Down The Rabbit Hole 2023

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.396
1.465
Paar vervelende clashes in blokkenschema. Weval en Tramhaus tegelijkertijd. Joey Badass en Agar Agar ook. Spoon en Horace Andy. Working Mens Club en The Blaze. Overmono tijdens Stromae. Sleaford Mods en Shygirl. En na Slowthai dooft de zondag voor mij wel een beetje uit eigenlijk.
Oceanic my friend! Draait altijd heerlijk.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.852
2.514
Holy shit, nog ff Mulatu Astatke erbij. Dat is tof! Verder een redelijk soepel lopend blokkenschema voor mij met weinig noemenswaardige clashes en met genoeg ruimte voor ontspanning. Alleen Special Interest en Heartworms zou ik jammer vinden om te missen ten opzichte van mijn route. Spoon versus Horace Andy is nog een twijfel.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.448
6.858
Dave Okumu vs The Murder Capital (nog niet uit)
Spoon vs Horace Andy (hiervan baal ik echt heel erg!)
Jacob Collier vs Ethel Cain
The Blaze
vs Working Men's Club
Gyedu-Blay Ambolley vs Elephant

Dit zijn wel zo'n beetje mijn clashes. Waarbij ik voor dikgedrukt ga. Valt reuze mee. Wat heeft Paolo Nutini een heerlijk slot met een ondergaand zonnetje zeg!
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
814
506
Heel blij met Kids with Buns nog als toevoeging. Verder geen noemenswaardige clashes, behalve Ethel Cain en Jacob Collier.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.396
1.465
Enige echte clash voor mij is IDLES, The Blaze en Workings Men Club. Daar baal ik ook wel goed van moet ik zeggen.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.060
650
Nick Mulvey vond ik tijdens zijn zaalshow trouwens echt vreselijk saai
Really? Laatste keer dat ik 'm in een zaaltje zag vond ik het een heerlijk chill optreden. Leuke babbeltjes met het publiek en een uitstekende live band mee.
Is wel alweer 5 jaar geleden zie ik, waar blijft de tijd...
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.156
2.090
Really? Laatste keer dat ik 'm in een zaaltje zag vond ik het een heerlijk chill optreden. Leuke babbeltjes met het publiek en een uitstekende live band mee.
Is wel alweer 5 jaar geleden zie ik, waar blijft de tijd...
Meneer had geen band bij zich in een uitverkochte Ronda, alleen 1 gast met een laptopje en Nick op de gitaar
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.448
6.858
Mijn eerste schema.

Vrijdag:
Palace - Froukje - Dave Okumu/Murder Capital - Warhaus - Confidence Man - Jacob Banks - The Whitest Boy Alive - kijken hoe lang ik Fred Again.. interessant vind en anders Heartworms meepakken - TSHA - Romy

Al mijn must's op de Hotot en tussendoor genoeg leuks te zien. Natuurlijk ook veel rondlopen (ipv Confidence Man bijv).

Zaterdag:
Mulatu Astatke -Altin Gün - Spoon/Horace Andy - Sticky Fingers? - Ethel Cain - Gat (misschien 070 Shake?) - The Blaze - Stromae - waar de avond me brengt

Vroeg er zijn voor Mulatu Astatke, maar slaap haal ik wel in. Een iets rustigere dag. Hier en daar nog wat namen checken om mijn schema op te vullen of gewoon lekker rondstruinen en dansen. Sticky Fingers niet in verdiept qua commotie, dus misschien dat ik die nog laat vallen. Wil sowieso een mooie plek voor Ethel Cain.

Zondag:
Gyedu-Blay Ambolly - Larkin Poe - Ramkot - Sofi Tukker - Sleaford Mods - Ben Howard - King Princess - Phoenix - Paolo Nutini

Een heel fijn einde. En na Paolo Nutini lekker optijd slapen wan tik heb die maandag een belangrijk onderwijsdebat 🙈
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.396
1.465
Van Fred naar TSCHA en Romy gaat echt een drama worden, dat kan ik nu al voorspellen. Totaal dezelfde golflengte en het gaat daar echt veel te druk worden. Waarom doen ze dit niet gewoon in de Teddy voor 1 nacht?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken