Er hangen simpelweg teveel haken en ogen aan. Als zoiets nodig zou zijn dan zie ik onze overheid ook niet het risico nemen om het op die manier door te laten gaan. Ik steun het idee dat ze het proberen, maar massaal testen zie ik niet gebeuren.
Verklaar je nader, ik ben benieuwd....Timmetje wrote:
Ik zie dit ook niet gebeuren. Ben bang dat die sneltesten geen oplossing gaan zijn voor concerten of festivals.
Ik denk van wel. Maar eigenlijk zie ik sneltesten zelfs als oplossing in het indijken van het virus in het algemeen.
mattman wrote:
Timmetje wrote:
Ik zie dit ook niet gebeuren. Ben bang dat die sneltesten geen oplossing gaan zijn voor concerten of festivals.
Ik denk van wel. Maar eigenlijk zie ik sneltesten zelfs als oplossing in het indijken van het virus in het algemeen.
Verklaar je nader, ik ben benieuwd….
Ik vroeg het me al af inderdaad of het echt een protestlied was tegen de maatregelen... Had 'm nog niet geluisterd, maar Van Morrison zakt ook snel af. Poeh.‘No More Lockdown’ is het derde nummer uit de coronatrilogie van Van Morrison, na ‘As I Walked Out’ en ‘Born To Be Free’ maakt Van The Man in deze protestsong opnieuw duidelijk hoe hij over vergaande overheidsmaatregelen denkt.
No more lockdown /
No more government overreach /
No more fascist police /
Disturbing our peace /
No more taking of our freedom /
And our God-given rights /
Pretending it’s for our safety /
When it’s really to enslave /
Who’s running our country? /
Who’s running our world?
ik vermoed dat de protocollen voor het vaccinatie traject al ver gevorderd zijn en binnenkort ook wel bekend.Ten eerste: snelle tests wordt sowieso hét ding van 2021, volgens mijn onderbuik zelfs meer dan ‘het vaccin’.
gesp wrote:
‘No More Lockdown’ is het derde nummer uit de coronatrilogie van Van Morrison, na ‘As I Walked Out’ en ‘Born To Be Free’ maakt Van The Man in deze protestsong opnieuw duidelijk hoe hij over vergaande overheidsmaatregelen denkt.
No more lockdown /
No more government overreach /
No more fascist police /
Disturbing our peace /
No more taking of our freedom /
And our God-given rights /
Pretending it’s for our safety /
When it’s really to enslave /
Who’s running our country? /
Who’s running our world?
Ik vroeg het me al af inderdaad of het echt een protestlied was tegen de maatregelen… Had ‘m nog niet geluisterd, maar Van Morrison zakt ook snel af. Poeh.
mattman wrote:
Ten eerste: snelle tests wordt sowieso hét ding van 2021, volgens mijn onderbuik zelfs meer dan ‘het vaccin’.
ik vermoed dat de protocollen voor het vaccinatie traject al ver gevorderd zijn en binnenkort ook wel bekend.
als ik moet gokken ga ik uit van massa’s vaccinaties in voorjaar 2021.
althans, ik ben geek expert, maar haal ik ook hier weer uit
https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2353434-vaccin-begin-2021-volgens-expert-vrij-realistisch-pfizer-zet-laatste-stappen.html
….
Grootschalige inentingscampagne
Ben van der Zeijst denkt dat het hoog tijd wordt dat het ministerie van Volksgezondheid zich gaat voorbereiden op een grootschalige inentingscampagne voor volgend voorjaar. “Ze moeten haast maken want er moeten vaccinatiestraten worden ingericht en een draaiboek worden gemaakt. Er ligt nog een oud draaiboek van de pokkenvaccinatie, misschien kan dat worden afgestoft.”
De Europese Commissie heeft in totaal 1305 miljoen doses van verschillende vaccins besteld. Daar zijn ook de vaccins bij die nu al ter beoordeling liggen van het CBG. Nederland krijgt naar rato bijna 4 procent van de aangekochte vaccins. Hoeveel er begin 2021 klaarliggen als de vaccins worden goedgekeurd, is nog niet bekend.”
die is toch van de compote theorieen...Hm, ja. Ik verwacht binnenkort een duet met Lange Frans.
Hm, ja. Ik verwacht binnenkort een duet met Lange Frans.
Er zullen allicht wel mensen zijn die hun kaartje kwijt willen als het aanbod zich beperkt tot acts uit Europa, maar daarvoor in de plaats zijn er dan waarschijnlijk genoeg mensen die die willen overnemen. Voor een scherpe programmering is ook niet per se aanbod uit de VS noodzakelijk.
Waar het vooral om gaat is dat zelfs als een festival mogelijk is, niet alle acts zullen komen. Een band als de Red Hot Chili Peppers kan niet op het laatste moment beslissen om even naar Europa te vliegen als een festival toch doorgaat, daar zit maanden van voorbereiding in. Dat soort bands zal een tournee dus enige tijd vantevoren afzeggen als ze geen grote zekerheid hebben dat de optredens doorgang kunnen vinden. Voor een Pinkpop is dit rampzaliger dan voor een Lowlands of een DTRH.