De Graspop 2025 Spotify Playlist - Help Festileaks met aanvullen!

Ik heb geen Spotify ... ik werk met vinyl, cd's en YouTube
Helemaal niet erg maar kan de rest wel luisteren naar jou suggestie.
Beter van kenners dan degene die het niet kennen zoals ik.

Misschien voor de visueel ingestelde kun jij de youtube playlist maken. 😜

Helemaal niet erg maar kan de rest wel luisteren naar jou suggestie.
Beter van kenners dan degene die het niet kennen zoals ik.

Misschien voor de visueel ingestelde kun jij de youtube playlist maken. 😜
Wel het eigenlijk zo dat ik wekelijks ga fitnessen en tijdens die trainingen bereid ik me altijd voor op mijn volgende concert door tijdens een bepaalde oefening enkele live video's te bekijken op mijn tablet van die band. Maar in juni in de week van Graspop (en in augustus in de week van Alcatraz/Dynamo) heb ik altijd een gedediceerde training aan Graspop wat inhoudt dat ik dan enkel bands luister die dat weekend op Graspop spelen. Tegen het einde van de week probeer ik mijn lijst voor volgend jaar juni reeds samen te stellen 😉. Maar dat gaat dan wel een veel persoonlijker lijst zijn dan deze Spotify lijst.

• Leuk
Waarderingen: Projunk
Wel het eigenlijk zo dat ik wekelijks ga fitnessen en tijdens die trainingen bereid ik me altijd voor op mijn volgende concert door tijdens een bepaalde oefening enkele live video's te bekijken op mijn tablet van die band. Maar in juni in de week van Graspop (en in augustus in de week van Alcatraz/Dynamo) heb ik altijd een gedediceerde training aan Graspop wat inhoudt dat ik dan enkel bands luister die dat weekend op Graspop spelen. Tegen het einde van de week probeer ik mijn lijst voor volgend jaar juni reeds samen te stellen 😉. Maar dat gaat dan wel een veel persoonlijker lijst zijn dan deze Spotify lijst.
Jah maar wat ik zelf leuk vind aan de lijst is dat je soms een band kent of soms alleen een enkel nr kent
Dan is het zeker wel leuk om een parel van een ander te horen die niet in iedere lijst naar boven komt

• Leuk
Waarderingen: won666

Users who are viewing this thread