Down The Rabbit Hole 2021 - Nieuws en Geruchten

phonehome

Campingartiest
25 apr 2021
77
47
Long-time lurker hier. Toch maar eens eens account aangemaakt. Ik zie sommigen hele bio's schrijven als maiden-speech.... Ik zal het kort houden.

Ik val hier vermoedelijk in de wat oudere categorie: 40 (en een beetje). Ga al heel lang jaarlijks naar festivals; vooral Werchter, BKS en DTRH. Ik kijk erg uit naar DTRH '21, ben wel een beetje huiverig voor een ander konijnenveldje dan Beuningen maar dat gaat vast wel over.

Tot slot hoop ik natuurlijk nog op wat extra namen: natuurlijk Froukje (al door vele genoemd), Big Thief (zijn in de buurt), Wolf Alice, Girl in Red en zou het niet erg vinden als Thom Yorke op herhaling komt... Nu eerst nog maar een kaartje scoren!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.872
6.046
Thom Yorke heeft z'n hele solo tournee gecanceld en denk dat die zich aan het opmaken is voor RH gerelateerde dingen. Aan de andere kant waren O'Brien en Greenwood ook wel met eigen dingen bezig, dus geen idee hoe reëel dat is maar lijkt me sowieso maar iets voor '22.
 

phonehome

Campingartiest
25 apr 2021
77
47
Thom Yorke heeft z'n hele solo tournee gecanceld en denk dat die zich aan het opmaken is voor RH gerelateerde dingen. Aan de andere kant waren O'Brien en Greenwood ook wel met eigen dingen bezig, dus geen idee hoe reëel dat is maar lijkt me sowieso maar iets voor '22.
Ja, ik weet het. Je weet nooit hoe een konijn een haas vangt. Dromen mag...
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
583
371
Ik verwacht nog wel meerdere artiesten door voorkomen op het song machine album van de gorillaz. Niet de grote artiesten zoals Elton John, maar een Beck zie ik nog wel komen!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.876
8.492
Wat ik me nu afvraag: hoe zit het met De La Soul? Dat zijn Amerikanen maar die touren eigenlijk standaard mee met Gorillaz, wat ook nodig is voor Superfast Jellyfish en grootste hit Feel Good Inc. Zouden die mannen de oversteek kunnen maken?

Kan me moeilijk een Gorillaz show voorstellen zonder hen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.872
6.046
Beck heeft een eigen tour natuurlijk rond dat kut album van 'm. Verwacht die eerlijk gezegd niet terug.

De La Soul zou eigenlijk in een package deal met Gorillaz kunnen zitten eventueel? Kan misschien met nog een aantal artiesten gebeuren dat ze tezamen touren als één bubbel?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.872
6.046
Blijf het een vreemde regeling vinden. Hadden ze toch wel op voorhand moeten aanvragen. Ik betaal graag de volledige pot voor een in de breedte wat zwakkere affiche, maar niets meer te doen na elf.. Tsja. Headliners gaan ook gewoon nog in de schemer optreden, hoe vreemd is dat.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.872
6.046
Ik weet niet of je per se naar voorgaande jaren moet kijken, maar ik verwacht eerlijk gezegd voor een tijdje geen nieuwe namen. Lowlands heeft dat ook niet gedaan, denk ik.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Ik weet niet of je per se naar voorgaande jaren moet kijken, maar ik verwacht eerlijk gezegd voor een tijdje geen nieuwe namen. Lowlands heeft dat ook niet gedaan, denk ik.
Sowieso is de helft van alle namen al bekend. In voorgaande jaren waren er telkens drie drops waarin alle namen bekend werden gemaakt (globaal gezien). Dus nog een keer een flinke drop over een week of drie schat ik, en dan nog een flinke handenvol met de laatste namen. Begin juni of zo?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.872
6.046
Sowieso is de helft van alle namen al bekend. In voorgaande jaren waren er telkens drie drops waarin alle namen bekend werden gemaakt (globaal gezien). Dus nog een keer een flinke drop over een week of drie schat ik, en dan nog een flinke handenvol met de laatste namen. Begin juni of zo?
2020: 17 december (2 headliners bekend en groot pakketje) / 26 februari (20 undercard namen waaronder Brittany Howard, Clairo, Hot Chip etc.)
2019: 14 december (2 headliners bekend en groot pakketje) / 21 februari (Janelle Monae, Rosalia, Grace Jones, dEUS, Balthazar + 20 namen)

Veronderstel dat 2020 een beetje een rare was owv die moeilijke derde headliner (Royal Blood?) die maar niet gevonden kon worden, maar verder dus inderdaad volgt er na die eerste aankondiging altijd een tweede met nog een pakketje van een twintigtal namen + nadien dan de kleinere podia.
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
476
314
Blijf het een vreemde regeling vinden. Hadden ze toch wel op voorhand moeten aanvragen. Ik betaal graag de volledige pot voor een in de breedte wat zwakkere affiche, maar niets meer te doen na elf.. Tsja. Headliners gaan ook gewoon nog in de schemer optreden, hoe vreemd is dat.
Jep ik ook, een paar weken geleden schreef iemand op dit forum dat het nog niet helemaal vast staat dus ik hoop dat ze misschien nog wat voor elkaar kunnen krijgen voor eind augustus.
 

phonehome

Campingartiest
25 apr 2021
77
47
Eerlijk gezegd verwacht ik ook dat de resterende kaarten in vloek en zucht over de toonbank gaan overmorgen. Ook zonder nieuwe namen.
Ja, absoluut. Tickets gaan op ticketswap onverminderd snel voor behoorlijke prijzen...

Zijn er overigens nog meer mensen die Villagers graag zouden zien in augustus? Dat nieuwe nummer (the first day) met wat blazers mee en een lekker zonnetje in de vooravond...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.430
6.088
Was er uiteindelijk een lange wachtrij? Was benieuwd of het was uitverkocht maar kon zo in één keer doordrukken naar de selecteer je tickets pagina.
Dat was bij Lowlands wel anders vorige week.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken