Down The Rabbit Hole 2022 - Nieuws en Geruchten

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.252
4.529
Klopt, en in dat licht vind ik de podcast " de machine" van de VPRO erg inzicht vol. Ben gewoon bij no 1 uit 2018 gestart een half jaar terug ;-)
Dat gezegd hebbend vind ik het ook flink irritant worden dat ik nog niet kan gaan puzzelen!!
 
  • Haha
Waarderingen: StevieU2

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Maar ja, zeker balen dat dat schema er nog niet is. Zal inderdaad komen door eventuele afzeggingen. Hopelijk niet teveel en niet te pijnlijk (dingen die ik heel graag wil zien).

Welke act kijken jullie het meest naar uit?
Bicep, Kea Tmpeest, , The Smile, Spinvis, Moderat, St Vincent, Disclosure, Polo Pan , L Imperatrice, Squid, Dry Cleaning,, Stikstof, Avalon Emmerson, MEZERG.

haha daarom heb ik dus een blokkenschema nodig ;-)
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Zeer zeker hoor. Helemaal met die miniproductie van Disclosure, dat zal wel goed gaan in een vliegtuig. Maar regelmatig wordt gebruikt gemaakt van trucks, toch? Of is dat alweer helemaal ouderwets?
In hun geval een USB stick ;-)
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.252
4.529
Denk dat Festileaks bij veel optredens goed vertegenwoordigd gaat zijn. Ik kijk zelf ook nog wel erg uit naar The War on Drugs. Dat leeft hier toch iets minder volgens mij
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Denk dat Festileaks bij veel optredens goed vertegenwoordigd gaat zijn. Ik kijk zelf ook nog wel erg uit naar The War on Drugs. Dat leeft hier toch iets minder volgens mij
Is voor mij ook een top band hoor, maar verwacht niet dat het een festival act is. Zou een heerlijk rustmoment of afsluiter kunnen zijn!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.053
8.690
Disclosure heeft blijkbaar weinig indruk gemaakt op Primavera, waar ze ook niet op de main stonden. Blijf het een vreemde keuze vinden als headliner, zeker in deze DJ opzet. Blijft ook heel vreemd om deze naam als eerste te zien op een verder zo geweldige lineup.

Oh, en Little Simz: believe the hype. Als het publiek zo uitzinnig is als op Primavera, dan wordt het groots. Machtige show.
 
  • Leuk
Waarderingen: Yannick

zworp3

Support act
17 mei 2018
854
561
Zeer zeker hoor. Helemaal met die miniproductie van Disclosure, dat zal wel goed gaan in een vliegtuig. Maar regelmatig wordt gebruikt gemaakt van trucks, toch? Of is dat alweer helemaal ouderwets?
Voor een grotere productie is het gebruik van trucks normaal, die worden dan direct na afloop ingeladen om op weg te gaan, maar het is niet ongebruikelijk dat de artiesten dan in een hotel slapen en met het vliegtuig gaan.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.325
1.339
Zou het misschien vandaag nog kunnen komen? Voor zo ver ik weet nooit op vrijdag, maar volgende week donderdag lijkt mij pas helemaal laat..
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.355
1.809
Denk dat Festileaks bij veel optredens goed vertegenwoordigd gaat zijn. Ik kijk zelf ook nog wel erg uit naar The War on Drugs. Dat leeft hier toch iets minder volgens mij
Ik hou enorm van The War On Drugs. En het kan ook wel goed werken op een festival. Maar het is wel een beetje afhankelijk wat je ervoor gezien hebt. Als je vanuit een enorm levendig optreden bij The War On Drugs terecht komt, vind ik dat lastig schakelen. Want ze spelen gewoon goed, maar er gebeurt natuurlijk weinig verder.

Zo heb ik ooit Portishead gezien na een optreden van Typhoon, waardoor ik compleet vol met adrenaline aankwam. En dan de ingetogen, langzame en broeierige set van Portishead proberen in te komen. Ik kan niet zeggen dat ik ervan kon genieten. Enorm zonde, want wel een waanzinnige band die ik vooraf dik onderstreept had.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.355
1.809
Zou het misschien vandaag nog kunnen komen? Voor zo ver ik weet nooit op vrijdag, maar volgende week donderdag lijkt mij pas helemaal laat..
Vast niet. Vrijdag is doorgaans niet de dag waarop je de meeste aandacht voor je nieuws trekt.

Maar goed, ze verrassen me al weken door met niets te komen als je het wel verwacht. Wie weet.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
912
761
Misschien dat ze ons verrassen op de maandagochtend? :') Zou wel leuk zijn om eindelijk te kunnen puzzelen met het blokkenschema.
 

phonehome

Campingartiest
25 apr 2021
77
47
Zou leuk zijn. Voor mijn gevoel begint het er steeds meer op te lijken dat ze te maken hebben met (meerdere?) uitvallers (oa girl in red) en ze die meteen willen opvangen.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.355
1.809
Er zijn toch niet echt hardnekkige geruchten over uitvallers bij andere festivals rondom DTRH, met uitzondering van Girl In Red?

Ik kan me ook niet echt voorstellen dat het uitvallen van GIR leidt tot megaverschuivingen in de timetable? Met andere acts zullen ondertussen toch ook wel afspraken zijn gemaakt over exacte speeltijden? Het is nog maar minder dan drie weken immers.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.355
1.809
En nu weer zo'n bericht dat de data van het festival verkeerd worden getoond door Google. Kom op zeg....

Sorry moppermodus weer uit.
 

phonehome

Campingartiest
25 apr 2021
77
47
Nee, ik zou ook geen andere uitvallers weten, maar je zou er toch bijna wat achter gaan zoeken ;)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.549
6.227
Er zijn toch niet echt hardnekkige geruchten over uitvallers bij andere festivals rondom DTRH, met uitzondering van Girl In Red?

Ik kan me ook niet echt voorstellen dat het uitvallen van GIR leidt tot megaverschuivingen in de timetable? Met andere acts zullen ondertussen toch ook wel afspraken zijn gemaakt over exacte speeltijden? Het is nog maar minder dan drie weken immers.
Celeste is volgens Efestivals voor Glastonbury nog een twijfelgeval omdat ze april haar tour gecanceld had.

Speelde toen uiteindelijk ook niet op CORE volgens mij.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken