Down The Rabbit Hole 2022 - Nieuws en Geruchten

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.196
Tyler zou ik fantastisch vinden. En met het risico dat ik als een kapotte plaat klink zou ik Disclosure wel echt een tegenvaller vinden. Er tourt zoveel moois, en ze hebben al een zaalshow. Headliner op DTRH hoeft van mij echt niet meer.
Tyler heeft ook al een zaalshow?
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
Ik zou welke rap artiest dan ook als headliner een tegenvaller vinden ;-)
Ik vind bijvoorbeeld Sam Fender niks aan, maar daar vind ik zowel om 10 uur 's avonds als om middernacht niks aan, dus het is me om het even of hij dan wel of niet als headliner komt. :p
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Ik vind bijvoorbeeld Sam Fender niks aan, maar daar vind ik zowel om 10 uur 's avonds als om middernacht niks aan, dus het is me om het even of hij dan wel of niet als headliner komt. :p
Precies, allemaal lood om oud ijzer wie welke artiest wel of niet leuk vind ;-)
We hebben het te doen met de line-up die er komt.
Blijft wel leuk om te lezen heoveel verschillende wensen en smaken er zijn hier terwijl we allemaal naar hetzelfde festival gaan!
 

Goanna

Randprogramma
4 jan 2017
110
3
Ik zie placebo niet terug in jullie opties. Maakt ook wel een kans toch? Past bij het festival, nieuw album in maart….
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Net een nieuwe worp namen voor Werchter. Zitten denk ik ook wel wat kanshebbers voor DTRH bij.

Pixies, Beck en HAIM komen op donderdag 30 juni naar Werchter. Queens of the Stone Age, Moderat, alt-J, The Streets en Sam Fender worden toegevoegd aan de line-up van vrijdag 1 juli. Jamie xx, Jorja Smith, Bicep Live, Nothing But Thieves en Phoebe Bridgers komen op zaterdag 2 juli naar het Festivalpark. Keane, Polo G en Sum 41 zijn er op zondag 3 juli.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Beck, Bicep en Haim stonden er 2 jaar geleden ook al, dus dat zal wel klaar als klontje zijn voor DTRH.
Moderat en Jorja Smith zou ik tof vinden, Pixies ook (gek genoeg nog noot gezien terwijl ik al hun albums heb). Phoebe Bridgers zou ik ook mooi vinden. Sum 41 hopelijk een functie elders….
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Als ik zie hoeveel acts van twee jaar geleden nu weer op de markt zijn, dan denk ik eigenlijk niet dat we nieuwe spannende headliners hoeven verwachten. Het wordt gewoon Disclosure / Tyler / Gorillaz. En als er al eentje hiervan niet staat, dan denk ik dat Stromae eerste gegadigde is voor die plek. Verwacht verder veel dezelfde namen als eerder reeds geboekt bij de geannuleerde edities.
 
  • Leuk
Waarderingen: Christiaan

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Hetgeen niet wegneemt dat er een bijzonder fraai affiche samen te stellen valt overigens. Ik zie de eerste namen met veel vertrouwen tegemoet. Hoop alleen nog op een paar leuke verrassingen; namen die er de afgelopen twee jaar niet bjj zaten:
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Gezien BKS blijkbaar al om 11u met een livestream start waarin ze aankondigingen doen, met om 12u het volledige programma, lijkt het me aannemelijk dat DTRH dan morgen of zaterdag volgt toch? Anders komen ze letterlijk tegelijkertijd met namen.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Gezien BKS blijkbaar al om 11u met een livestream start waarin ze aankondigingen doen, met om 12u het volledige programma, lijkt het me aannemelijk dat DTRH dan morgen of zaterdag volgt toch? Anders komen ze letterlijk tegelijkertijd met namen.
Tja we gaan het zien.

Zou het heel bijzonder vinden als ze vrijwel gelijktijdig (een deel van) hun line-up zouden droppen.

Ben ook wel benieuwd in hoeverre die organisaties onderling contact hebben?
 
  • Leuk
Waarderingen: Processierups

Gebruikers die dit onderwerp bekijken