nagenoeg leeg en Fuzzy bomvol, vooral op vrijdag. Edit: Schijnbaar willen ze dit gewoon kleiner houden dan bijvoorbeeld een lowlands.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.332
6.552
Van Fred naar TSCHA en Romy gaat echt een drama worden, dat kan ik nu al voorspellen. Totaal dezelfde golflengte en het gaat daar echt veel te druk worden. Waarom doen ze dit niet gewoon in de Teddy voor 1 nacht?
Des te meer reden om voor Heartworms te gaan dus en te blijven hangen.
 
  • Leuk
Waarderingen: elo en Broccoli Rob

zworp3

Support act
17 mei 2018
855
561
Romy als DJ, is dat nou nog wat? Ik was vorig jaar bij een b2b met Romy en HAAi en de inbreng van Romy was niet om over naar huis te schrijven.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.947
6.197
Zeer karige line-up, amai.. En 070 shake met Death Grips laten clashen is onbegrijpelijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bob105

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Inderdaad. Op de line-up pagina leek het wel oké, maar dit is imo bijzonder karig.
 
  • Leuk
Waarderingen: elo

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.363
1.815
Mijn route zal worden:

Vr: Froukje, Murder Capital, Warhaus, Weval of Tramhaus, Joey Badass, Fred Again (misschien stuk Heartworms), TSHA
Za: Kids WIth Buns (of Mulatu Astatke, ken ik eigenlijk niet), Sticks, Altin Gun, Horace Andy, Selah Sue (weinig andere keus), Death Grips, Working Mens Club, Stromae of Overmono
Zo: Gyedu-Blay Ambolley, Ramkot, Shygirl, stukje Ben Howard, Bob Vylan, Slowthai en daarna laat ik het van het moment afhangen.

Geen groots programma, wel goed genoeg voor een leuk weekend. Paar namen die ik nog niet eerderheb gezien, altijd leuk: Met name Joey Badass, Shygirl, Working Mens Club.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.363
1.815
Dat dit festival toch bijna altijd even duur is als Rock Werchter blijft mij verbazen. Steevast de meest karige major line-up van de zomer voor mij.
Ja dat vind ik eerlijk gezegd ook opmerkelijk. Als je ziet wat daar aan extra namen staat...

Als ik echter voor mezelf spreek: ik loop dan toch liever op een festival met het formaat DTRH, dan op Werchter. Denk dat er bij DTRH ook veel geïnvesteerd wordt in de aankleding van het terrein, net als bij Lowlands. Ik vind dat heel prettig. Ben al lang niet meer op Werchter geweest, dus echt vergelijken kan ik het niet. Maar is natuurlijk veel massaler en groter.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Lekker de ramptoerist uithangen bij idles: Verheug me nu al op de geshockeerde gezichten van de wachtende stromaefans na de eerste pit. Wie programmeert dat nou weer achter elkaar:unsure:
Is Idles zo shockerend dan? Het niet nu ook weer geen Death Grips of Arca achtige gekkigheid toch.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Dat dit festival toch bijna altijd even duur is als Rock Werchter blijft mij verbazen. Steevast de meest karige major line-up van de zomer voor mij.
Helemaal eens over dit jaar, maar 'steevast'? De lineups van 2022 maar vooral 2019 en 2018 waren echt wel om vingers van af te likken en bijzonder stacked.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.363
1.815
Helemaal eens over dit jaar, maar 'steevast'? De lineups van 2022 maar vooral 2019 en 2018 waren echt wel om vingers van af te likken en bijzonder stacked.
Dat is wel al jaren een running gag hier op het forum rondom DTRH: "als je de namen dan in het blokkenschema ziet, valt het vies tegen".

Ook hier niet helemaal in mijn nopjes met de programmering dit jaar. En die Rabbit Royale tickets schoten me al helemaal in het verkeerde keelgat, echt naar.

Het is dat het zo'n thuiswedstrijd is en dat het ter plekke altijd leuk is, anders zou ik me voor volgend jaar wel beraden.
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong

Gebruikers die dit onderwerp bekijken