De Graspop 2025 Spotify Playlist - Help Festileaks met aanvullen!

1. Iron Maiden - The Trooper (Meest beluisterd)
1. Iron Maiden - 7th son of a 7th son @Piebe71
1. Iron Maiden - Run To The Hills @Koekdoos
2. Slipknot - Duality (Meest beluisterd + @Projunk )
2. Slipknot - (sic) @jvandeweyer
2. Slipknot - Wait and Bleed @RubenJS

Van mij mag Eyeless de plek van Duality vervangen. Moet dan wel met Projunk besproken worden. Tot elkaar komen komen we samen tot een oplossing!

Geen idee hoe ze het gaan doen, maar de recente shows zijn gewoon shows met alleen maar de 14 nummers van het eerste album en verder niks. Lijkt me op een festival gewoon een 2 uur set te worden?

Kan, maar dan had ik de berichtgeving anders verwacht. Er staat nu: 'De Amerikaanse formatie Slipknot sluit op vrijdag 20 juni de South Stage af met een set in het teken van hun legendarische debuut album “Slipknot”'. Ik interpreteer dit als veel nummers van het eerste album maar niet integraal.

Daarnaast kan je een set van 2 uur ook nooit vullen met die nummers inderdaad. Het zal wel 50/50 worden

1. Iron Maiden - The Trooper (Meest beluisterd)
1. Iron Maiden - 7th son of a 7th son @Piebe71
1. Iron Maiden - Run To The Hills @Koekdoos
2. Slipknot - Duality (Meest beluisterd + @Projunk )
2. Slipknot - (sic) @jvandeweyer
2. Slipknot - Wait and Bleed @RubenJS

Van mij mag Eyeless de plek van Duality vervangen. Moet dan wel met Projunk besproken worden. Tot elkaar komen komen we samen tot een oplossing!
Is goed hoor verander maar ook een prima nr

Kan, maar dan had ik de berichtgeving anders verwacht. Er staat nu: 'De Amerikaanse formatie Slipknot sluit op vrijdag 20 juni de South Stage af met een set in het teken van hun legendarische debuut album “Slipknot”'. Ik interpreteer dit als veel nummers van het eerste album maar niet integraal.

Daarnaast kan je een set van 2 uur ook nooit vullen met die nummers inderdaad. Het zal wel 50/50 worden
Uiteindelijk zou ik dat toejuichen. In december zie ik toch al de integrale set😜

Users who are viewing this thread