Down The Rabbit Hole 2019 – Nieuws en geruchten

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Toen ik gisteren klaar was met werken en de parkeerplaats opliep rende er een konijn weg. Voorteken voor het blokkenschema vandaag?
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.951
520
Toen ik gisteren klaar was met werken en de parkeerplaats opliep rende er een konijn weg. Voorteken voor het blokkenschema vandaag?
Ik zou niet weten wat het anders moet betekenen...
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
535
181
Iemand Amy Root al eens gezien? Na het horen van hun 4 nummers op Spotify ben ik echt razend enthousiast! Voor de liefhebber van Weval / Moderat. Echt heel tof.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.798
1.718
Wel een bericht, geen blokkenschema. Bericht is de line-up van de Avant Garden
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.798
1.718
Joris wrote:
Wel een bericht, geen blokkenschema. Bericht is de line-up van de Avant Garden

Konden ze de timetable dan niet koppelen aan deze onzin…

Dit dacht ik vorige keer al met die Bossa Nova namen...
Maar nu zijn alle dingen veldjes geweest toch? Dat zou betekenen dat de volgende announcement de timetable is :))
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.882
8.511
Ik vraag me vooral af wie er in godsnaam naar die veldjes gaat met een lineup zo mooi als deze...
 

RGBee

Playlistbediener
28 jan 2017
34
0
Iemand Amy Root al eens gezien? Na het horen van hun 4 nummers op Spotify ben ik echt razend enthousiast! Voor de liefhebber van Weval / Moderat. Echt heel tof.

Gezien op Grasnapolsky en ga er zeker weer naartoe. Sfeer van de muziek lijkt idd op Weval (zonder band). Dansbaar en relaxt. Staat in mn lijstje met must-sees!
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.707
2.271
Ik vraag me vooral af wie er in godsnaam naar die veldjes gaat met een lineup zo mooi als deze…

Elk jaar vraag ik een huisgenoot van me wat hij allemaal heeft gezien op DTRH. Elk jaar pakt hij het programmaboekje erbij, wijst hij twijfelend twee dingen aan en zegt dan dat hij de rest van de tijd op 'die veldjes' heeft gestaan. Dat zal dit jaar niet anders zijn. Ondanks dat het best een muziekliefhebber is, heeft de 'sfeer' toch een sterkere aantrekkingskracht op hem.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Ach, sommige mensen gaan naar Pinkpop. Daar staan ongeveer twee leuke acts per jaar en zijn niet eens gezellige veldjes. :p
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.882
8.511
mattman wrote:
Ik vraag me vooral af wie er in godsnaam naar die veldjes gaat met een lineup zo mooi als deze…

Elk jaar vraag ik een huisgenoot van me wat hij allemaal heeft gezien op DTRH. Elk jaar pakt hij het programmaboekje erbij, wijst hij twijfelend twee dingen aan en zegt dan dat hij de rest van de tijd op ‘die veldjes’ heeft gestaan. Dat zal dit jaar niet anders zijn. Ondanks dat het best een muziekliefhebber is, heeft de ‘sfeer’ toch een sterkere aantrekkingskracht op hem.

En ik maar denken dat dit soort alternatievere festivals gemaakt zijn om dat soort volk te mijden.

Dan raad ik m de Gentse Feesten aan. Bakken sfeer, massa's randactiviteiten en gekkigheid en dat in een hele stad voor 0 euro.
 

Daan

Playlistbediener
28 mrt 2017
13
0
Rosalia, Robyn & Janelle Monáe zijn ieder geval allemaal op zondag vertelde Ide Koffeman net op 3fm

(help: kan je ook je eigen reactie un-liken???)
 

tibbey

Nieuw lid
7 mei 2019
3
0
......T blijft iig redelijk bij het onderwerp 'nieuws en geruchten', bedoel nog steeds geen blokkenschema...( dit was cynisch)
In de podcast over 50 jaar Mojo ( michiel veenstra) vertelde de marketing- en communicatie managers die over festivals gaan wel toffe zaken, ook over programmering en stage wijzigingen, aanrader wel!
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
mattman wrote:
Ik vraag me vooral af wie er in godsnaam naar die veldjes gaat met een lineup zo mooi als deze…

Elk jaar vraag ik een huisgenoot van me wat hij allemaal heeft gezien op DTRH. Elk jaar pakt hij het programmaboekje erbij, wijst hij twijfelend twee dingen aan en zegt dan dat hij de rest van de tijd op ‘die veldjes’ heeft gestaan. Dat zal dit jaar niet anders zijn. Ondanks dat het best een muziekliefhebber is, heeft de ‘sfeer’ toch een sterkere aantrekkingskracht op hem.

Het zou het helemaal afmaken als hij dit jaar alleen Ronnie Flex en Flonti Stacks aanwijst als acts die hij wil zien.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.707
2.271
teunajax wrote:

mattman wrote:
Ik vraag me vooral af wie er in godsnaam naar die veldjes gaat met een lineup zo mooi als deze…


Elk jaar vraag ik een huisgenoot van me wat hij allemaal heeft gezien op DTRH. Elk jaar pakt hij het programmaboekje erbij, wijst hij twijfelend twee dingen aan en zegt dan dat hij de rest van de tijd op ‘die veldjes’ heeft gestaan. Dat zal dit jaar niet anders zijn. Ondanks dat het best een muziekliefhebber is, heeft de ‘sfeer’ toch een sterkere aantrekkingskracht op hem.

Het zou het helemaal afmaken als hij dit jaar alleen Ronnie Flex en Flonti Stacks aanwijst als acts die hij wil zien.

Zo erg is het nu ook allemaal weer niet met hem gesteld. Het is niet dat hij een slechte muzieksmaak heeft, of dat hij van tevoren slechts twee acts op het program heeft staat, hij komt er gewoon niet aan toe om meer te zien. Vorig jaar sprak hij vol lof over Anderson .Paak, Nils Frahm, Tamino, Sampha en Nick Cave. Wat daar tussendoor allemaal is gebeurd is voor ons beiden een vraagteken. Voor de komende editie noemde hij ook weer een berg artiesten op die hij wilde zien, maar we weten allemaal dat hij de helft misloopt.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Dennis1808 wrote:

teunajax wrote:

mattman wrote:
Ik vraag me vooral af wie er in godsnaam naar die veldjes gaat met een lineup zo mooi als deze…


Elk jaar vraag ik een huisgenoot van me wat hij allemaal heeft gezien op DTRH. Elk jaar pakt hij het programmaboekje erbij, wijst hij twijfelend twee dingen aan en zegt dan dat hij de rest van de tijd op ‘die veldjes’ heeft gestaan. Dat zal dit jaar niet anders zijn. Ondanks dat het best een muziekliefhebber is, heeft de ‘sfeer’ toch een sterkere aantrekkingskracht op hem.


Het zou het helemaal afmaken als hij dit jaar alleen Ronnie Flex en Flonti Stacks aanwijst als acts die hij wil zien.

Zo erg is het nu ook allemaal weer niet met hem gesteld. Het is niet dat hij een slechte muzieksmaak heeft, of dat hij van tevoren slechts twee acts op het program heeft staat, hij komt er gewoon niet aan toe om meer te zien. Vorig jaar sprak hij vol lof over Anderson .Paak, Nils Frahm, Tamino, Sampha en Nick Cave. Wat daar tussendoor allemaal is gebeurd is voor ons beiden een vraagteken. Voor de komende editie noemde hij ook weer een berg artiesten op die hij wilde zien, maar we weten allemaal dat hij de helft misloopt.

Lekker hoelahoepen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken