Down The Rabbit Hole 2019 – Nieuws en geruchten

Bezoeker

Playlistbediener
1 mei 2017
33
0
Ik begin bijna het gevoel te krijgen dat we helemaal geen blokkenschema meer gaan krijgen...
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.707
2.271
Ze natuurlijk stukken later dan de vorige jaren met het bekendmaken van hun blokkenschema, maar ze zijn nu nog steeds niet heel veel later dan andere festivals. Het is nog 43 dagen tot het festival. Pinkpop maakte haar tijdschema 30 dagen van tevoren bekend, Best Kept Secret deed dat 36 dagen van tevoren, Lowlands doet het vaak pas 3 weken van tevoren. Misschien dat Down the Rabbit Hole ook meer die kant op gaat. Nou is het bij Lowlands wellicht zo dat ze het blokkenschema later bekendmaken omdat dat blokkenschema een gigantisch gecompliceerd exemplaar is en ze anders nog dingen moeten veranderen. Als ze drie weken van tevoren nog geen blokkenschema hebben zou ik me wel zorgen gaan maken.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Ik heb er in ieder geval ook onwijs veel zin in.

1. Thom Yorke
2. The Comet Is Coming
3. Olafur Arnolds
4. Sam Fender
5. Editors
6. Sofi Tucker
7. Janelle Monae
8. Maribou State
9. Robyn
10. RY X

En de top twintig wordt gevuld met:
Underworld, Foals, Vampire Weekend, Grace Jones, Low, David August, Khruangbin, Sampa the Great & Kamasi Washington
 

Bezoeker

Playlistbediener
1 mei 2017
33
0
Ik kan ook niet wachten!

1. Thom Yorke
2. Editors
3. Foals
4. Low
5. Sofi Tukker
6. Khruangbin
7. Janelle Monáe
8. Vampire Weekend
9. Underworld
10. De Staat
 

Duin

Campingartiest
13 mei 2017
54
1
In geheel willekeurige volgorde:

Foals
Parquet Courts
Frank Carter & The Rattlesnakes
Balthazar
Deus
Editors
Thom Yorke
De Staat
Sam Fender
Sons

 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.224
739
Ik snap niet waarom t zo lang moet duren.
Al zouden ze maar een voorlopig blokkenschema bekendmaken.
De grote namen en grote stages zulken toch niet meer veranderen. Dat staat al weken zo niet maanden vast.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.411
Ik snap niet waarom t zo lang moet duren.
Al zouden ze maar een voorlopig blokkenschema bekendmaken.
De grote namen en grote stages zulken toch niet meer veranderen. Dat staat al weken zo niet maanden vast.

Ach joh, jullie moeten niet zo klagen. Over 2 weken en 3 dagen stap ik in de auto naar Rock am Ring en daar is nog geen blokkenschema van. Dat is pas laat!
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik zie bij best veel mensen Rosalia hoog in hun lijstje staan. Is er nog een bijzondere reden waarom ik dat zou moeten zien? Of hebben we gewoon een andere muziek smaak?

Een van de beste zangeressen die nu tourt. Haar twee albums zijn op hun geheel eigen wijze prachtig. Liveshow hopelijk met dansers, en ook HYPE.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Kesselman wrote:
Ik snap niet waarom t zo lang moet duren.
Al zouden ze maar een voorlopig blokkenschema bekendmaken.
De grote namen en grote stages zulken toch niet meer veranderen. Dat staat al weken zo niet maanden vast.

Ach joh, jullie moeten niet zo klagen. Over 2 weken en 3 dagen stap ik in de auto naar Rock am Ring en daar is nog geen blokkenschema van. Dat is pas laat!

Jullie moeten al helemaal niet klagen! Ik ga volgende week naar Vestrock en ik heb nog niet eens een blokkenschema :p
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Valt me op dat de meesten hier weinig headliners in hun top tien hebben staan.
Thom York vaak wel maar Underworld, Editirs, Grace Jones zijn slecht vertegenwoordigd!
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
roluf wrote:
Ik zie bij best veel mensen Rosalia hoog in hun lijstje staan. Is er nog een bijzondere reden waarom ik dat zou moeten zien? Of hebben we gewoon een andere muziek smaak?

Een van de beste zangeressen die nu tourt. Haar twee albums zijn op hun geheel eigen wijze prachtig. Liveshow hopelijk met dansers, en ook HYPE.

Inderdaad. Die stem is echt machtig.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.882
8.512
Valt me op dat de meesten hier weinig headliners in hun top tien hebben staan.
Thom York vaak wel maar Underworld, Editirs, Grace Jones zijn slecht vertegenwoordigd!

Underworld valt wel mee toch?

Wel opvallend dat Grace Jones in weinig lijstjes staat, terwijl dat misschien wel de meest iconische naam op de lineup is.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Grace Jones ga ik zeker zien. Lijkt me heel tof. Op Lowlands paar jaar geleden al gemist, nu zeker niet. Althans: tenzij ze tegenover Thom Yorke staat of zo...

Maar dat blokkenschema zeg... Zo krijgt de term "spoedig" wel een heel andere dimensie....
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.093
310
Valt me op dat de meesten hier weinig headliners in hun top tien hebben staan.
Thom York vaak wel maar Underworld, Editirs, Grace Jones zijn slecht vertegenwoordigd!

Tijdschema is natuurlijk nog niet bekend, maar denk dat Janelle Monae als headliner op het hoofdpodium staat. Staat ook in de top 3 van meest genoemd in lijstjes hier. Editors en ook Underworld relatief weinig inderdaad:

Thom Yorke 20 x genoemd
Vampire Weekend 19
Janelle Monaé 17
Balthazar 14
Foals 13
Kamasi Washington 13
Low 13
Rosalia 13
dEUS 11
Parquet Courts 11
Khruangbin 9
Underworld 8
Beirut 7
Grace Jones 7
Robyn 7
The Comet is Coming 6
The Roots 6
Agar Agar 5
Ólafur Arnalds 5
RY X 5
Editors 4
Ezra Collective 4
Maribou State 3
Rolling Blackouts Coastal Fever 3
Skepta 3
Altin Gun 2
De Staat 2
Frank Carter & Rattlesnakes 2
George FitzGerald 2
Sam Fender 2
Slowthai 2
Sofi Tukker 2
SONS 2
Amber Arcades 1
Aurora 1
Benny Sings 1
Borokov Borokov 1
Cory Henry 1
David August 1
Donny Benet 1
HENGE 1
Jonathan Wilson 1
Jordan Rakei 1
Mahalia 1
Sluwe Vos 1
The Hacker 1


 

senec

Playlistbediener
30 jan 2019
6
6
1. The Comet is Coming
2. SONS
3. The Roots
4. Vampire Weekend
5. Janelle monaé
6. Kamasi Washington
7. Parquet courts
8. Maribou state
9. Agar Agar
10. Altin Gun

Dan voeg ik mijne ook nog even toe ?
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Slowthai gaat nog wel stijgen op de lijstjes denk ik, als ik de recensies online zo lees.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken