Down The Rabbit Hole 2021 - Nieuws en Geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.444
6.110
Eefje de Visser, Hot Chip, De Jeugd van Tegenwoordig, Altın Gün

Leuke toevoegingen.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Black Midi ook, Zwangere Guy, (of was die al bekend), Tinariwen, Villagers, Supergrass.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.444
6.110
En Selah Sue, Meute, James BKS, Kokoroko, The Lounge Society.

Dus alle vandaag toegevoegde namen:

Eefje de Visser, Hot Chip, De Jeugd van Tegenwoordig, Altın Gün, Black Midi, Zwangere Guy, Tinariwen, Villagers, Supergrass, Selah Sue, James BKS, Kokoroko, The Lounge Society.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.529
10.938
En Selah Sue, Meute, James BKS, Kokoroko, The Lounge Society.

Dus alle vandaag toegevoegde namen:

Eefje de Visser, Hot Chip, De Jeugd van Tegenwoordig, Altın Gün, Black Midi, Zwangere Guy, Tinariwen, Villagers, Supergrass, Selah Sue, James BKS, Kokoroko, The Lounge Society.
Tinariwen. Godsamme, wat een lekkere naam. Black Midi natuurlijk ook! Had De Visser niet haar tour uitgesteld vanwege haar zwangerschap? Beetje een vreemde keuze dan om alsnog op te gaan treden, toch? Niet dat het erg is, maar wel opmerkelijk.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.921
8.561
Zwangere Guy, Tinariwen, Black Midi, Eefje, Supergrass, Villagers, KOKOROKO wel fijne namen.

Met name Villagers maakt me erg blij.
 
Laatst bewerkt:

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.889
6.105
Oh jee, dit is leuk zeg! Zo plots, zonder aankondiging van de aankondiging. Anderzijds, weer nauwelijks namen die de bovenkant versterken..

De Jeugd, Eefje, Black midi, Altin Gün (derde keer! dacht ik), Hot Chip, Tinariwen, ZG, KOKOROKO, Tinariwen en Villagers allemaal heel leuk!
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
482
315
black midi en Tinariwen waren toch twee van de namen die ik graag had willen zien op BKS dus heel blij mee. Hoop dat ze binnenkort ook wat meer info geven over hoe ze het festival na 23.00 uur vorm gaan geven, alleen silent disco's zou wel echt een afknapper zijn
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.889
6.105
Heb ik nu bij de eerste aankondiging MEUTE gemist of is dat ook een nieuwe naam?

edit: nvm, idd.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.293
6.486
Nice. Heel blij met villagers, black midi, Supergrass, Eefje de Visser, meute, Selah sue en altin gün. Kortom, veel namen die ik wil zien!
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.096
319
Leuke lichting namen! Black Midi, Hot Chip en Supergrass steken er voor mij bovenuit.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.175
2.996
Weer een pakketje waarvan ik meer dan de helft wil zien, super! Hopen op nog enkele middelgrote namen en dan wordt dit een quasi volwaardige editie deze zomer :D
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Ja, ik ben helemaal in mijn nopjes wel. Gewoon goede toevoegingen. Hopelijk nog een naam erbij in het hoogste segment, en dan hebben we meer dan ik van te voren had durven verwachten.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Mink

Dagopener
9 apr 2013
664
127
Ik vind het toch wel opmerkelijk dat de line-up van Dtrh, althans in mijn ogen, veel sterker is dan die van Lowlands. Goeie lichting dit weer (al had ik nog wat hoop op Foals).

Ik vraag mij trouwens af waarom de organisatie er niet voor heeft gekozen om net zoveel tickets te verkopen als voor Lowlands. Iemand enig idee waarom dat zo is? Het zou sowieso uitverkopen dit jaar. Ik heb nog wat tickets nodig voor vrienden dus mocht iemand er (in de toekomst) eentje overhebben, ik hou me graag aanbevolen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.889
6.105
Nu, met De Jeugd, Supergrass, Hot Chip, Villagers en uiteraard Eefje heb je wel een aantal namen die zowel op de Hotot (zeker die eerste twee) als Teddy een mooi plekje kunnen krijgen. Het beeld van die 5 'grote' namen bedriegt hierdoor een beetje, al blijf ik alsnog een beetje op mijn honger toch wel zitten. Of is Gorillaz serieus met al het budget gaan lopen dan?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.444
6.110
DJVT is voor mij dan juist weer een waardevolle toevoeging aan de line-up. Die zijn eigenlijk altijd een toegevoegde waarde. Altijd leuk ook.
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken