Corona Virus en concerten/festivals

Rick1617899545

Support act
20 nov 2014
878
62
Ik heb `m afgelopen vrijdag gehad; Janssen, dus ben ook nog eens in een keer klaar.
Ik zou zeggen, kom maar door met die festivals

Laatst bewerkt:

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
13.600
271
Ik heb `m afgelopen vrijdag gehad; Janssen, dus ben ook nog eens in een keer klaar.
Ik zou zeggen, kom maar door met die festivals
echt jaloers...

als ik kon kiezen, had ik graag voor Janssen gekozen.
Benieuwd, zal wel tussen 10:30 a 11:30 bericht komen van RIVM....

Dan ga ik meteen afspraak(en) plannen. Maakt me eigenlijk niet uit welke, geef me die shot! #kickcovidout

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.595
33
Als je twitter hebt @DennisvdBr , volg dan @YvanDuijnhoven
Die is altijd het eerste met melden.
Mocht je geen twitter hebben ik lees het, stuur ik je wel DM
Kirsten Verdel (@locuta op Twitter) is de snelste die ik heb kunnen vinden. Is elke keer ruim voor 11 uur 's ochtends met de melding. Zij had gisteren trouwens nog een andere tip: op de locaties die Janssen of Moderna hebben, kun je veel eerder terecht dan op de Pfizerlocaties. Moderna = oa Raalte, Wijhe, Helmond, Jaarbeurs, Gorinchem, Den Bosch, Ridderkerk, Groningen, Rijswijk, Franeker, RAI, Meppel, Veghel, Almkerk, Leeuwarden, Herten, Appingedam. Klopt ook, mijn buurvrouw ging gisteren een afspraak maken (Pfizer of Moderna) en locatie Rijswijk kon ze 9 dagen eerder terecht dan de standaard dichtstbijzijnde locatie.

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
13.600
271
Kirsten Verdel (@locuta op Twitter) is de snelste die ik heb kunnen vinden. Is elke keer ruim voor 11 uur 's ochtends met de melding. Zij had gisteren trouwens nog een andere tip: op de locaties die Janssen of Moderna hebben, kun je veel eerder terecht dan op de Pfizerlocaties. Moderna = oa Raalte, Wijhe, Helmond, Jaarbeurs, Gorinchem, Den Bosch, Ridderkerk, Groningen, Rijswijk, Franeker, RAI, Meppel, Veghel, Almkerk, Leeuwarden, Herten, Appingedam. Klopt ook, mijn buurvrouw ging gisteren een afspraak maken (Pfizer of Moderna) en locatie Rijswijk kon ze 9 dagen eerder terecht dan de standaard dichtstbijzijnde locatie.
voor Janssen rij ik wel naar Herten... maar zal vanuit mijn locatie wel enkel kunnen kiezen voor Geleen, Maastricht en dichtbijzinde bij priklocatie in Rodahal Kerkrade

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.595
33
voor Janssen rij ik wel naar Herten... maar zal vanuit mijn locatie wel enkel kunnen kiezen voor Geleen, Maastricht en dichtbijzinde bij priklocatie in Rodahal Kerkrade
Wat ik van het proces heb begrepen, is dat je een postcode moet ingeven en dat je vanuit dat punt een paar alternatieven krijgt (als je bv dichtbij je werk wilt laten vaccineren). Dus als het goed is, zou je voor een postcode dichtbij één van de Moderna locaties kunnen kiezen.

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
13.600
271
Wat ik van het proces heb begrepen, is dat je een postcode moet ingeven en dat je vanuit dat punt een paar alternatieven krijgt (als je bv dichtbij je werk wilt laten vaccineren). Dus als het goed is, zou je voor een postcode dichtbij één van de Moderna locaties kunnen kiezen.
zou dit alleen doen voor Janssen... de rest maakt me niet zo veel uit. Als het er op aan komt dat ik 2 keer Pfizer ga krijgen of what ever, maakt me niet uit, dan kies ik gewoon voor 'gemak" dichtbij en eerste de beste mogelijkheid. Ik zie wel...

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
13.600
271
de site werkt niet mee.... later nog maar eens proberen

1622453842749.png

edit
DAT IS LANG GELEDEN DEZE TEKST OP EEN SITE....
1622454090196.png

• Haha
Waarderingen: Brian

Rincewind

Playlistbediener
21 nov 2014
12
8
Er gaan steeds meer geruchten over een hervatting van de Rolling Stones tour in de VS.
Stadion tour zonder beperkingen, met de kanttekening dat het op een kleine pit na, het "all seated" concerten zijn.
eind aug - eind okt.

Pittsburgh zou 3 okt moeten worden.

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
13.600
271
Image

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
13.600
271
festileaks.com/2021/06/oostenrijkse-festivals-vanaf-1-juli-toegestaan-zonder-social-distancing/

Het Oostenrijkse festivalseizoen kan vanaf 1 juli losbarsten. Festivals zijn dan weer toegestaan zonder dat bezoekers moeten denken aan social distancing. De volledige capaciteit mag benut worden en mondmaskers zijn niet nodig.

Met het vervallen van de maatregelen zoals anderhalve meter afstand houden en mondmaskers dragen, kunnen veel festivals in Oostenrijk plaatsvinden. Bezoekers moeten echter wel aan een aantal voorwaarden voldoen. Zo moet de festivalganger gevaccineerd zijn, een negatieve test kunnen laten zien of aantonen van COVID-19 hersteld te zijn.

Tegenover IQ geeft promoter Zsifkovits aan dat FM4 Frequency Festival plaats kan vinden. Het festival staat gepland in augustus en biedt een podium aan onder andere Martin Garrix. Ook acts als Die Antwoord, Sum 41 en Chase & Status staan op het Oostenrijkse festival.

Ook in Nederland lijken later dit jaar festivals mogelijk te zijn. Vanaf 30 juni zijn er weer evenementen mogelijk, mochten de cijfers zich op deze wijze blijven ontwikkelen, zo werd eerder bekendgemaakt. Dit betekent dat festivals als Lowlands en Down The Rabbit Hole ook door kunnen gaan. Op 22 juni wordt beslist of de versoepelingen in Nederland doorgaan.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

Raskolnikov

Sunset slot
18 jan 2016
2.523
70
Hier zit de eerste prik er inmiddels ook in. En op quatorze juillet gaat de tweede erin: helemaal klaar voor de festivalzomer dan ;-)

RickHuissen

Dagopener
24 apr 2018
695
93
Zondag 20 juni prik 1
Zondag 25 juli prik 2
Dan nog een weekje werken, en vervolgens volledig gevaccineerd de zomervakantie in. Slagharen here I come! (Je moet toch iets he, met kleine kids...)

lowlandicus

Campingartiest
10 apr 2019
78
2
Hebben jullie al 'normale' concerten gepland? Mijn eerste concert wordt Rats on Rafts in Rotown op 24 juli, kan echt niet wachten!

Overigens erg netjes georganiseerd door Rotown. Bands geven komende tijd (waar mogelijk) een normale show waarbij test of vaccin verplicht is, én een 1,5m show waar je niets voor nodig hebt.

Gebruikers die dit onderwerp bekijken