Down The Rabbit Hole 2022 - Nieuws en Geruchten

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.316
1.747
Vind ik wel jammer als zij cancelt. Was een leuk optreden toen ik haar op de laatste lowlands zag.
Maar zat er helaas al wel aan te komen.
 

phonehome

Campingartiest
25 apr 2021
77
47
Vind ik wel jammer als zij cancelt. Was een leuk optreden toen ik haar op de laatste lowlands zag.
Maar zat er helaas al wel aan te komen.
Ja, dat zou zeker jammer zijn!! Sam Fender een goeie vervanger? Is in de buurt en beschikbaar... Persoonlijk liever Big Thief maar dat is niet realistisch.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Nieuwsberichtje over camping radio nu.

Jammer. Had echt het tijdschema verwacht.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.690
1.613
Als ik haar was zou ik dan heel die tour maar annuleren en gewoon terugkomen in 2023.
Dacht eigenlijk ook dat ze dat zou doen toen ik haarde statement las voor het cancellen van TivoliVredenburg, maar blijkbaar had ze wel nog de hoop voor Primavera??!?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.316
1.747
Nog maar ruim 3 weken. Waarom is er nog geen blokkenschema? Dit is toch best wel laat?

Of zouden er nog steeds tijdslots niet gevuld zijn? Dat kan toch bijna niet?
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.287
1.286
Ik vind het ook echt bijzonder lang duren ja. Het kan bijna niet iets zijn waar ze nog niet helemaal over uit zijn met bepaalde managements van artiesten?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Misschien dat ze het tegelijk willen brengen met vervanging Girl in Red?

Duurt inderdaad lang iig.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.287
1.286
Misschien dat ze het tegelijk willen brengen met vervanging Girl in Red?

Duurt inderdaad lang iig.
Ja zo iets dacht ik ook aan ja. Wel erg jammer, maar het aanbod in dit genre is dit jaar wel aanzienlijk dus écht missen doe ik niet.

Overigens weet ik nu al dat Disclosure de grootste misboeking gaat zijn voor het festival. Hopelijk staat er wat leuks tegenover. In deze setting een headliner boeken kan écht niet vind ik. Maargoed, waarschijnlijk staat de helft van onze groep daar gewoon lekker te gaan.

Edit: Overigens zie ik dat ze hier en daar nog wel wat gastartiesten laten opkomen, dat zou het dan misschien nog wel iets beter behapbaar kunnen maken.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.316
1.747
Hmmm, alleen een berichtje over eten en drinken op het terrein. Niet waar ik op zit te wachten. Dat zie ik ter plekke wel haha.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Overigens weet ik nu al dat Disclosure de grootste misboeking gaat zijn voor het festival. Hopelijk staat er wat leuks tegenover. In deze setting een headliner boeken kan écht niet vind ik. Maargoed, waarschijnlijk staat de helft van onze groep daar gewoon lekker te gaan.

Wat bedoel je met "deze setting" ?
Op Lowlands was het een prima act als headliner ene tijd terug! Gewoon lekker een uur uit je dak dansen en een goeie (visuele) show
Past het niet bij DTRH? Of op dat podium? Of dat ze nu meer als een halve DJ set op het podium staan?

Ben wel benieuwd want met name over dat laatste heb ik ook wel mn twijfels. En TWOD beweegt ook al niet veel als hoofdact ;-)
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.287
1.286
Wat bedoel je met "deze setting" ?
Op Lowlands was het een prima act als headliner ene tijd terug! Gewoon lekker een uur uit je dak dansen en een goeie (visuele) show
Past het niet bij DTRH? Of op dat podium? Of dat ze nu meer als een halve DJ set op het podium staan?

Ben wel benieuwd want met name over dat laatste heb ik ook wel mn twijfels. En TWOD beweegt ook al niet veel als hoofdact ;-)
Met een DJ-set op een hoofpodium staan indd. Helemaal als de artiesten/bands groot zijn geworden met het maken van (oke, elektronische-)live muziek eerst in die vorm zijn gaan optreden en vervolgens lekker goedkoop met een booth en wat lasers het podium op komen.

Maarja, het zal waarschijnlijk ongetwijfeld een feestje worden hoor. Vind EDM gewoon niet helemaal passen als headliner op een festival als DTRH.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Met een DJ-set op een hoofpodium staan indd. Helemaal als de artiesten/bands groot zijn geworden met het maken van (oke, elektronische-)live muziek eerst in die vorm zijn gaan optreden en vervolgens lekker goedkoop met een booth en wat lasers het podium op komen.

Maarja, het zal waarschijnlijk ongetwijfeld een feestje worden hoor. Vind EDM gewoon niet helemaal passen als headliner op een festival als DTRH.
Dan delen we dezelfde zorg ;-) Het zal de meesten niet uitmaken als het een dik feestje wordt.
EDM is zo breed dat ik daar echt wel headliners tussen vind zitten. Disclosure is natuurlijk gewoon ouderwets disco ;-)
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.287
1.286
Dan delen we dezelfde zorg ;-) Het zal de meesten niet uitmaken als het een dik feestje wordt.
EDM is zo breed dat ik daar echt wel headliners tussen vind zitten. Disclosure is natuurlijk gewoon ouderwets disco ;-)
Precies, het maakt de meeste niet heel veel uit.
Zoals ik hier eerder mijn zorgen over m'n vriendengroep voor dit festival ook al uitte, zullen die hier ongetwijfeld naar toe gaan.

Benieuwd of de opbouw al langzaamaan is begonnen, het begint nu wel echt op te schieten :)
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

Gebruikers die dit onderwerp bekijken