Down The Rabbit Hole 2020 – Nieuws en Geruchten

Goanna

Randprogramma
4 jan 2017
110
3
Mis idd nog wel een stevige rocker :cool: hoop op nieuwe namen komende week.... vooral weer lekker wat te ontdekken. Grote namen is bijzaak voor mij.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.287
1.286
Oa Marc Ribellet, Apparat en Worakls orchestra morgen van De nieuwe worp van Rock Werchter wel komen. Marc brak echt de tent af op Lowlands. Ik zat te poepen naast die India(waar hij stond) tent en het klonk vanaf daar zo vet, ben uiteindelijk na het wc-bezoek de India ingelopen en niet naar m'n vrienden bij Modeselektor in de Bravo. Heb daar echt één van de leukste shows van het weekend gezien.
 

yannickd

Randprogramma
13 feb 2019
197
129
rubberenrobbie wrote:
De derde headliner zal toch wel rock worden? Anders wordt t toch wat te poppy…….

Geen van de huidige headliners (Beck, Tyler & Disclosure) is pop toch?

Misschien geen pure pop, maar Disclosure is toch wel een zeer poppy dance act, en Beck en Tyler hebben allebei een behoorlijk poppy plaat uitgebracht vorig jaar. Met verder op de affiche namen als FKA Twigs, HAIM, Kacey Musgraves en Charli XCX vind ik de line-up erg poppy dit jaar (té naar mijn smaak).
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
Haha!
Is er nog kans op een dance act als Caribou of Weval? Of heeft Bicep deze plek al ingenomen?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Volgende week dan de volgende reeks namen? Hieronder heb ik zelf wat namen bijeen geknutseld waarvan ik denk dat ze er zouden kunnen staan. Thoughts?

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Leuk weer hoor, complimenten...

Alleen wat me meteen opvalt, Placebo kan die drie dagen niet.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Ja, I know. Nu ik nog even naar die tourdata keek, weer aangepast. Het mist wel echt nog een rockband bovenin en kheb niet echt een idee wie dat zou kunnen zijn..
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Ja, I know. Nu ik nog even naar die tourdata keek, weer aangepast. Het mist wel echt nog een rockband bovenin en kheb niet echt een idee wie dat zou kunnen zijn..

Misschien alsnog Faith No More?
AFAS is uitverkocht!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Zou pixies nog kunnen? Heb ik persoonlijk niet zo veel mee maar lijkt me wel een naam voor DTRH
Staan op Rock Werchter (2/7), Main Square (4/7) en in Italië (5/7). Opnieuw dus theoretisch wel mogelijk maar ik vrees ervoor.

Naam die opzettelijk heb weggelaten; alt-J kan eigenlijk ook als sub en zou bij een ondergaand zonnetje best mooi passen nog.
 

sanderie3

Playlistbediener
12 jan 2020
12
5
Volgende week dan de volgende reeks namen? Hieronder heb ik zelf wat namen bijeen geknutseld waarvan ik denk dat ze er zouden kunnen staan. Thoughts?


Zou mij niks verbazen... Ik gok woensdag 19e of 26e nieuwe drop van namen, waaronder laatste headliner *_* Lana Del Rey!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken