Down The Rabbit Hole 2021 - Nieuws en Geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Zwangere Guy en Stikstof mogen wel weer terug komen. Little Simz mag komen. Maar qua grote namen denk ik niet dat je sowieso veel gaat moeten verwachten? Lowlands heeft sowieso al Stormzy en Opposites te pakken natuurlijk, dusja.
Vind Little Simz zelfs nog een behoorlijke kanshebber hoor.

Qua grote namen, en het is natuurlijk helemaal geen hiphop maar meer in de r&b/neo soul hoek, zie ik Jorja Smith nu als grootste kanshebber. Kan perfect subben op de Hotot ook.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Vind Little Simz zelfs nog een behoorlijke kanshebber hoor.

Qua grote namen, en het is natuurlijk helemaal geen hiphop maar meer in de r&b/neo soul hoek, zie ik Jorja Smith nu als grootste kanshebber. Kan perfect subben op de Hotot ook.
Mogen van mij allebei komen. Denk dat Jorja Smith inmiddels wel afsluiter zou zijn, in ieder geval voor de Teddy.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Ook niet de meest gekke headliner eerlijk gezegd als je dan toch nog een vierde naam bovenin wil.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Papa ZG uitnodigen is denk ik sowieso al een garantie op een aantal Stikstof nummers met de crew erbij. Hij zou ook naar Ik Zie U Graag komen en die spot is naar Stikstof geüpgrade. Beide los op de affiche mag ook. Eerste Stikstof, daarna ZG.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Stikstof op de Hottot aub, alles kapot. ?

(Stikstof komt overigens ook met een nieuwe plaat dit jaar so..)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Als er geen aankondiging van de aankondiging is gepost, dan zou ik er niet op rekenen. :p
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken