DGTL 2025

Die zaterdag heeft er nog best een paar leuke namen bij gekregen. Heb zelf kaarten voor zondag, maar ken eigenlijk weinig van de nieuwe aankondiging. Iemand nog aanraders voor die dag?

Die zaterdag heeft er nog best een paar leuke namen bij gekregen. Heb zelf kaarten voor zondag, maar ken eigenlijk weinig van de nieuwe aankondiging. Iemand nog aanraders voor die dag?

Masalo en Monolink zijn leuke ietswat exclusieve artiesten op de zondag, mocht je van tech/deep house houden. Voor techno kan ik Anetha aanraden, mocht je van wat hardere, minder melodieuze techno houden.

Mochten mensen het leuk vinden: hier is de phase 3 line up die pas over drie dagen gedropt gaat worden.

*Wave 3 Saturday*
Berkan V8
Coco Coquelicot
Curol
Deep Brown
Doppelgang
Fais Le Beau
Faustin
GiGi FM
Mac Declos & Mary Lake
Mano Le Tough
Nicky Elisabeth [hybrid]
Rancido
Rene Wise
Roi Perez
Sedef Adasi
Twiena

*Wave 3 Sunday:*
Benjamin Berg
DJ G2G
Fafi Abdel Nour & Paramida
Honey Dijon
Introspekt
Julya Karma
Kenny Dope
Kiasmos [hybrid by Janus Rasmussen]
Kyra Khaldi
Moodymann
Niiomi
Rossi.
Teqmun
Vera Grace

Opzich niet een hele rare line-up he. Twijfel toch wel weer om te gaan, ook al vielen afgelopen 2 edities echt flink tegen. Ook altijd wel weer een goede aftrap om de clubs in te ruilen voor festivals.

• Leuk
Waarderingen: WTSGD
Opzich niet een hele rare line-up he. Twijfel toch wel weer om te gaan, ook al vielen afgelopen 2 edities echt flink tegen. Ook altijd wel weer een goede aftrap om de clubs in te ruilen voor festivals.

De line-up dit jaar is best oké, er zitten meer namen tussen die niet elk jaar langs komen dan normaal, en het is gewoon genoeg voor twee leuke dagen. Voor mij persoonlijk is het lastig om de momenten van vorig jaar te vergeten, waar ik tot mijn enkels in water op het terrein naast openliggende elektrische kabels sta, om nu blindelings te zeggen "we gaan weer." Anderzijds kan men hopen dat ze wat geleerd hebben en dit jaar meer moeite in zowel geluid als terrein hebben gestoken.

• Leuk
Waarderingen: WTSGD
De line-up dit jaar is best oké, er zitten meer namen tussen die niet elk jaar langs komen dan normaal, en het is gewoon genoeg voor twee leuke dagen. Voor mij persoonlijk is het lastig om de momenten van vorig jaar te vergeten, waar ik tot mijn enkels in water op het terrein naast openliggende elektrische kabels sta, om nu blindelings te zeggen "we gaan weer." Anderzijds kan men hopen dat ze wat geleerd hebben en dit jaar meer moeite in zowel geluid als terrein hebben gestoken.
Ontbreken van een enorme hypenaam zoals Marlon zorgt hopelijk ook voor een wat betere spreiding van drukte…

Users who are viewing this thread