Down The Rabbit Hole 2022 - Nieuws en Geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.930
6.172
Eén van de beste concerten die ik zag op PS, en dat wil al wat zeggen gezien de grootte van het fesival/line-up.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Hoe zijn de campings t.o.v. Lowlands eigenlijk? Ik zie dat je vaak genoeg naar beide bent geweest om daar een goed oordeel over te kunnen hebben.
Valt in drieën uiteen.

1. De camping in de groene heuvels voor de toegangspoort. Dan sta je aan het water of aan de rand van het Bos. Deze lijken het meest op Camping 1 en 2 of het open veld voor voor de torens bij LL. Met bijbehorende puinzooi en lawaai snachts ;-).
Na de ingang rechtdoor en dan aan het einde linksaf het terrein op, hoe verder je doorloopt hoe dichterbij de ingang/pret. er is door op donderdagavond soms een BBQ (bring your owm/koop een pakket)
2. Een akker waar veel ruimte en toilet/badruimte is, nog niet druk op de donderdag en rustiger. Zeg maar camping 5, 6 en 7 op LL. Direct na de ingang ergens rechtsaf, je ziet het direct.
3. Glamping, staat op het akker dichtbij de ingang naar de groene heuvels

Over het algemeen zijn de campings wel minder chaos en lawaaiwerig dan op LL, lees ouder publiek
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: MarkD

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Klinkt goed, we zullen waarschijnlijk wel op 1 of begin 2 gaan staan dan. Benieuwd ook hoe de donderdag zal bevallen, meestal is dat al een piekmoment op lowlands natuurlijk.

Kan niet wachten man.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.034
8.677
Ik zag wat beelden van optreden Tyler. Dat was toch wel een puike headliner geweest voor DTRH hoor.
Zeker weten, hebben we toen nog tegen elkaar gezegd.

Had een dijk van een show en een opvallend sterke setlist die gewoon werkte voor een groot publiek. Volgens mij zelfs voor mensen die er geen enkel nummer van kennen. Heel toffe, slimme performer.
 
  • Leuk
Waarderingen: vos

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Klinkt goed, we zullen waarschijnlijk wel op 1 of begin 2 gaan staan dan. Benieuwd ook hoe de donderdag zal bevallen, meestal is dat al een piekmoment op lowlands natuurlijk.

Kan niet wachten man.
Donderdag is toch meer met je vrienden op de camping bijkletsen en voorpret. Op het terrein is niks waar op LL je de silent disco hebt natuurlijk.
Krijg nu ook wel echt de kriebels...nu nog wat = waar & wanneer en gaan met die banaan!
 

vos

Playlistbediener
2 apr 2022
17
37
Zeker weten, hebben we toen nog tegen elkaar gezegd.

Had een dijk van een show en een opvallend sterke setlist die gewoon werkte voor een groot publiek. Volgens mij zelfs voor mensen die er geen enkel nummer van kennen. Heel toffe, slimme performer.
Sowieso!! Ik was er gisteravond met drie vrienden waarvan er eentje maar drie nummers van Flower Boy kende en ze had alsnog de tijd van haar leven. Echt geweldige show met een geweldige setlist. ❤️ tyler
 
  • Leuk
Waarderingen: pongolesi en Raskolnikov

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
In de app is wel al een kopje "blokkenschema". Volgens mij was die er tot voor kort niet. Hopelijk morgen een ingevuld schema!
Deze stond er al sinds de release van de App :). Heb er ook al meermaals in goede hoop op geklikt dat het onaangekondigd toch online kwam.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.242
4.520
Ah jammer, dacht dat ik iets op het spoor was, iets met wishfull thinking I guess
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.520
6.190
Geen timetable.

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken