Down The Rabbit Hole 2018 - Nieuws en geruchten

Aike

Gouden Tip
27 mrt 2017
355
8
En uitverkocht.

Mooi terecht dit, prachtige line-up. Het is dat ik een hoop van de acts die ik hier van zou willen zien vorig jaar al ergens gezien heb of op Werchter ga zien(en daarnaast dat mn tentamens dan vallen), maar het is een puik affiche dat het verdient om uitverkocht te zijn.
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
591
548
Heb nog een vraagje over de camping:
We zitten er aan te denken om een tipi op het Rabbit Resort te huren, of is met je eigen tent op de reguliere camping gezelliger vertoeven?
We kunnen pas vrijdag aankomen en onze tent is ca 3,5x4, is die dan nog ergens gemakkelijk tussen te zetten?
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Gisteren nog aan de lineup toegevoegd: Stippenlift! Heel blij mee, hij maakt hele fijne Nederlandstalige vapor/depriwave. Had vorig jaar een supertof album met Faberyayo gemaakt.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Gisteren nog aan de lineup toegevoegd: Stippenlift! Heel blij mee, hij maakt hele fijne Nederlandstalige vapor/depriwave. Had vorig jaar een supertof album met Faberyayo gemaakt.

Ja, hele toffe toevoeging nog. Heerlijke muziek!
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik heb de tijd genomen voor mijn clashfinder.
https://clashfinder.com/s/dtrh18/?user=Wessel

Iemand nog fijne tips om niet te missen?
Green is must, Blauw is possible.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Mooi programma hoor. Op vrijdag zou ik Fufanu wellicht nog meepakken. Vind ik erg lekker klinken, tikje duister wel.
Luwten en Curtis Harding vind ik wel jammerlijke clash. Maar ik heb Luwten vrij recent nog gezien en Curtis Harding knalt het festival meteen open. En QOTSA clasht met IAMDBB en Palmbomen. Hoe tof ik de Queens ook vind, ik neig nu naar die andere combi. Maar dat kan ter plekke nog veranderen ;-)

Op zaterdag vind ik Yungblud en La Femme ook wel gaaf. Al zou ik Tamino ook best willen zien. En voor mij is Fever Ray wel een zekerheidje die dag, al baal ik gruwelijk dat ik daardoor deel van David Byrne mis.

Zondag vind ik de clash tussen Alfa Mist en St Vincent jammer. Maar dat wordt dan 100% zeker St Vincent.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Top! Ik ga wat checken.

Fever Ray durf ik niet te checken omdat de combi IDLES en David Byrne beter uitkomt. Moet me zeker nog eens verdiepen in haar.
Ik ben zelf geen heel groot Queens of the Stoneage fan maar ik weet wel dat zij standaard een geweldig goeie rockshow geven waar ik veel liedjes van ken. Dat verkies ik dan toch boven die andere twee :) Curtis Harding is zeker een aanrader voor iedereen.

De songs die ik ooit langs hoor komen van Yungblud geven mij de indruk dat dit de meest dertien in een dozijn artiest is van dit jaar.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Heb nog een vraagje over de camping:
We zitten er aan te denken om een tipi op het Rabbit Resort te huren, of is met je eigen tent op de reguliere camping gezelliger vertoeven?
We kunnen pas vrijdag aankomen en onze tent is ca 3,5×4, is die dan nog ergens gemakkelijk tussen te zetten?

Zeker plek zat op het gedeelte buiten de heuvels!
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
Misschien is de vraag al voorbij gekomen, ik kon hem niet vinden; wat moet ik me voorstellen van de loopafstand van camping naar festival terrein?
En het terrein zelf, hoe verhoudt de grootte zich tot bv het terrein van Lowlands?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Misschien is de vraag al voorbij gekomen, ik kon hem niet vinden; wat moet ik me voorstellen van de loopafstand van camping naar festival terrein?
En het terrein zelf, hoe verhoudt de grootte zich tot bv het terrein van Lowlands?

Qua afmetingen en loopafstanden was/is DTRH niet te vergelijken met Lowlands. Camping ligt zeer dicht op het festivalterrein. Het terrein is ook zeer compact, denk dat je er maximaal tien minuten over doet om van de ene kant naar de andere kant te lopen. Daarbij heb je geen last van een erg druk middenstuk, zoals bij Lowlands. Dat stroopt enorm. Op DTRH is daar geen sprake van.

Al wordt het daar natuurlijk ook ieder jaar drukker. Dit jaar 30.000 mensen; zijn er toch weer 5.000 meer dan vorig jaar.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Al wordt het daar natuurlijk ook ieder jaar drukker. Dit jaar 30.000 mensen; zijn er toch weer 5.000 meer dan vorig jaar.

Dit festival groeit echt heerlijk stabiel door hé. Moet een geweldig gevoel zijn.
Hopelijk gaat dit niet ten kosten van de ervaring.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Raskolnikov wrote:
Al wordt het daar natuurlijk ook ieder jaar drukker. Dit jaar 30.000 mensen; zijn er toch weer 5.000 meer dan vorig jaar.

Dit festival groeit echt heerlijk stabiel door hé. Moet een geweldig gevoel zijn.
Hopelijk gaat dit niet ten kosten van de ervaring.

Het scheelt dat het terrein weliswaar compact is, maar je had altijd meer dan genoeg ruimte. Heel veel plekjes waar je ook even lekker kunt zitten tussendoor. Dan voelt het helemaal niet druk. En die 5.000 extra mensen kun je daar makkelijk kwijt.

De tenten waren vorig jaar daarentegen wel aardig vol. Hopelijk brengt dat extra podium wat dat betreft iets meer spreiding mee.
 

Festileaks

Campingartiest
3 jun 2015
93
0
Goed nieuws! Na Roosmarijn Reijmer kunnen jullie nu ook vragen stellen aan Down The Rabbit Hole-directeur Ide Koffeman. We hebben dit keer een speciaal topic voor jullie geopend waar jullie <span style="text-decoration:underline;">alle</span> vragen kunnen stellen. #forumpower

https://forum.festileaks.com/forums/topic/stel-je-vragen-aan-down-the-rabbit-hole-directeur-ide-koffeman/
 

Jasperrr

Randprogramma
15 dec 2016
131
8
Zou Seasick Steve net zoals een paar jaar terug weer op DTRH rondhangen als bezoeker? Zie net dat zijn tour 4 juli begint met een Nederlandse datum.
Misschien weer een verrassingsoptreden zoals 2(?) jaar terug?
 

Pemmes

Playlistbediener
26 mrt 2017
22
0
Ik wil.. net als vele anderen waarschijnlijk.. josh Homme graag van dichtbij bekijken. Hoe is dat in die tenten op dtrh. Staan daar van die verdelers
In of is het een grote ruimte?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Ik wil.. net als vele anderen waarschijnlijk.. josh Homme graag van dichtbij bekijken. Hoe is dat in die tenten op dtrh. Staan daar van die verdelers
In of is het een grote ruimte?

Misschien is er dit jaar wel een voorvak (dat weet ik natuurlijk niet), maar tot en met vorig jaar was het altijd 1 grote ruimte zonder voorvak.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Volgens DTRH op twitter komt de app “snel” beschikbaar…

Ik prefereer een uitgeprinte clashfinder in mijn broekzak en een boekje voor artiestenbio's. Die app's download ik al lang niet meer.
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken