Down The Rabbit Hole 2023

Of ze schuiven in het uiterste geval een zaterdagact naar voren.

Het is toch al uitverkocht.
De namen die nu in de tweede rij staan die evt. zouden kunnen headlinen zijn dan The Blaze, Ben Howard en Phoenix. BH staat op de zondag dacht ik, Phoenix volgens hun site ook maar The Blaze op de zaterdag.

Dus dan zou dat The Blaze worden?

Ja nee zo erg wordt het ook weer niet denk ik. Ben Howard had ik ze nog zien doen, maar the Blaze niet.

Of ze schuiven in het uiterste geval een zaterdagact naar voren.

Het is toch al uitverkocht.
Haha dan ben je wel echt af als festival. Ook omdat we er al de loep moeten bijnemen om uit te maken wie in godsnaam die subheadlines zouden zijn.

Ik vind dat we hier te vaak te veel door de vingers zien. Het is uitverkocht omdat je als kaartenkoper wel bepaalde verwachtingen hebt.

• Leuk
Waarderingen: Raskolnikov
Haha dan ben je wel echt af als festival. Ook omdat we er al de loep moeten bijnemen om uit te maken wie in godsnaam die subheadlines zouden zijn.

Ik vind dat we hier te vaak te veel door de vingers zien. Het is uitverkocht omdat je als kaartenkoper wel bepaalde verwachtingen hebt.
Hier ben ik het hartgrondig mee eens: dat kunnen ze toch gewoon niet maken? Geen Editors, geen Black Keys, geen Liam Gallagher. Als je grootste naam wegvalt, mag er toch wel iets tegenover staan.

Ergens over 2 weken kunnen we namen van The Bizarre(edit, ik bedoel Bosa Nova) verwachten, en ben benieuwd of we dit jaar ook weer zo lang moeten wachten op het blokkenschema. Die kwam half juni pas + extra namen.

Hier ben ik het hartgrondig mee eens: dat kunnen ze toch gewoon niet maken? Geen Editors, geen Black Keys, geen Liam Gallagher. Als je grootste naam wegvalt, mag er toch wel iets tegenover staan.
Ik denk dat ze het gewoon kunnen flikken én volgend jaar weer uitverkopen. Dat zullen zij ook overwegen. Dtrh = Lowlands 2.0 anno 2023.

• Leuk
Waarderingen: mgbss en Timmetje
Ik denk dat als je 1 van de bovenstaande namen ter vervanging krijgt je je handen mag dichtknijpen, helaas.

Ik denk dat als je 1 van de bovenstaande namen ter vervanging krijgt je je handen mag dichtknijpen, helaas.
Vind dit ook goede namen, maar niet in combinatie met Paolo Nutini en Fred Again...
En ik denk dat de organisatie niet zomaar iets door durft te schuiven, zeker met de Rabbit Royale actie in het achterhoofd.

• Leuk
Waarderingen: liluzi
Vind dit ook goede namen, maar niet in combinatie met Paolo Nutini en Fred Again...
En ik denk dat de organisatie niet zomaar iets door durft te schuiven, zeker met de Rabbit Royale actie in het achterhoofd.
Ik laat me graag verrassen, maar denk je echt dat ze de spot 2 maanden van te voren weten te vullen met een act van het kaliber Lizzo of Lil Nas X? Gaat niet gebeuren imo.

Ik laat me graag verrassen, maar denk je echt dat ze de spot 2 maanden van te voren weten te vullen met een act van het kaliber Lizzo of Lil Nas X? Gaat niet gebeuren imo.
'T kan soms raar lopen. Als er bij MOJO een boeker rondloopt met goeie connecties kan 't zo maar zijn dat ze daar een redelijk kaliber naam neer zetten, maar groot is die kans niet inderdaad.

• Leuk
Waarderingen: Bob105
+ Altin Gün, Elephant, Joesef, Kids with Buns, Larkin Poe, Mulatu Astatke, Nick Mulvey, Obongjayar

Vrijdag is voor mij de sterkste dag, maar moet eerst nog m'n masterscriptie verdedigen. Hopen dat ik er optijd ben

Voor de rest wel een rustig blokkenschema dit jaar, weinig harde clashes voor mij.

Paar vervelende clashes in blokkenschema. Weval en Tramhaus tegelijkertijd. Joey Badass en Agar Agar ook. Spoon en Horace Andy. Working Mens Club en The Blaze. Overmono tijdens Stromae. Sleaford Mods en Shygirl. En na Slowthai dooft de zondag voor mij wel een beetje uit eigenlijk.

Users who are viewing this thread