Concertaankondigingen

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.927
6.167
24/1 Alt-J in AFAS Live, kaartjes zijn €40

Vreemd genoeg (nog) geen datum in België
 

Aike

Gouden Tip
27 mrt 2017
355
8
24/1 Alt-J in AFAS Live, kaartjes zijn €40

Vreemd genoeg (nog) geen datum in België

Pfoe, 40,- is wel veel. Een half jaar geleden had ik het er denk ik voor over gehad, maar na dat optreden op Werchter niet meer. Zal ticketswap maar in de gaten houden, want ik ben er niet zo zeker van of ze Afas wel kunnen uitverkopen?


Verder is Nothing but Thieves @Afas aangekondigd op 24 nov, helaas ook alweer 32,50(en in 2 weken tijd waar er al veel te veel concerten zijn haha).
 

jarne

Support act
14 feb 2013
966
291
Architects+While She sleeps in 013 en AB eind januari/begin februari :DDD gonna be a lot of fun :D
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.927
6.167
12/1 Alt-J - Vorst Nationaal, kaartjes zijn €37

Dan toch een datum in België ..!
 

Aike

Gouden Tip
27 mrt 2017
355
8
Kensington in de Arena….

Pfoe, ik zou best een keertje een concert Kensington mee willen maken(Vond ze in 2013 op Appelpop goed, in 2016 op Werchter ook en vind het nieuwste album zeker goed), maar die prijzen zijn echt afgrijselijk duur. Staanplaatsen zijn verdomme 60,- zie ik. Dat heb ik betaalt voor Qotsa en Gorillaz.

Als ze dit kunnen uitverkopen denk ik trouwens wel dat het pinkpop publiek in 2019 zal moeten gaan vrezen voor Kensington als headliner haha.

Ook wel leuk dat op Facebook de reacties onder hun eigen post vol staan met mensen die niet gaan vanwege het geluid in de Arena.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.927
6.167
Damn, na zoveel keer de Ziggodome nu de Arena. Hoe ver kun je nog gaan hierna? Gaan die mannen niet stillaan is denken om internationaal wat te gaan doen, ze kunnen toch moeilijk in de Benelux blijven shows doen (ofwel? Haha) Over Pinkpop, daar zit idd wat in ja.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.018
8.662
Damn, na zoveel keer de Ziggodome nu de Arena. Hoe ver kun je nog gaan hierna? Gaan die mannen niet stillaan is denken om internationaal wat te gaan doen, ze kunnen toch moeilijk in de Benelux blijven shows doen (ofwel? Haha) Over Pinkpop, daar zit idd wat in ja.

Benelux? In België is deze band helemaal niet zo bekend hoor. Op RW stonden ze vorig jaar gewoon heel vroeg, rond een uurtje of 2 in de middag geprogrammeerd en spelen ze op de kleinere boerenfestivals. StuBru draait die band niet.

Maar hier zitten we wel met Oscar & Bazart...

 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.927
6.167
Die stonden begin dit jaar nochtans voor een redelijk volle Lotto Arena (dezelfde zaal waar oa Lorde en Soulwax dit najaar staan). Ondanks dat Stubru ze hier (nog) niet draait hebben ze hier wel degelijk een fanbase.
Stel je dat is voor Bazart of Oscar & The Wolf in het Koning Boudewijn stadium hahaha
 

Michiel1617899561

Randprogramma
12 nov 2016
171
0
Die stonden begin dit jaar nochtans voor een redelijk volle Lotto Arena (dezelfde zaal waar oa Lorde en Soulwax dit najaar staan). Ondanks dat Stubru ze hier (nog) niet draait hebben ze hier wel degelijk een fanbase.
Stel je dat is voor Bazart of Oscar & The Wolf in het Koning Boudewijn stadium hahaha

Maar hoeveel Nederlanders zijn niet naar dat optreden gegaan om hun nog eens in een 'kleinere' zaal te zien? Antwerpen is vlak bij Nederland. Heb toch echt de indruk dat Kensington echt niet doorbreekt in België, wat wel het geval is met bv Oscar & The Wolf in Nederland om nu maar eens de 2 lokale fenomenen te vergelijken.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Maar hoeveel Nederlanders zijn niet naar dat optreden gegaan om hun nog eens in een ‘kleinere’ zaal te zien? Antwerpen is vlak bij Nederland. Heb toch echt de indruk dat Kensington echt niet doorbreekt in België, wat wel het geval is met bv Oscar & The Wolf in Nederland om nu maar eens de 2 lokale fenomenen te vergelijken.

Kensington = Kutband, Arena = Galmbak.

Past precies. Als iemand daar zijn geld aan uit wil geven dan moeten ze dat mooi doen. Het is niet alsof ze volgend jaar nergens anders staan. Je zou toch echt verwachten dat Nederland een keer Kensington-moe is?

@Aikerte11 Kensington als headliner noemen is echt een hele dikke rode kaart. Foei.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.927
6.167
De ideale headliner voor Pinkpop was er toch eentje die arena's uit verkocht, wel.. :lol:
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.868
1.808
Kensington stond van het weekend nog gratis op Appelpop en nu willen ze 60 euro voor kutter geluid?
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.171
4.317
Maar hoeveel Nederlanders zijn niet naar dat optreden gegaan om hun nog eens in een ‘kleinere’ zaal te zien? Antwerpen is vlak bij Nederland. Heb toch echt de indruk dat Kensington echt niet doorbreekt in België, wat wel het geval is met bv Oscar & The Wolf in Nederland om nu maar eens de 2 lokale fenomenen te vergelijken.

Kensington = Kutband, Arena = Galmbak.

Past precies. Als iemand daar zijn geld aan uit wil geven dan moeten ze dat mooi doen. Het is niet alsof ze volgend jaar nergens anders staan. Je zou toch echt verwachten dat Nederland een keer Kensington-moe is?

@aikerte11 Kensington als headliner noemen is echt een hele dikke rode kaart. Foei.

Kuch https://3voor12.vpro.nl/artikelen/overzicht/2017/Pinkpop-2017/PP2017-Kensington.html
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.038
6.078
http://ub40.global/news/updates/new-2018-shows-just-added/
New 2018 Shows Just Added
Tuesday, September 12, 2017 9:00 | Filled in General Updates

We’re happy to announce we’ll be playing a string of dates in Holland early next year.

Parkstad Limburg in Heerlen – 20th of January

Music Sacrum in Arnhem – 21st of January

Philharmonie in Haarlem – 23rd of January

De Oosterpoort in Groningen – 26th of January

Ik denk wel dat ik voor Heerlen ga, vind wel 40 euro wat aan de hoge kant, maar ja....
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ik denk wel dat ik voor Heerlen ga, vind wel 40 euro wat aan de hoge kant, maar ja….

@DennisvdBr Als ik je een advies mag geven. Deze UB40 moet je links laten liggen. Dit is de broer, Duncan, van de originele leadzanger Ali Campbell.

Gezien tijdens CAS, het was een aanfluiting. Helemaal niets van het origineel. Dus ik zou mijn geld uitgeven aan bijvoorbeeld Anneke van Giersbergen in 013 volgend jaar ipv deze rotzooi.

Mocht je deze tegenkomen http://ub40.org/ dan zit je wel goed.

Proost.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.038
6.078
Ik denk wel dat ik voor Heerlen ga, vind wel 40 euro wat aan de hoge kant, maar ja….

@dennisvdbr Als ik je een advies mag geven. Deze UB40 moet je links laten liggen. Dit is de broer, Duncan, van de originele leadzanger Ali Campbell.

Gezien tijdens CAS, het was een aanfluiting. Helemaal niets van het origineel. Dus ik zou mijn geld uitgeven aan bijvoorbeeld Anneke van Giersbergen in 013 volgend jaar ipv deze rotzooi.

Mocht je deze tegenkomen http://ub40.org/ dan zit je wel goed.

Proost.

dat weet ik :)

de org is wel met Ali. Dat maakt de 40 euries idd wat lastig, maar aan andere kant best weer eens zin in, Ali of nie...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken