De Graspop 2025 Spotify Playlist - Help Festileaks met aanvullen!

• Onderwerp starter Onderwerp starter JB.
  • Startdatum Startdatum
1. Iron Maiden - The Trooper (Meest beluisterd)
1. Iron Maiden - 7th son of a 7th son @Piebe71
1. Iron Maiden - Run To The Hills @Koekdoos
2. Slipknot - Duality (Meest beluisterd + @Projunk )
2. Slipknot - (sic) @jvandeweyer
2. Slipknot - Wait and Bleed @RubenJS

Van mij mag Eyeless de plek van Duality vervangen. Moet dan wel met Projunk besproken worden. Tot elkaar komen komen we samen tot een oplossing!

Geen idee hoe ze het gaan doen, maar de recente shows zijn gewoon shows met alleen maar de 14 nummers van het eerste album en verder niks. Lijkt me op een festival gewoon een 2 uur set te worden?

Kan, maar dan had ik de berichtgeving anders verwacht. Er staat nu: 'De Amerikaanse formatie Slipknot sluit op vrijdag 20 juni de South Stage af met een set in het teken van hun legendarische debuut album “Slipknot”'. Ik interpreteer dit als veel nummers van het eerste album maar niet integraal.

Daarnaast kan je een set van 2 uur ook nooit vullen met die nummers inderdaad. Het zal wel 50/50 worden

1. Iron Maiden - The Trooper (Meest beluisterd)
1. Iron Maiden - 7th son of a 7th son @Piebe71
1. Iron Maiden - Run To The Hills @Koekdoos
2. Slipknot - Duality (Meest beluisterd + @Projunk )
2. Slipknot - (sic) @jvandeweyer
2. Slipknot - Wait and Bleed @RubenJS

Van mij mag Eyeless de plek van Duality vervangen. Moet dan wel met Projunk besproken worden. Tot elkaar komen komen we samen tot een oplossing!
Is goed hoor verander maar ook een prima nr

Kan, maar dan had ik de berichtgeving anders verwacht. Er staat nu: 'De Amerikaanse formatie Slipknot sluit op vrijdag 20 juni de South Stage af met een set in het teken van hun legendarische debuut album “Slipknot”'. Ik interpreteer dit als veel nummers van het eerste album maar niet integraal.

Daarnaast kan je een set van 2 uur ook nooit vullen met die nummers inderdaad. Het zal wel 50/50 worden
Uiteindelijk zou ik dat toejuichen. In december zie ik toch al de integrale set😜

Thanks! Had een hele tijd geen beschikking over mijn laptop. Lijst is weer bijgewerkt (zie openingspost)

• Leuk
Waarderingen: Projunk
Als we nu nog dreamtheater erbij krijgen dan kan de lijst al een uur draaien.
Anders hebben we nog 2 headliners nodig.

Kom maar door met nummers van Till.

Ich Hasse Kinder is in ieder geval het meest gestreamd. Maar goed dat die na bedtijd de Main Stage afsluit!

• Leuk
Waarderingen: Piebe71 en Projunk
Kom maar door met nummers van Till.

Ich Hasse Kinder is in ieder geval het meest gestreamd. Maar goed dat die na bedtijd de Main Stage afsluit!
Ik kan je helaas niet helpen en geen idee of loek en Piebe dat wel kunnen als vaste donateurs

Ik kan je helaas niet helpen en geen idee of loek en Piebe dat wel kunnen als vaste donateurs
Ik weet het ook niet, maar komt vast wel iets langs.

4. Till Lindemann - Ich hasse Kinder (Meest beluisterd)
4. Till Lindemann -
4. Till Lindemann -

Als 16-jarige tiener heb ik in 2015 "Skills in Pills" van "Lindemann" op cd gekocht. Moet nu eerlijk gezegd toegeven dat ik het niet bepaald het beste album vond (en al helemaal niet meer sinds de controverses - maar hier wil ik het op dit topic niet over hebben ;) ).
Nu, desalniettemin, sprak er één lied me toch aan. Als niemand echt inspiratie heeft, mag

4. Till Lindemann - Children of the sun @jvandeweyer

er wel bij. Vond dit toch niet heel slecht klinken, hoewel mogelijks een beetje repetitief voor sommigen.
Is natuurlijk helemaal anders dan zijn latere werk. Op z'n eerste album zong/schreef Till nog in het Engels en was hij nog in het gezelschap van Peter Tägtgren.

Ik weet wel niet wat de officiële regels van de playlist zijn. Dit nummer komt immers van zijn vorige band, "Lindemann", waar hij nu dus wel nog nummers van speelt. Als het niet mag, verwijder ik m'n comment weer :)

• Leuk
Waarderingen: JB. en Valthys
Ik weet wel niet wat de officiële regels van de playlist zijn. Dit nummer komt immers van zijn vorige band, "Lindemann", waar hij nu dus wel nog nummers van speelt.
In de Lotto Arena was 2/3 van de nummers van Lindemann dus dat is wel ok , ik doe er ook nog eentje

4. Till Lindemann - Praise Abort @johanra

• Leuk
Waarderingen: JB.
Ik denk aan:

5. Powerwolf - 1589 @Koekdoos

Vanwege het machtige theater live. Maar heb ook al nummertje bij Maiden, dus als anderen iets anders willen, ook prima! @won666 heeft vast ook een nummertje voor de playlist

• Leuk
Waarderingen: won666
Ik denk aan:

5. Powerwolf - 1589 @Koekdoos

Vanwege het machtige theater live. Maar heb ook al nummertje bij Maiden, dus als anderen iets anders willen, ook prima! @won666 heeft vast ook een nummertje voor de playlist
Ik zou misschien Bless 'Em With The Blade zeggen. Waarschijnlijk hun openingsnummer en een nummer van het nieuwe album. 1589 vind ik ook een goede keuze. Op elk album staat er wel een trager nummer en dit maal is dat trager nummer van het laatste album voor mij een van de topnummers. 1589 dus. Zeer episch, leuke pyro's tijdens dat nummer en een leuk toneel waarover ik nog niks zal zeggen om het verrassingseffect hoog te houden (kan wel op YouTube opgezocht worden)

Users who are viewing this thread