Corona Virus en concerten/festivals

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Die €25,- is inderdaad echt wel een hele mooie prijs voor met name de Staat! Het Pop Festival heeft sowieso wel een mooie line-up vind ik.

André Hazes vind ik dan wel weer echt een dikke tegenvaller! Dan blijkt de nood op weer een keer naar de Ziggo Dome terug te keren toch niet zo hoog als verwacht. :p
 

zworp4

Gouden Tip
23 mei 2018
268
0
Kleine headsup: Events duren tot 19u en de avondklok geldt die avonden waarschijnlijk nog. Hou daar rekening mee voordat je tickets koopt. ?
Gelukkig maar dat er geen 60.000 mensen naar de auto hoeven dan... ZiggoDome is makkelijk te halen, maar die twee events lijken me niks. Mijn voorkeur qua line-up is het dance-festival, neem aan dat er daar ook een groep mét drugs gaat zijn, je moet tenslotte alle opties die invloed kunnen hebben op de weerstand testen. :p
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.327
5.021
André Hazes lijkt me ook wel geinig.

Jongens als experiment... jullie zijn nu allemaal besmet met corona. LEEF ALS OF HET DE LAATSTE DAG IS!
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.392
1.074
Ga lekker voor 14 maart. Al is het met deze line up. Vergeet ook niet dat je vooraf en na het evenement moet testen. Zijn maar 4 locaties voor aangewezen. En dan inderdaad nog rekening houden met de avondklok.....
Hoop dat het gaat lukken morgen ??
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Plaatsen van de Back To Live testlocaties waar je je twee dagen van tevoren moet laten testen zijn bekend.


Amsterdam
Rotterdam
Eindhoven
Utrecht

Voorwaarden kopen tickets:

Als je meedoet aan het testevenement ga je akkoord met onderstaande voorwaarden:

• Ik ben ouder dan 18 jaar
• Ik val niet in een risicogroep (zie richtlijnen RIVM)
• Ik download de Close-app om alle relevante informatie te ontvangen rondom het evenement
• Ik besef me dat ik alleen toegang heb met een negatieve PCR testuitslag
• Ik vul naar waarheid een gezondheidsverklaring in op de dag van het event
• Gedurende het onderzoek volg ik alle aanwijzingen vanuit de organisatie op
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.515
10.875
Plaatsen van de Back To Live testlocaties waar je je twee dagen van tevoren moet laten testen zijn bekend.


Amsterdam
Rotterdam
Eindhoven
Utrecht

Voorwaarden kopen tickets:

Als je meedoet aan het testevenement ga je akkoord met onderstaande voorwaarden:

• Ik ben ouder dan 18 jaar
• Ik val niet in een risicogroep (zie richtlijnen RIVM)
• Ik download de Close-app om alle relevante informatie te ontvangen rondom het evenement
• Ik besef me dat ik alleen toegang heb met een negatieve PCR testuitslag
• Ik vul naar waarheid een gezondheidsverklaring in op de dag van het event
• Gedurende het onderzoek volg ik alle aanwijzingen vanuit de organisatie op
Lekker om vanuit Groningen te komen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.327
5.021
Timmetje wrote:
Plaatsen van de Back To Live testlocaties waar je je twee dagen van tevoren moet laten testen zijn bekend.


Amsterdam
Rotterdam
Eindhoven
Utrecht


Voorwaarden kopen tickets:

Als je meedoet aan het testevenement ga je akkoord met onderstaande voorwaarden:

• Ik ben ouder dan 18 jaar
• Ik val niet in een risicogroep (zie richtlijnen RIVM)
• Ik download de Close-app om alle relevante informatie te ontvangen rondom het evenement
• Ik besef me dat ik alleen toegang heb met een negatieve PCR testuitslag
• Ik vul naar waarheid een gezondheidsverklaring in op de dag van het event
• Gedurende het onderzoek volg ik alle aanwijzingen vanuit de organisatie op



Lekker om vanuit Groningen te komen.
Mogelijk loten ze daar ook een beetje op?
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
299
167
Wij hebben 2 kaarten voor het festival op 14 maart in de pocket. Hopelijk lukt het meer mensen. Succes nog!
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.951
521
Niks, nada, noppes...

Nu ja, wel kaarten voor Balthazar in Paradiso en Lotto Arena
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.145
10.438
Wij hebben 2 kaarten voor het festival op 14 maart in de pocket. Hopelijk lukt het meer mensen. Succes nog!

Heel cool! Goed gedaan. Ik had helaas alleen maar een wachtscherm, ik heb er naast gegrepen. Wel leuk om weer eens de spanning van een voorverkoop te voelen.
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
Ook wij met 4 man misgegrepen. Veel plezier voor degene die wel gaan en ik hoop dat het een geweldig succes wordt, zodat we snel met zijn allen weer de wei op kunnen :)
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.207
4.447
Wij hebben 2 kaarten voor het festival op 14 maart in de pocket. Hopelijk lukt het meer mensen. Succes nog!

Tof! Ik ben zelf ook niet veel verder gekomen dan het wachtscherm. Ik mocht een keer verkeerslichten aanvinken om aan te tonen dat ik geen robot ben en toen weer terug bij het wachtscherm.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Ik kon helaas sowieso niet (wel jammer, popfestival leek me erg leuk) maar kijk wel enorm uit naar de verslagen. Lijkt me een heel bijzonder event om bij te zijn!
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.392
1.074
Helaas hier ook niet gelukt. Lange wachtrij ?
Jammer, maar is niet anders. Veel plezier Moniek ?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
https://www.nu.nl/muziek/6118578/organisatie-raadt-af-back-to-live-kaarten-op-marktplaats-te-kopen.html

Meer dan 180.000 personen hadden interesse in de kaarten. De vraag is ook na de verkoop van de toegangsbewijzen gebleven, blijkt uit meerdere advertenties op Marktplaats. Gebruikers lijken bereid te zijn honderden euro's te betalen voor de tickets, maar de organisatie raadt dit ten zeerste af.

"Het heeft geen enkele nut om die kaarten te kopen, want alles staat op naam en men moet met het burgerservicenummer een afspraak maken voor de PCR-test", zegt de woordvoerder. "Daarnaast wordt je identiteit bij de entree gecontroleerd."

Gaan straks een hele hoop mensen teleurgesteld zijn want ze gaan inderdaad voor de hoofdprijzen weg op Marktplaats. Het idee om deze tickets op te kopen en te verkopen is echt absurd.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.515
10.875
Even iets anders, dit topic bestaat vandaag precies een jaar. Godsamme... Dat hadden we aan het begin toch echt niet gedacht...
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Even iets anders, dit topic bestaat vandaag precies een jaar. Godsamme… Dat hadden we aan het begin toch echt niet gedacht…
Inderdaad.. :-? erg vervelend allemaal... ook nog buiten de boot gevallen voor de test concerttickets... :cry: maar wél mijn vaccinatieoproep binnen... 5 maart krijg ik mijn prik.. :)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Twintig procent van de mensen die aan Fieldlabs meededen bij Guido Weijers heeft zich na afloop niet laten testen.

Dat snap je toch niet? Dan doe je doelbewust mee aan dit experiment en dan neem je niet je verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat er concrete resultaten uit kunnen komen.

Onbegrijpelijk en enorm jammer.

https://www.nu.nl/coronavirus/6119337/de-jonge-kan-moeilijk-conclusies-verbinden-aan-test-met-guido-weijers.html
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Twintig procent van de mensen die aan Fieldlabs meededen bij Guido Weijers heeft zich na afloop niet laten testen.

Dat snap je toch niet? Dan doe je doelbewust mee aan dit experiment en dan neem je niet je verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat er concrete resultaten uit kunnen komen.

Onbegrijpelijk en enorm jammer.

https://www.nu.nl/coronavirus/6119337/de-jonge-kan-moeilijk-conclusies-verbinden-aan-test-met-guido-weijers.html

Onbegrijpelijk ja en erg dom.... deze lieden zijn wel geregistreerd..? zo ja: dan lekker naar achteren schuiven voor de vaccinatie... die nemen het dus niet serieus... dan wij hun ook niet... dom volk !
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken