Down The Rabbit Hole 2021 - Nieuws en Geruchten

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.286
1.285
Ik zeg ook nergens dat Modeselektor een gedurfde naam is volgens mij. Gaat mij ook meer om namen als categorie Royal Blood. Daarnaast is inderdaad Modeselektor niet heel cliché, ik vind het vrij alternatief zelfs. Dat ze overal vaak optreden, maakt de muziek niet ineens mainstream haha.

Edit: typo
 
Laatst bewerkt:

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.230
4.814
Ik zeg ook nergens dat Modeselektor een gedurfde naam is volgens mij. Gaat mij ook meer om namen als categorie Royal Blood. Daarnaast is inderdaad Modeselektor inderdaad niet heel cliché is. Vind het vrij alternatief.
Ik zie niet in wat Royal Blood in een andere categorie plaatst dan Modeselektor behalve "smaak". Modeselektor kan bijna op ieder festival staan, dus zo alternatief is het ook allemaal weer niet. Het is juist een vrij toegankelijke sound om eerlijk te zijn. En dat doen ze goed verder hoor.. Maar het is geen Burial of Autechre o.i.d.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Nou, van de nieuwe namen van LL toch jammer dat we hoogstwaarschijnlijk geen Black Country, New Road, Zenker Brothers b2b Skee Mask, Mahalia, De Ambassade, Evian Christ en Sinead O'Brien moeten verwachten. Enkele scherpe namen toch wel weer.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.286
1.285
Eens.
Volgende rijtje namen van DTRH verwacht ik eigenlijk vooral kleinere namen. Vond het eerste rijtje namen best wel groots.
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Er staan toch al best veel namen op zowel lowlands en DTRH? Ik zie BCNR eigenlijk wel op beide staan en de ambassade ook wel
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
En kijkend naar de Primavera Line up van volgend jaar, eindelijk Tame Impala in 22?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
0,0 kans dat ze er achter de schermen mee bezig zijn / afwachtend zijn om te kijken of ze Post Malone op 27 augustus kunnen laten headlinen toch?
Doe Maar ervoor, Disclosure op de zaterdag en Gorillaz op de zondag.

Onrealistische wishful thinking van mijn kant maar vind het wel opvallend dat er drie festivals zijn waar hij in principe zou kunnen spelen (Pukkelpop, Lowlands, DTRH) maar dat hij op geen van de drie geboekt staat.
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
581
370
0,0 kans dat ze er achter de schermen mee bezig zijn / afwachtend zijn om te kijken of ze Post Malone op 27 augustus kunnen laten headlinen toch?
Doe Maar ervoor, Disclosure op de zaterdag en Gorillaz op de zondag.

Onrealistische wishful thinking van mijn kant maar vind het wel opvallend dat er drie festivals zijn waar hij in principe zou kunnen spelen (Pukkelpop, Lowlands, DTRH) maar dat hij op geen van de drie geboekt staat.
Ik denk echt niet dat ze gorillaz op zondag plaatsen
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ik wilde net zeggen: Volgens mij is dat juist dé plek voor Gorillaz. Zou een fantastische afsluiter van het festival zijn.
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
581
370
Waarom niet? Dat zou wel echt de beste spot zijn voor ze. Hopelijk maken ze niet weer de fout om een kleine headliner op het einde te zetten.
Er gaan volgensmij heel veel bezoekers eerder weg op zondag omdat die dag erna ze gewoon moeten werken (of in mijn geval naar school...)
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.766
8.332
Er gaan volgensmij heel veel bezoekers eerder weg op zondag omdat die dag erna ze gewoon moeten werken (of in mijn geval naar school...)
Net daarom dat je dan met je grootste act moet eindigen hé. ;-) Anders is het weer zo'n droevige leegloop. Zie Radiohead op BKS vs Christine op BKS. Het eerste een vol veld en een grootste afsluiter, het tweede een nachtkaarsje. En dat wil je als festival natuurlijk vermijden.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: emilejol en Timmetje

Goanna

Randprogramma
4 jan 2017
110
3
Zouden ze Smith & Burrows na Lowlands "ff vast houden" voor DTRH ? Leuk voor ergens op de middag ??!! Hopelijk vlot nieuwe namen?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Nuja, je kan dat allemaal wel willen - ook als organisatie maar als het bouwtechnisch niet uitkomt voor zaterdag dan is het ook maar zo. En dan heb ik het niet echt over dit jaar, maar over Janelle Monáe en Christine & The Queens in 2019 op DTRH en BKS.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.230
4.814
Er gaan volgensmij heel veel bezoekers eerder weg op zondag omdat die dag erna ze gewoon moeten werken (of in mijn geval naar school...)
Er bestaat nog altijd zoiets als vrije dagen.

Gorillaz sluit gewoon af, die traden wel vaker op dat mensen de volgende dag wel of niet moeten werken. They don't care
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: MarkD en Goanna

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.286
1.285
Ik heb ook de beste momenten beleeft of zondagnacht/maandagochtend op festivals, als ik eerlijk ben. Zonde om zo vroeg weg te gaan.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Down t
Ik heb ook de beste momenten beleeft of zondagnacht/maandagochtend op festivals, als ik eerlijk ben. Zonde om zo vroeg weg te gaan.
ja, ik ook. Maar soms werkt het helaas niet zo. Als je kinderen de dag erna hun eerste schooldag hebben zorg je gewoon dat je ze zondag naar bed brengt, dan kan Coldplay of Tame Impala spelen maar ga ik ze toch gewoon zelf op bed leggen.

(en als radiohead zou spelen zou ik er voor op en neer rijden ?) 7 uur op bed, half 9 weer terug in Beuningen
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
581
370
Moeten we niet nog een hiphop naam verwachten omdat ze vorig jaar “tyler, the creator” hadden geprogrammeerd
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.230
4.814
Down t

ja, ik ook. Maar soms werkt het helaas niet zo. Als je kinderen de dag erna hun eerste schooldag hebben zorg je gewoon dat je ze zondag naar bed brengt, dan kan Coldplay of Tame Impala spelen maar ga ik ze toch gewoon zelf op bed leggen.

(en als radiohead zou spelen zou ik er voor op en neer rijden ?) 7 uur op bed, half 9 weer terug in Beuningen
Daar zijn oma’s voor uitgevonden ;).
 
  • Leuk
Waarderingen: Goanna

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Moeten we niet nog een hiphop naam verwachten omdat ze vorig jaar “tyler, the creator” hadden geprogrammeerd
Zwangere Guy en Stikstof mogen wel weer terug komen. Little Simz mag komen. Maar qua grote namen denk ik niet dat je sowieso veel gaat moeten verwachten? Lowlands heeft sowieso al Stormzy en Opposites te pakken natuurlijk, dusja.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken