Down The Rabbit Hole 2019 – Nieuws en geruchten

cloudyshoes

Randprogramma
26 apr 2018
158
41
Ik snap niet wat de bedoeling is van alles zo mondjesmaat aan te kondigen. Vooral aangezien het al lang uitverkocht is. Wat maakt het dan nog uit?
Of zouden ze het zelf nog niet helemaal weten?
 

Thijsvdn

Campingartiest
7 feb 2017
65
7
Ik kreeg net een berichtje van ze op Facebook:

“Hoi Matthew, we begrijpen dat je enorm in spanning zit en het blokkenschema graag wilt zien. Toch zul je nog even geduld moeten hebben: we kondigen eerst het volledig programma aan en maken daarna het blokkenschema bekend. Geen zorgen; je krijgt voldoende tijd om te puzzelen!”

Pfff. Ze zijn nu al later dan ooit. Lijkt me niet deze week, niet volgende week maar de week erna te gaan worden.

Ik denk dat we dan n.a.v. dit bericht sowieso geduld moeten hebben tot de Porto Parties bekend zijn.
 

zworp4

Gouden Tip
23 mei 2018
268
0
Ik denk dat we dan n.a.v. dit bericht sowieso geduld moeten hebben tot de Porto Parties bekend zijn.

Van de site: Halverwege mei worden de winnende parties bekendgemaakt!

So, good luck with that!

 

water

Playlistbediener
21 jan 2019
11
0
Voor wie het nog niet door heeft: het festival heeft weinig te winnen met het releasen van hun blokkenschema. Enkel te verliezen, eigenlijk. En dan gooien ze er mondjesmaat nieuwtjes uit om ons zoet te houden.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.224
739
de plekken van de grote acts staan al maanden vast.
als ze nou het blokkenschema van de grootste 3 tenten gewoon vrijgeven, dan kan iedereen wat beginnen te plannen.
niemand boeit het hoe de indeling van de kleine tentjes is.

https://downtherabbithole.nl/media/files/dtrh18blokkenschema.pdf

dit schema van vorig jaar zou toch al weken vastgelegen hebben!!!

 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.877
6.057
Net even wat opzoekwerk gedaan:
Nederlands kamerorkest + Niek Baar staat geprogrammeerd in de Bossa Nova op zaterdag (6/7) en gaat 'Four Seasons' spelen van Vivaldi. Duo Serenissima speelt ook op zaterdag en is duo dat bestaat uit een luitspeler en een soprano. Chambermusic - Veenfabriek is een voorstelling uit 2009 die nu ter gelegenheid van DTRH weer van onder het stof wordt gehaald en vertaald de poëzie van James Joyce naar zang begeleid door piano. Gwyneth Wentink is een harpiste en Ragazze Quartet is een volledig vrouwelijk strijkerskwartet.

Volgens mij worden dit enkele concerten die vroeg zullen worden geprogrammeerd zoals vorig jaar. Na me hier eventjes in te hebben verdiend, wil ik het gros wel zien. Vette dingen, hoor.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Voor wie het nog niet door heeft: het festival heeft weinig te winnen met het releasen van hun blokkenschema. Enkel te verliezen, eigenlijk. En dan gooien ze er mondjesmaat nieuwtjes uit om ons zoet te houden.

Uiteraard hebben ze er meer mee te verliezen dan te winnen. Maar geen reden om zo lang te wachten toch? Ze zullen het toch een keer bekend moeten maken. Het is over 5 weken al....

Vorig jaar was het medio maart al bekend.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Gisteren wel met de kids naar de groene heuvels geweest. Lekker aan het water zitten. Als je het festivalterrein dan ziet liggen, dan gaat het wel kriebelen hoor.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.543
833
Iemand bekend met Daniël Avery live? Kwam ik net tegen op spotify, echt heel lekker!
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.543
833
En ik vind Anna Leone zeker een aanrader, had ik hier nog niet voorbij zien komen.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.707
2.271
Iemand bekend met Daniël Avery live? Kwam ik net tegen op spotify, echt heel lekker!

Heb hem afgelopen jaar op Lowlands gezien. Vond het toen zelf best een sterke set. Aan de andere kant hoorde ik van veel mensen dat zij het te saai en te moeilijk vonden. Maar als je het op de plaat tof vindt zou ik het live ook aanraden.

Het NRC zei er het volgende over:

Echt betoverend is de set van Daniel Avery in de grote Bravo-kathedraal ernaast. Wat gisteren niet lukte lukt, gebeurt vandaag wel: de tent wordt omgevormd tot superclub. Daniel Avery doet dat als een moderne messias, zijn blonde krullenkrans uitgelicht als aureool. Hij past een minimal-benadering toe op verfijnde technoplaten met een rijk sounddesign die hij eindeloos vaak laat terugkomen. Het zijn prachtige sfeervolle dj-tools met subtiele synthlijnen waarmee hij de Bravo betovert. Hij speelt techno waar je even stil van wordt.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Het zal vandaag wel weer niet he? :( Dit maakt het inluisteren een stukje lastiger... Come on DTRH!
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Reken er maar niet op vandaag. Nu weer zo'n suf bericht over de whiskeybar op het terrein. Het begint nu wel echt vervelend te worden...

Geef dat blokkenschema nu gewoon voor de mensen die er overduidelijk op zitten te wachten en vul daarna de tijd tot het festival met dit soort berichtjes.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Nog een maand te gaan... het lijkt me toch stug dat ze nog steeds aan het schuiven zijn in het schema.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Tegenwoordig hebben we allemaal gekke dingen om een festival creatief en maatschappelijk interessant in te richten. Hele dagen vol met vrouwelijke acts aangevuld met omgebouwde mannen. Misschien gaat DTRH dit jaar wel gewoon zonder blokkenschema aan het weekend beginnen? Kan eigenlijk niet meer anders.

Ik kom nog even terug op deze post. Ik heb middels de forum administratie vernomen dat mijn woordkeuze niet handig was en dat besef ik me nu al te goed. Thanks daarvoor!
Ik ben een van de laatste die zulk soort bericht met kwade bedoelingen typte. Na erover nagedacht te hebben merk ik dat de term die ik gebruikte de norm is in een groot deel van Nederland. Maar uiteraard erg kwetsend voor het ander deel.
Misschien ook wel beter dat ik iets langer nadenk voordat ik hier iets uit m’n pols schud. Nogmaals excuses, kostbaar leermomentje!
Het forum lijkt me verder niet de juiste plek om hier verder over door te discussiëren! Goeie timing voor een blokkenschema dus ?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken