Concertaankondigingen

dat weet ik

de org is wel met Ali. Dat maakt de 40 euries idd wat lastig, maar aan andere kant best weer eens zin in, Ali of nie…

Op CAS waren ze zwaar kut. Lees over het algemeen de recensies maar. Een aanfluiting.

De org staan in oktober in Chili, iets als guilty pleasure op Pinkpop?

The Prodigy
9th Dec - Munich Zenith
10th Dec - Hanover Swiss Life Hall
11th Dec - Tilburg, 013
14th Dec - Manchester 02 Apollo
15th Dec - Doncaster Dome
16th Dec - Plymouth Pavilions
18th Dec - Glasgow 02 Academy
19th Dec - Wolverhampton Civic Hall
21st Dec - London 02 Academy Brixton
22nd Dec - London 02 Academy Brixton 8PM - 3AM
23rd Dec - London 02 Academy Brixton

Exclusive Fan Pre-Sale for UK dates starts Wed 27th Sept at 10AM

All tickets on general sale Fri 29th Sept at 10AM

visdave34 wrote:
Ook op 19 april: Arcade Fire in Sportpaleis!

Zou die snel gaan denk je, want ik ben druk rond de periode van de verkoop ://
Altijd lastig in te schatten natuurlijk, Sportpaleis is ook wel een grote zaal. Maar als er geen Nederlandse datum bekend gemaakt wordt vóór vrijdag zou het wel eens snel kunnen gaan ja...

Yannick wrote:

visdave34 wrote:

Altijd lastig in te schatten natuurlijk, Sportpaleis is ook wel een grote zaal. Maar als er geen Nederlandse datum bekend gemaakt wordt vóór vrijdag zou het wel eens snel kunnen gaan ja…

23.000 man bij een vol sportpaleis. Het zou best snel kunnen gaan alleen verwacht ik ook weer niet dat het concert op een paar uur uitverkocht zal zijn. Zo'n vaart zal het ook wel niet lopen..

Er zou een presale link zijn voor de mensen die er 2j geleden bij waren in het sportpaleis. Ik was er maar heb de link vreemd genoeg niet gehad.

Iemand die hem heeft en wilt sharen?

visdave34 wrote:

Yannick wrote:

visdave34 wrote:

Altijd lastig in te schatten natuurlijk, Sportpaleis is ook wel een grote zaal. Maar als er geen Nederlandse datum bekend gemaakt wordt vóór vrijdag zou het wel eens snel kunnen gaan ja…

23.000 man bij een vol sportpaleis. Het zou best snel kunnen gaan alleen verwacht ik ook weer niet dat het concert op een paar uur uitverkocht zal zijn. Zo’n vaart zal het ook wel niet lopen..
Dat zou ik normaal gesproken ook niet verwachten, maar zonder aangekondigde data in Nederland (en Frankrijk overigens) ga ik in ieder geval het zekere voor het onzeker nemen: om 14:02 op vrijdag hoop ik mijn kaartjes voor het Sportpaleis binnen te hebben...

Er zou een presale link zijn voor de mensen die er 2j geleden bij waren in het sportpaleis. Ik was er maar heb de link vreemd genoeg niet gehad.

Iemand die hem heeft en wilt sharen?
https://www.teleticketservice.com/tickets/2017-2018/arcade-fire-infinite-content-2018-performing-in-the-round-presale

Alstu iedereen ;)

PJ wrote:

visdave34 wrote:

Yannick wrote:

visdave34 wrote:

23.000 man bij een vol sportpaleis. Het zou best snel kunnen gaan alleen verwacht ik ook weer niet dat het concert op een paar uur uitverkocht zal zijn. Zo’n vaart zal het ook wel niet lopen..

Dat zou ik normaal gesproken ook niet verwachten, maar zonder aangekondigde data in Nederland (en Frankrijk overigens) ga ik in ieder geval het zekere voor het onzeker nemen: om 14:02 op vrijdag hoop ik mijn kaartjes voor het Sportpaleis binnen te hebben…
Dat is dus donderdagmiddag 12:14 geworden... :-)

Tnx! Die presale link werkt nog steeds! Hoor nu wel geruchten over Ziggo Dome show maar heel blij dat ik erbij ben!
Oeh, als dat waar is, ga ik toch twijfelen om ze in te ruilen voor A'dam... Dagje/nachtje Antwerpen had leuk geweest in het weekend, maar op een donderdag is toch een ander verhaal.

Waar komt dat gerucht vandaan, als ik vragen mag?

Users who are viewing this thread