Down The Rabbit Hole 2021 - Nieuws en Geruchten

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Dtrh zet toch een beetje in op een wat ouder publiek. En een wat ouder publiek heeft vaak inderdaad kinderen of andere verplichtingen. Daardoor loop je inderdaad het risico dat er mensen op de zondag al iets eerder naar huis gaan. Vanuit die gedachte is het natuurlijk niet raar om je grootste act op vrijdag of zaterdag te plannen.

Ik wil zondag avond ook weer thuis zijn bij de kids omdat ze maandag weer hun eerste schooldag hebben. Dit ook mede doordat ik het weekend ervoor ook op lowlands ben. Als the Gorrilaz de zondag headlinen zou het wel kunnen dat dit plan nog weizigd ?
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Dtrh zet toch een beetje in op een wat ouder publiek. En een wat ouder publiek heeft vaak inderdaad kinderen of andere verplichtingen. Daardoor loop je inderdaad het risico dat er mensen op de zondag al iets eerder naar huis gaan. Vanuit die gedachte is het natuurlijk niet raar om je grootste act op vrijdag of zaterdag te plannen.

Ik wil zondag avond ook weer thuis zijn bij de kids omdat ze maandag weer hun eerste schooldag hebben. Dit ook mede doordat ik het weekend ervoor ook op lowlands ben. Als the Gorrilaz de zondag headlinen zou het wel kunnen dat dit plan nog weizigd ?
Dan zou je misschien kunnen pleiten als festivalorganisator om de grootste act op de zondag te plannen. Blijven de meeste mensen hangen wat meer omzet genereert. Maargoed, dan bekijk je het bedrijfstechnisch.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Klopt inderdaad. Normaal gesproken zp'n 60 acts op DTRH.

Op Lowlands zou ik zeggen 150-160 acts.
 

Goanna

Randprogramma
4 jan 2017
110
3
Nog aardig wat opties van nl bodem dus.... misschien Traudes ook, of past dat niet zo op DTRH ?
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.940
493
Is FKA twigs trouwens nog een optie voor DTRH? Vond dat toch een van de spannendste namen van de 2020 Line up
Eens, maar volgens mij had zij aangegeven de Magdalene show niet meer te doen. Dus tenzij ze al een nieuwe live show heeft bedacht, acht ik de kans erg klein.

Of staat ze al ergens anders geboekt?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Eens, maar volgens mij had zij aangegeven de Magdalene show niet meer te doen. Dus tenzij ze al een nieuwe live show heeft bedacht, acht ik de kans erg klein.

Of staat ze al ergens anders geboekt?
Klopt idd, Dave. Staat eind juni/begin juli wel op Roskilde, in hoeverre dat dat door zal gaan natuurlijk..
 

Goanna

Randprogramma
4 jan 2017
110
3
Dtrh zet toch een beetje in op een wat ouder publiek. En een wat ouder publiek heeft vaak inderdaad kinderen of andere verplichtingen. Daardoor loop je inderdaad het risico dat er mensen op de zondag al iets eerder naar huis gaan. Vanuit die gedachte is het natuurlijk niet raar om je grootste act op vrijdag of zaterdag te plannen.

Ik wil zondag avond ook weer thuis zijn bij de kids omdat ze maandag weer hun eerste schooldag hebben. Dit ook mede doordat ik het weekend ervoor ook op lowlands ben. Als the Gorrilaz de zondag headlinen zou het wel kunnen dat dit plan nog weizigd ?
Dit was het voor ons ook altijd. Zondags weer naar huis.., nu valt DTRH midden in onze vakantie. We kunnen weer eens tot maandag ochtend blijven deze ronde ?
 
  • Leuk
Waarderingen: roluf

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Ik had gehoopt, of Lowlands of DTRH de vakantie van mij en mijn zoon te maken.
Kans 1 is mislukt, volgende week in de herkansing
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Ik had gehoopt, of Lowlands of DTRH de vakantie van mij en mijn zoon te maken.
Kans 1 is mislukt, volgende week in de herkansing
En anders nog de kans via ticketswap. Zeker vlak voor het festival komen daar vaak nog wel tickets op (zeker als de weersvoorspelling minder is) maar hoe dat in deze tijd gaat zijn is natuurlijk koffiedik kijken...
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
En anders nog de kans via ticketswap. Zeker vlak voor het festival komen daar vaak nog wel tickets op (zeker als de weersvoorspelling minder is) maar hoe dat in deze tijd gaat zijn is natuurlijk koffiedik kijken...
Ik heb in elk geval de ticketalerts bij ticketswap enabled
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Ik heb kaartjes en iemand hier is een held :D

Damon Albarn Noodle GIF by Gorillaz
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken