Down The Rabbit Hole 2019 – Nieuws en geruchten

gguuss wrote:
Iemand Amy Root al eens gezien? Na het horen van hun 4 nummers op Spotify ben ik echt razend enthousiast! Voor de liefhebber van Weval / Moderat. Echt heel tof.

Gezien op Grasnapolsky en ga er zeker weer naartoe. Sfeer van de muziek lijkt idd op Weval (zonder band). Dansbaar en relaxt. Staat in mn lijstje met must-sees!
Staat niet in de DTRH spotify list...compleet gemist!
Thx voor de tip, klinkt als mijn kopje thee..
Ga gauw luisteren?

RGBee wrote:

gguuss wrote:
Iemand Amy Root al eens gezien? Na het horen van hun 4 nummers op Spotify ben ik echt razend enthousiast! Voor de liefhebber van Weval / Moderat. Echt heel tof.

Gezien op Grasnapolsky en ga er zeker weer naartoe. Sfeer van de muziek lijkt idd op Weval (zonder band). Dansbaar en relaxt. Staat in mn lijstje met must-sees!

Staat niet in de DTRH spotify list…compleet gemist!
Thx voor de tip, klinkt als mijn kopje thee..
Ga gauw luisteren
1f607.svg

Erg tof, die komt ook in mijn top tien

Ik had ze ook nog niet opgemerkt. Afgelopen jaar stonden ze ook op een 3fm festival ib tivoli. Toen speelde ze in de lounge een set van 20 minuten. Dat was echt een lekker setje!!

Ben ik de enige die geen snars begrijpt van de inhoud van dat nieuwsbericht?
Volgens mij wordt het een wel chill, een beetje zoals rond WENDE vorig jaar.
Een soort event voor de artiest om in de mood te komen!
Dit keer in de chill/zen modus tov levenslust bij WENDE

Ry X erachteraan...kan top worden

Volgende week krijgen we de line up van het Idyllische Veldje en Vurige Veld, de week erna de Tramontana en de Scotch Club Egg, vervolgens de line up van de foodtrucks en ten slotte het programma van Broadcast Away Teevee. Oh, en moest er dan nog een week zijn dan krijg je 't tijdschema en anders is het voor op de app die we pas een week voor het festival zullen lanceren. :')

Morgen maken ze nog de goochelacts bekend, overmorgen het merk van de WC-rollen en vrijdag welke berkensoorten er op het terrein te zien zijn.

Neen serieus: morgen mag die timetable komen. Wordt stilaan wel tijd. :-) Is wel zo handig om te weten wie van de lineup we kunnen zien. Daarna mogen ze hun andere gekke onzin even delen.

Tegenwoordig hebben we allemaal gekke dingen om een festival creatief en maatschappelijk interessant in te richten. Hele dagen vol met vrouwelijke acts aangevuld met omgebouwde mannen. Misschien gaat DTRH dit jaar wel gewoon zonder blokkenschema aan het weekend beginnen? Kan eigenlijk niet meer anders.

Morgen maken ze nog de goochelacts bekend, overmorgen het merk van de WC-rollen en vrijdag welke berkensoorten er op het terrein te zien zijn.
Hahahahahahaha, ook goede morgen Mattman :lol:

Ja man, gewoon niets plannen en on the spot 'ontdekken' om zo écht down the rabbit hole te gaan en zoveel mogelijk verschillende dingen ontdekken. Concept lijkt me zo gek nog niet, maar is onmogelijk toe te passen voor een festival als dit aangezien je nog steeds met grote namen werkt die het publiek in de eerste plaats aantrekken. Om zoiets te doen werken, moet je een festival creëren waren de grootte van de naam op zich niet uitmaakt à la Burning Man.

Tja Ide Koffeman zei het zelf al in het interview met Festileaks:

"Het zou leuk zijn als we over tien jaar het festival kunnen organiseren zonder de line-up van tevoren aan te kondigen; dat alle partijen (bezoekers, kunstenaars, artiesten) er vertrouwen in hebben en weten dat het wel goed komt.”

Vergeet dat schema maar allemaal. Volgend jaar krijg je niet eens te weten welke acts komen spelen.

Ik kreeg net een berichtje van ze op Facebook:

"Hoi Matthew, we begrijpen dat je enorm in spanning zit en het blokkenschema graag wilt zien. Toch zul je nog even geduld moeten hebben: we kondigen eerst het volledig programma aan en maken daarna het blokkenschema bekend. Geen zorgen; je krijgt voldoende tijd om te puzzelen!"

Pfff. Ze zijn nu al later dan ooit. Lijkt me niet deze week, niet volgende week maar de week erna te gaan worden.

Users who are viewing this thread