Dit is het bovenste rijtje van de line-up. Ervan uitgaande dat Badu in de tent zou spelen, zou dat volgens de websites en eliminatie betekenen dat we een potentieel rijtje St. Vincent > Wilco > Badu kunnen krijgen, met TDCC > HAIM > Disclosure op de main. Indien we daar niet van uitgaan dan kan er wat geschoven worden, bv. Clairo > St. Vincent > Wilco in de Teddy en TDCC > Badu > Disclosure op de main met HAIM die dan verschuift naar zaterdag, wat me net iets realistischer lijkt. Ik vermoed dat we er niet plots nog een sub gaan bij krijgen en dat we met HAIM die al in handen hebben voor Gorillaz. Zondag zie ik Phoebe Bridgers > TWOD op Hottot wel gebeuren met The Smile > BICEP in de tent. Wat denken jullie?
vrijdag:
Disclosure (eliminatie via tour schedule TWOD)
Erykah Badu (staat zaterdag op Love Supreme Jazz Festival, kan dus evt ook op zondag alhoewel The Smile niét op vrijdag kan duss)
HAIM (staan donderdag op RW, zondag in Stockholm. Kan eventueel ook op zaterdag, maar tourgewijs misschien minder logisch)
Clairo (zie tour website)
Kae Tempest (zie tour website)
St. Vincent (zie tour website)
Two Door Cinema Club (zie tour website)
Wilco (zie tour website)
zaterdag:
Gorillaz (via tour website)
Moderat (zie tournee)
Little Simz (staat vrijdag op Roskilde, kan ook zondag)
Polo & Pan (staan zondag in Brussel op Arena 5, donderdag in Frankrijk. Kan dus eventueel ook op vrijdag)
zondag:
The War On Drugs (staan op vrijdag in Hamburg)
BICEP (live) (via tour website)
The Smile (staan vrijdag op Roskilde, gokje dat Badu en Moderat de twee Teddy afsluiters zijn en zij dus op zondag staan. Kan ook zaterdag)
Phoebe Bridgers (staat donderdag op Roskilde, zaterdag op RW. Kan eventueel ook op vrijdag)
Geen specifieke data;
Celeste
Girl In Red
Loyle Carner