Down The Rabbit Hole 2020 – Nieuws en Geruchten

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Ik ben momenteel helemaal verliefd op Koffee. Ik hoop ZO enorm dat zij zondag nog op DTRH zou willen staan. Of vrijdag. Zaterdag staat ze in UK.
 

will

Playlistbediener
1 okt 2019
47
5
Eerste namen Sziget 2020 bekend! Zie daar toch Kings of Leon hoog staan, alhoewel ik denk dat ze het absoluut niet zijn op de zaterdag (mijn mening) wordt de kans toch steeds groter.
Calvin Harris, Dua Lipa, Kings Of Leon, Major Lazer, Diplo, The Strokes, A$AP Rocky, Foals, Khalid, Stormzy, FKA twigs, Anna Calvi, Keane, Denzel Curry, Caribou, Kaytranada, Lewis Capaldi, Mabel, slowthai, Foster The People, Mark Ronson, Of Monsters And Men, Glass Animals, Jon Hopkins live en Jamie Jones b2b Joseph Capriati.
 

mmax

Campingartiest
22 jan 2019
66
0
Staan KOL niet 26 juni al in den haag? Foster the people heel graag inderdaad
 

will

Playlistbediener
1 okt 2019
47
5
Klopt inderdaad ja. Daarnaast staan ze ook 28 juni in Londen, op 7 juli in Newcastle en daarna op Mad Cool.
Kans bestaat ook dat ze gewoon de zaterdag aandoen op DTRH, maar hoop het eigenlijk niet gezien hun andere optredens...
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
Kings of Leon...serieus? Wat hebben die de laatste jaren gepresteerd dan?
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Kings of Leon…serieus? Wat hebben die de laatste jaren gepresteerd dan?

Niks. Maar als dat het leidende criterium was dan zaten heel, heel veel festivals met een serieus headliner probleem. Rock Werchter haar line-up is zowat gebouwd op headliners waarbij de laatste fatsoenlijke plaat lichtjaren geleden was. BKS, op The National na, idem dito.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Nee joh, Kings of Leon gaat nooit op Down The Rabbit Hole staan hoor. Hebben al een plekje met Snow Patrol in Nederland.
 

justin1617899908

Playlistbediener
8 dec 2019
41
0
Zou Nick Cave als derde headliner een mogelijkheid zijn? Misschien een snelle terugkeer maar dat lijkt voor BKS met The national ook geen probleem te zijn
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Zou Nick Cave als derde headliner een mogelijkheid zijn? Misschien een snelle terugkeer maar dat lijkt voor BKS met The national ook geen probleem te zijn

Kans is heel klein, hij heeft nog niks bekend gemaakt over een festivaltour en heeft nog geen enkele festivalshow staan.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.090
299
Lana Del Rey een week voor DTRH naar Glastonbury!

Is nu toch wel erg in de buurt en lijkt me samen met Tame Impala dit jaar dé gedroomde headliner voor DTRH.
 

justin1617899908

Playlistbediener
8 dec 2019
41
0
Ide had het in die podcast er wel over dat het er op 1 dag qua vrouwen op de Line up weer zo uit zou zien gaan zijn als vorig jaar de zondag met Aurora, Rosalia, Robyn en Janelle. Zou het dit jaar Charlie XCX, Kacey Musgraves, FKA Twigs en Lana Del Rey zijn?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Opvallend wel dat Lana nog op geen enkel affiche te bekennen is nee. Kan toch niet enkel bij die ZiggoDome show blijven?
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.090
299
Ze staat op We Love Green Festival en beide NOS Primavera's begin juni. Daarna ook weer terug in de USA en dus was de verwachting dat ze niet meer terug zou komen naar Europa begin juli. Maar nu dus eind juni weer in Europa voor Glastonbury, lijkt me sterk als daar niet meer festivals bij komen in die periode.

Opvallend wel dat Lana nog op geen enkel affiche te bekennen is nee. Kan toch niet enkel bij die ZiggoDome show blijven?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Lana Del Rey een week voor DTRH naar Glastonbury!
JA GRAAG.

Zou goed kunnen dat ze enkele weken in Europa is (Mad Cool, DTRH, Roskilde, Werchter?) om nadien Pitchfork en Lollapalooza te doen.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Ide had het in die podcast er wel over dat het er op 1 dag qua vrouwen op de Line up weer zo uit zou zien gaan zijn als vorig jaar de zondag met Aurora, Rosalia, Robyn en Janelle. Zou het dit jaar Charlie XCX, Kacey Musgraves, FKA Twigs en Lana Del Rey zijn?

Poah, dit zou fantastisch zijn.
 

Thomas1617899894

Randprogramma
16 okt 2017
160
3
Lana Del Rey zou wel tof zijn, al betwijfel ik wel of het goed overkomt op een festivalweide. Op basis van Youtube-filmpjes vind ik het sowieso wel moeilijk inschatten hoe goed ze daadwerkelijk live is eerlijk gezegd. Maar goed, haar muziek is absoluut nice.

Eigenlijk is mijn stiekeme hoop nog steeds dat Tame Impala morgen bij de release de laatste tourdata bekend maakt en de laatste headliner word, maar zeer kleine kans natuurlijk
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Klopt inderdaad, dat heb ik ook al eens aangegeven in het BKS topic, ik verwacht ook niet een magische show van haar op een festivalweide. Maar zou alsnog wel een beetje een kers op de taart zijn voor het programma wat er nu ligt. Beck zou ook wel prima als sub kunnen voor haar. Ik denk -helaas- dat hij als headliner staat en dat we er niks meer bij krijgen, maar hopen kan altijd. :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken