Down The Rabbit Hole 2018 - Nieuws en geruchten

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
231
228
Jammer dat dit niet meer in m'n zomer past, en uitverkocht is. Anderson Paak en MGMT! Veel plezier, heren.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Misschien heb ik 'm al een keer gepost hier maar dit is mijn huidige clashfinder :)

https://clashfinder.com/s/dtrh18/?user=Wessel
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Allemaal wederom bedankt voor het insturen van jullie vragen! Het hele interview met Down The Rabbit Hole is nu online. :)

Met daarin o.a. aandacht voor: welke headliner wil DTRH zeker ooit nog boeken? Nu het festival qua schaal steeds dichter naar Lowlands kruipt, wat zijn nog de verschillen? Welke acts die op BKS stonden hadden jullie willen hebben? En nog veel meer. Veel leesplezier!

https://festileaks.com/2018/06/down-the-rabbit-hole-2018-interview-ide-koffeman/
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
Leuk om te lezen dat Ide zelf ook op Bks is geweest en duidelijk aangeeft het een goed festival te vinden. Leuk dat mijn vragen ook zo prominent onderdeel uitmaken van het interview. Op deze manier heb ik toch nog het gevoel dat ik op een of andetre manier kan communiceren met organisaties van festivals.... :)
DTRH wordt net zo'n fijn festival als BKS. Let maar op. Goei weer, lekkere muziek.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Mijn route voor het weekend, al is die niet in steen gehouwen, dus ter plekke afwijken kan altijd:

Vrijdag: Fufanu, Curtis Harding, DJVT, Warmduscher, Essaie Pas, Jorja Smith, MGMT, Jon Hopkins, Stippenlift, IAMDBB, Palmbomen
Vol dagje, het valt niet uit te sluiten dat ik iets skip onderweg. Jon Hopkins is de must see van de dag.
Zaterdag: Yungblud, La Femme, James Holden, Calexico, Sampha, Fever Ray, David Byrne (stukje),Anderson.Paak, Black Madonna (afhankelijk van fitheid).
James Holden, Fever Ray en Anderson.Paak de must sees.
Zondag: Breeders, Portugal.The Man (er is niets anders op dat moment), Fink, St Vincent, Jungle, FF, Nick Cave.
St Vincent en Nick Cave de must sees.

Heb er keiveel zin in. Zonnetje erbij, biertje in de hand. Lekker.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.674
Het weer is echt geweldig he jongens. 28 graden en geen druppel regen.

Een perfect jaar dus om een Hotot in open lucht te introduceren. Dit gaat een geweldige editie worden jongens. Wees maar zeker dat ik een beetje (heel erg) jaloers ben op de aanwezigen.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Zou ook wat zijn. Net voor de eerste keer met je openluchtstage aan komen en dan 3 dagen alleen maar regen.
Heeft Ide goed gefixt!

Leuk interview trouwens Festileaks! Aardig mens die Ide!
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Mijn route voor het weekend, al is die niet in steen gehouwen, dus ter plekke afwijken kan altijd:

Vrijdag: Fufanu, Curtis Harding, DJVT, Warmduscher, Essaie Pas, Jorja Smith, MGMT, Jon Hopkins, Stippenlift, IAMDBB, Palmbomen
Vol dagje, het valt niet uit te sluiten dat ik iets skip onderweg. Jon Hopkins is de must see van de dag.
Zaterdag: Yungblud, La Femme, James Holden, Calexico, Sampha, Fever Ray, David Byrne (stukje),Anderson.Paak, Black Madonna (afhankelijk van fitheid).
James Holden, Fever Ray en Anderson.Paak de must sees.
Zondag: Breeders, Portugal.The Man (er is niets anders op dat moment), Fink, St Vincent, Jungle, FF, Nick Cave.
St Vincent en Nick Cave de must sees.

Heb er keiveel zin in. Zonnetje erbij, biertje in de hand. Lekker.

Lekker druk schema! Kans dat we elkaar vaak tegenkomen, al kan ik je natuurlijk niet herkennen zo 1,2,3...;-)
Portugal The Man ga je geen spijt van krijgen en voor de Black Madonna zou ik wat energie over houden ...
 

esther

Playlistbediener
25 jan 2018
21
0
Grappig dat wij, de mensen op dit forum, straks straal langs elkaar heen wandelen. Behalve Dennis dan want die ken ik ook in real life, haha. Ik heb er ook onwijs veel zin in. Heb eigenlijk het gevoel dat ik op vakantie ga. Ik heb mijn drijfeiland om de drank koud te houden al opgeblazen, haha.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Mijn schema is constant aan het veranderen maar ik gok dat het er ongeveer zo uit komt te zien:

Vrijdag:
Fufanu - Luwten - J. Bernardt - Warmduscher - Black Rebel Motorcycle Club - Joe Goddard - MGMT - Jon Hopkins - IAMDDB - Palmbomen II - IF

Zaterdag:
Tamino - Karel - Calexico - IDLES - David Byrne - Oh Sees - Anderson .Paak - The Black Madonna

Zondag:
The Breeders - Portugal. The Man - St. Vincent - Jungle - Nils Frahm - Shame - Nick Cave & The Bad Seeds

Ik heb er niet normaal veel zin in, mijn must-see artiesten zijn IDLES, Nick Cave, Jon Hopkins, Oh Sees en Karel. Het komt nu echt dichtbij!
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
PORTO PARTIES 2018 BEKEND!
Bij de Porto Parties op #DTRH18 mogen de leukste feestmeesters zich compleet uitleveren op het themafeest van hun dromen. Voor Rabbiteers, door Rabbiteers! De afgelopen maanden was het mogelijk om je hiervoor aan te melden en inmiddels zijn de winnende feestjes bekend! Iedere dag vinden er zes feestjes plaats, waarvan altijd twee tegelijkertijd:

Vrijdag 15:00 – 17:00 uur
· Bureaucratische Balkan Bash
Een uit de hand gelopen vrijdagmiddagborrel in klezmersferen!
· Creatief met Karton Cobain
Terug naar de nostalgie van de nineties en kneuterige knutselwerkjes!

Vrijdag 19:30 – 21:30 uur
· Weni Wedi Wici
Bob Marley en Julius Caesar geven een party in een badhuis: proef een flinke hijs Jamaicaanse sferen terwijl je je waant in het oude Rome!
· Twister In De Disco
Twister in de disco; overhoop en in de knoop!

Vrijdag 00:00 – 02:00 uur
· Twin Peaks: Bang Bang Bar
Betreed de koortsdroom van David Lynch en laat jezelf gaan in de wonderlijke wereld van deze cultserie.
· Le Petit Café Du Frenchcore
Geniet van de rustieke Franse sfeer in onze intieme bistro terwijl je de doppen uit je kassen beukt op snoeiharde Frenchcore.

--

Zaterdag 15:00 – 17:00 uur
· Draaiende Doperwten
Zo ontzettend ouderwets om alleen maar naar de getver te gaan op een festival. Dompel jezelf onder in de wereld van groentes en kies een #healthylifestyle.
· Transfatty
Even opgetyft met de detoxkuren, fit girls en proteïneshakes: wij eren twee uur lang alle transvetten, calorieën en koolhydraten terwijl we zo min mogelijk dansen - verbrand die calorieën vooral niet!

Zaterdag 19:30 – 21:30 uur
· Dancing en Huldiging
Winnen is belangrijker dan meedoen: het feest met de hoogste win-garantie. Laat je huldigen of juich voor de absolute winnaars!
· Singing In The Shower
Gemengd douchen zoals nooit te voren: zing, swing en brul je talent! Luid, vals & zonder klagende buren.

Zaterdag 00:00 – 02:00 uur
· De Peter Timorave
Weerman Peter heeft voor deze avond een heleboel gladheid voorspeld. Rock net zo’n snor als hij en feest mee door alle jaargetijden. Weer of geen weer, wanneer doen we het weer?
· Où est la moutarde?
Doornroosje is 50 jaar jong en dat gaan we vieren. Duik de nacht in met jouw muzikale hoogtepunten uit de Nijmeegse muziekgeschiedenis.

--

Zondag 15:00 – 17:00 uur
· Naar de klote met Karl Noten
Kom lekker in beweging en help je kater naar de hydratering! Drillmaster Karl gidst ons dwars door de fitnesstrends van afgelopen decennia zodat jij de laatste festivaldag topfit te lijf gaat.
· Asian Persuasion: Amalgamation
Laat je verleiden door een muzikale reis door het Aziatische continent. Van Japanse 80’s pop en Chinese trap tot K-pop en alles ertussenin.

Zondag 19:30 – 21:30 uur
· Red Head Redemption
Het leven van een ginger gaat niet altijd over rozen. Maar goed nieuws: rood haar is weer hot! Kom de heerlijkheid van jouw rooie bos uitgebreid vieren in deze ode aan het rode.
· DIY Dinosaurs
Waan je in de zweterige jungle en dans jezelf door je dino evolutie onder begeleiding van professionele dino-coaches!

Zondag 00:00 – 02:00 uur
· Space Extravaganza
Een ode aan de ruimte; flitsend, genderneutral, en vol verrassingen. Piew Piew!
· Vol vertier terug naar 2004
Als je één jaar nog eens moet herbeleven is het 2004: trek je mooiste Björn Borg boxer aan, kom mee viben op hits van K-Liber en Nickelback.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Leuk idee die Porto Parties, ik twijfel om even te kijken bij de Bureaucratische Balkan Bash, is er hier iemand van het forum al eens op zo'n Porto Party geweest?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Iemand die die namen heeft verzonnen komt in aanmerking voor een donkerrode kaart....godallejezus wat fout :)
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Twister in de disco is van collega van mij. Als je ervan houdt is het vast ongelofelijk tof.

Ik laat het aan me voorbij gaan, ik ben er voor de optredens en minder voor de randzaken. Al is het fijne sfeertje op DTRH een absolute pre.
 

esther

Playlistbediener
25 jan 2018
21
0
Ik zie bij niemand Colin Benders op zijn verlanglijstje staan? Wij hebben hem op LL gezien en nu is hij een zekerheidje voor ons om te gaan zien. Maar ik geloof voor niemand anders???
 

Thijsvdn

Campingartiest
7 feb 2017
65
7
Ik zie bij niemand Colin Benders op zijn verlanglijstje staan? Wij hebben hem op LL gezien en nu is hij een zekerheidje voor ons om te gaan zien. Maar ik geloof voor niemand anders???

MGMT is voor mij een must see en daar staat ie tegenover. Daarnaast Colin Benders laatst gezien en dat was inderdaad het beste van heel Paaspop mijns inziens. Gaat dat zien mensen.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
esther wrote:
Ik zie bij niemand Colin Benders op zijn verlanglijstje staan? Wij hebben hem op LL gezien en nu is hij een zekerheidje voor ons om te gaan zien. Maar ik geloof voor niemand anders???

MGMT is voor mij een must see en daar staat ie tegenover. Daarnaast Colin Benders laatst gezien en dat was inderdaad het beste van heel Paaspop mijns inziens. Gaat dat zien mensen.

Voor mij was Colin Benders ook een van de vetste dingen van Paaspop maar MGMT is gewoon even mijn middelbare schooltijd herleven :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken