Eels speelt op 21 juni in Paradiso. Deze zou zo door mogen richting DTRH.
Dus geen exclusiviteit voor Tivoli
Onibaba wrote:
Dus geen exclusiviteit voor Tivoli
ff enkele algemene vraagjes:
Wat is de gemiddelde leeftijd van een DTRH-bezoeker?
Als oudere, jongere van 46wil ik graag eens naar dit festival, krijg alleen m’n vrienden niet mee, die blijven vasthouden aan Pinkpop, maar ik wil graag wel eens wat anders zien en mee maken dan steeds weer op herhaling te gaan in Landgraaf.![]()
Is het een festival waar je ook in je eentje op onderzoek uit kan gaan of meer een groepsfestival? Kan ik het vergelijken met LL in 98-99-2000?
Alvast bedankt voor iemands reactie!
Niet in jouw wereld....als je hem zijn hele carriere al kent dan weet je waar ik het over heb.
Wessel wrote:
Dirk wrote:
wannabe-rocker Nick Cave
Deze combinatie van woorden bestaat niet.
Niet in jouw wereld….als je hem zijn hele carriere al kent dan weet je waar ik het over heb.
Cootje wrote:
ff enkele algemene vraagjes:
Wat is de gemiddelde leeftijd van een DTRH-bezoeker?
Als oudere, jongere van 46wil ik graag eens naar dit festival, krijg alleen m’n vrienden niet mee, die blijven vasthouden aan Pinkpop, maar ik wil graag wel eens wat anders zien en mee maken dan steeds weer op herhaling te gaan in Landgraaf.![]()
Is het een festival waar je ook in je eentje op onderzoek uit kan gaan of meer een groepsfestival? Kan ik het vergelijken met LL in 98-99-2000?
Alvast bedankt voor iemands reactie!
Ikzelf ben 48, ook erg jong van hart dus en ben er elk jaar bij op de Groene Heuvels. Gewoon echt het allerleukste festival van Nederland zoals Raskolnikov al zo mooi verwoord. Qua sfeer vergelijkbaar met de oude LL, alleen voor mijn gevoel nog intiemer. Ik ga met een paar vrienden en mijn twee oudste koters (20 en 18) en ook die zijn helemaal hooked. Voor elk wat wils, de sfeer is subliem en intiem. De gemiddelde leeftijd ligt volgens mij hoger dan op PinkPop, al is dat vooral een gevoel. ben zelf al jaren niet meer naar landgraaf geweest omdat dat echt te massaal en te groot is geworden.
Ik dwaal ook vaak alleen rond en ik vermaak me er uitstekend. Heel makkelijk om aansluiting te vinden, er is genoeg te genieten. Kortom: zeker doen!
Ik ben blij dit te lezen. Ik (49) ga dit jaar voor het eerst naar DTRH nadat mijn vriend (52) en ik de afgelopen 4 jaar een paar andere festivals uitgeprobeerd hebben. We gaan ieder jaar naar LL maar willen eerder in het seizoen ook een weekendfestival doen. Voor ons is de muziek zeker belangrijk maar sfeer en omgeving ook. Na goede berichten te hebben gelezen over DTRH en BKS toch de keus gemaakt voor het konijnenhol. Ik verheug me ook erg op een idyllische plek voor onze tent. Iemand nog goede tips op dat gebied? BKS wordt omschreven als het meer serieuze muziekfestival tov DTRH maar als ik de line-ups vergelijk ben ik blij met onze keus. Ik verheug me er op![]()
Onibaba wrote:
Eels zou echt perfect zijn, als dat zo is Onibaba dan kunnen we daar dat beloofde biertje gelukzalig drinken. ik ben dan te herkennen aan de enorme roze wolk waarop ik dan over de weide zweef![]()
Nine Inch Nails staat een dag voor DTRH begint in AFAS Live….?
Ik denk dat DTRH nog maar enkele keren met nieuwe namen zal komen. Ze moeten nog circa vijf maanden zien te overbruggen qua publiciteit en we hebben hooguit nog maar 10-15 te goed. Want 80% van het programma is reeds bekend.
Over de kaartverkoop worden zelden uitspraken gedaan. De eerste 10000 vlogen eruit en daarna hebben ze nog een aankondiging gedaan met behoorlijk goede namen. Ik verwacht dat de vvk dan ook wel aardig loopt. En zo niet, dan hoop ik niet dat ze al hun kruit qua mooie namen reeds verschóten hebben. Je zou in dat geval verwachten dat er nog een of twee aardige namen in het vat zitten; ze moeten wel iets hebben om de kaartverkoop indien nodig een boost te geven. Daarom denk ik dat op de dag van Anderson.Paak nog een redelijke naam erbij komt, iets dat de Afas (bijna) kan uitverkopen qua formaat. Maar misschien ben ik ook wel te optimistisch.
Het is inderdaad een feit dat DTRH hier op het forum duidelijker minder interessant wordt gevonden dan BKS (laat staan vergeleken met Pinkpop of Werchter, die spreken dan ook een hele brede doelgroep aan). Geen idee waarom eigenlijk, qua programma kan het zich makkelijk meten met BKS.