Concertaankondigingen

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
299
167
G3 ft. Joe Satriani, John Petrucci & Uli Jon Roth 31 maart in de Oosterpoort en 14 april in het Klokgebouw. Ik zit klaar voor Klokgebouw kaarten. Zijn er nog meer mensen die hier heen (willen) gaan?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
G3 ft. Joe Satriani, John Petrucci & Uli Jon Roth 31 maart in de Oosterpoort en 14 april in het Klokgebouw. Ik zit klaar voor Klokgebouw kaarten. Zijn er nog meer mensen die hier heen (willen) gaan?
+ effenaar

nee, ik ga niet. Maar verleidelijk trio!
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Car Seat Headrest
Ancienne Belgique - 25 mei
Paradiso - 28 mei

Hier wil ik graag naartoe, was heel goed op Lowlands! Ik zie ook net op zijn Facebookpage dat hij Twin Fantasy opnieuw heeft opgenomen en deze opnieuw gaat uitbrengen, ben benieuwd. Vind het een aparte move.
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
299
167
Vraagje: Ik zou graag Anouk een keer live zien, maar wil er niet te veel geld voor betalen. Ze staat dit jaar iig in de Ziggo en op Breda live, verwachten jullie haar nog op meer festivals (Appelpop?)
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.304
6.506
Brian wrote:

EddieVerder wrote:
Frank Turner – 20 oktober – 013 Tilburg


Nice. Daar ga ik heen.

9 november trouwens ook in de Melkweg

Ik krijg mijn vriendin bijna nooit mee naar optredens. Niet zo haar ding. Frank Turner wou ze daarentegen wel eens zien. Dus we waren even heel blij. Toen kwamen we er achter dat we op 20 oktober een bruiloft in de familie hebben. Hierom was ik de hele middag pissig geweest, totdat ik op de site van Frank Turner keek.

We gaan dus 9 nov en verbieden het mensen die we kennen die datum te trouwen ;)
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.304
6.506
Ook dus the Gaslight Anthem in 013 Tilburg vr 27 juli. The '59 Sound integraal. Is me het verre reisje wel waard.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ook dus the Gaslight Anthem in 013 Tilburg vr 27 juli. The ’59 Sound integraal. Is me het verre reisje wel waard.

Heeeel veel zin in deze gig. Dat album is een klassieker.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.592
596
Beck - 4 juni - 013 Tilburg

Zijn goed bezig in Tilburg, deze week al Frank Turner, Gaslight Anthem en nu Beck toegevoegd.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.174
10.511
Brian wrote:
Ook dus the Gaslight Anthem in 013 Tilburg vr 27 juli. The ’59 Sound integraal. Is me het verre reisje wel waard.

Heeeel veel zin in deze gig. Dat album is een klassieker.

Absoluut! Hier ga ik ook zeker heen. Heerlijk album! Hopelijk nog een toegift met een aantal van hun andere hits.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Vind het echt zeer ergerlijk dat artiesten als Beck, Eels en Jack White op poppodia staan ipv festivals. Concerten in de zomer, hoe kut is het. Ook nog eens drie artiesten die hoog op mijn verlanglijst staan. Is toch veel toffer om ze op een festival weg te zetten.. (vooral voor mijn portemonnee en agenda komt dit beter uit)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.003
8.652
Vind het echt zeer ergerlijk dat artiesten als Beck, Eels en Jack White op poppodia staan ipv festivals. Concerten in de zomer, hoe kut is het. Ook nog eens drie artiesten die hoog op mijn verlanglijst staan. Is toch veel toffer om ze op een festival weg te zetten.. (vooral voor mijn portemonnee en agenda komt dit beter uit)

Eels en Jack White staan gewoon op Werchter hoor. ;-)
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Beck – 4 juni – 013 Tilburg

Zijn goed bezig in Tilburg, deze week al Frank Turner, Gaslight Anthem en nu Beck toegevoegd.
Hoe snel zou Beck uitverkopen? Ik wil hier graag heen, maar moet even bedenken of ik dit concert 50 euro waard vind, en ik vind Tilburg net ver weg.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Sjoerd wrote:
Vind het echt zeer ergerlijk dat artiesten als Beck, Eels en Jack White op poppodia staan ipv festivals. Concerten in de zomer, hoe kut is het. Ook nog eens drie artiesten die hoog op mijn verlanglijst staan. Is toch veel toffer om ze op een festival weg te zetten.. (vooral voor mijn portemonnee en agenda komt dit beter uit)

Eels en Jack White staan gewoon op Werchter hoor. ?
Ja I know. Bedoel Nederlandse festivals ;)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Paul Simon op 7 juli in de Ziggo Dome
https://www.nu.nl/muziek/5119376/paul-simon-76-amsterdam-in-kader-afscheidstournee.html
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken