Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De namen die nu in de tweede rij staan die evt. zouden kunnen headlinen zijn dan The Blaze, Ben Howard en Phoenix. BH staat op de zondag dacht ik, Phoenix volgens hun site ook maar The Blaze op de zaterdag.
Hier ben ik het hartgrondig mee eens: dat kunnen ze toch gewoon niet maken? Geen Editors, geen Black Keys, geen Liam Gallagher. Als je grootste naam wegvalt, mag er toch wel iets tegenover staan.
Ergens over 2 weken kunnen we namen van The Bizarre(edit, ik bedoel Bosa Nova) verwachten, en ben benieuwd of we dit jaar ook weer zo lang moeten wachten op het blokkenschema. Die kwam half juni pas + extra namen.
Hier ben ik het hartgrondig mee eens: dat kunnen ze toch gewoon niet maken? Geen Editors, geen Black Keys, geen Liam Gallagher. Als je grootste naam wegvalt, mag er toch wel iets tegenover staan.
Vind dit ook goede namen, maar niet in combinatie met Paolo Nutini en Fred Again...
En ik denk dat de organisatie niet zomaar iets door durft te schuiven, zeker met de Rabbit Royale actie in het achterhoofd.
Vind dit ook goede namen, maar niet in combinatie met Paolo Nutini en Fred Again...
En ik denk dat de organisatie niet zomaar iets door durft te schuiven, zeker met de Rabbit Royale actie in het achterhoofd.
Ik laat me graag verrassen, maar denk je echt dat ze de spot 2 maanden van te voren weten te vullen met een act van het kaliber Lizzo of Lil Nas X? Gaat niet gebeuren imo.
Ik laat me graag verrassen, maar denk je echt dat ze de spot 2 maanden van te voren weten te vullen met een act van het kaliber Lizzo of Lil Nas X? Gaat niet gebeuren imo.
'T kan soms raar lopen. Als er bij MOJO een boeker rondloopt met goeie connecties kan 't zo maar zijn dat ze daar een redelijk kaliber naam neer zetten, maar groot is die kans niet inderdaad.
Paar vervelende clashes in blokkenschema. Weval en Tramhaus tegelijkertijd. Joey Badass en Agar Agar ook. Spoon en Horace Andy. Working Mens Club en The Blaze. Overmono tijdens Stromae. Sleaford Mods en Shygirl. En na Slowthai dooft de zondag voor mij wel een beetje uit eigenlijk.