Down The Rabbit Hole 2022 - Nieuws en Geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
War on Drugs speelt volgens hun website op vrijdag 1 juli. Dan zal Gorillaz de afsluiter wel zijn toch?
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.149
2.912
Schrok overigens wel even van de prijs. Van 187,50 naar 220 euro. Flinke sprong.
€220 wel inclusief servicekosten, de vorige editie was het eigenlijk €197,50.

Ik wacht nog even af of er maandag inderdaad nog een aankondiging komt voor Werchter die iets kan veranderen. Maar waarschijnlijk ben ik er dit jaar wel weer bij op DTRH!
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Iemand die nog een presale-code wil? Heb er een voor een ticket. PB als je wil. Wie het eerst komt wie het eerst maalt. Ik ga zelf vooralsnog niet.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
901
750
€220 wel inclusief servicekosten, de vorige editie was het eigenlijk €197,50.

Ik wacht nog even af of er maandag inderdaad nog een aankondiging komt voor Werchter die iets kan veranderen. Maar waarschijnlijk ben ik er dit jaar wel weer bij op DTRH!
Excuus, ik dacht dat de 187,50 incl was.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Op wat voor manier vind je die namen dan speciaal? Sam Fender en Sofi Tukker zijn me bv. nu niet per se de namen die weinig touren ofzo, toch? Idk. Soulwax zou ik wel s graag willen zien tho..
Sam Fender tourt wel veel maar zegt ook allles weer af ;-)
Ik zou hen graag eens zien op een festival as DTRH of BKS
Sofi Tukker lijkt me een heerlijke sfeermaker voor achterin de middag, begin avond. Meer op zn plaats op een festival dan in paradiso wat mij betreft.

Verder wel blij hoor, komt nog wel wat aan natuurlijk. Maar gewoon geen WoW ;-)
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Ik probeer een beetje in TWOD te komen maar heb nooit echt naar deze band geluisterd, welke albums of nummers raden jullie aan om mee te beginnen?
 

Poppenkast

Playlistbediener
17 nov 2021
31
15
Ik probeer een beetje in TWOD te komen maar heb nooit echt naar deze band geluisterd, welke albums of nummers raden jullie aan om mee te beginnen?
Ik zou voor het live album gaan wat ze ongeveer een jaartje geleden hebben uitgebracht, Live Drugs.
 
  • Leuk
Waarderingen: Marin

Goanna

Randprogramma
4 jan 2017
110
3
Hier ook de tickets weer binnen. Ik was wel verrast dat de campertickets ook al gekocht konden worden. Uit een eerder bericht meen ik te weten dat die pas in de officiële verkoop te koop zouden zijn. Wel blij mee natuurlijk, niet meer in de wacht….. nu hopen dat t deze editie gewoon door kan gaan !
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Denken jullie dat het gaat uitverkopen ?
Ik verwacht het eigenlijk wel. Denk dat er al heel veel in de presale is verkocht. Zou me verbazen als er na dit weekend nog kaarten over zijn.

Ook al bestaat er veel onzekerheid. je weet dat je ticket redelijk safe is. Ook als het niet doorgaat.
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Denk het ook wel, vind de line up tot nu toe ook echt een van de sterkste die dtrh ooit heeft gehad en dan zijn er nog maar 32 namen bekend
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ik heb presale tickets bestelt maar kreeg net alsnog een reminder per mail. Jullie ook?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken