Concertaankondigingen

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Wat zou het toch een slechte timing zijn mocht je dit najaar niet in Nederland zijn.....

Maar echt serieus, wat staan er debiel veel vette acts in Nederland dit jaar. Echt stuk voor stuk die allemaal hoog op m'n lijstje stonden.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.385
562
Wat zou het toch een slechte timing zijn mocht je dit najaar niet in Nederland zijn…..

Maar echt serieus, wat staan er debiel veel vette acts in Nederland dit jaar. Echt stuk voor stuk die allemaal hoog op m’n lijstje stonden.

Wat dan?
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Wessel wrote:
Wat zou het toch een slechte timing zijn mocht je dit najaar niet in Nederland zijn…..

Maar echt serieus, wat staan er debiel veel vette acts in Nederland dit jaar. Echt stuk voor stuk die allemaal hoog op m’n lijstje stonden.


Wat dan?
Nick Cave, The War On Drugs, Spoon, Sigur Ros, Gorillaz, maar er zal vooral gedoeld worden op 5 keer Kensington :p
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.600
606
November en oktober zitten altijd bomvol. Jammer dat er nauwelijks iets in september komt. Al is het maar voor de spreiding.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Btw, ik had destijds tickets voor Bon Iver, ik klik nu op de presale link, maar dan krijg ik dit: Tickets are currently not available online, because the onsale has not yet begun.
General public onsale starts on Fri, 30/06/17 10:00 CEST.

Er is nergens een vakje waar ik mijn wachtwoord in kan voeren? Iemand enig idee wat te doen?
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.994
565
Btw, ik had destijds tickets voor Bon Iver, ik klik nu op de presale link, maar dan krijg ik dit: Tickets are currently not available online, because the onsale has not yet begun.
General public onsale starts on Fri, 30/06/17 10:00 CEST.

Er is nergens een vakje waar ik mijn wachtwoord in kan voeren? Iemand enig idee wat te doen?
Heb hetzelfde 'probleem'. Hoop dat een mailtje naar Ticketmaster soelaas biedt. Mocht jij wat vernemen, hoor ik dat ook graag!
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Sjoerd wrote:
Btw, ik had destijds tickets voor Bon Iver, ik klik nu op de presale link, maar dan krijg ik dit: Tickets are currently not available online, because the onsale has not yet begun.
General public onsale starts on Fri, 30/06/17 10:00 CEST.

Er is nergens een vakje waar ik mijn wachtwoord in kan voeren? Iemand enig idee wat te doen?


Heb hetzelfde ‘probleem’. Hoop dat een mailtje naar Ticketmaster soelaas biedt. Mocht jij wat vernemen, hoor ik dat ook graag!
Nou, net een mailtje ontvangen van Ticketmaster waarin stond dat er een verkeerde link gecommuniceerd was. Als het goed is heb je een nieuwe link gekregen!
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Nick Cave, The War On Drugs, Spoon, Sigur Ros, Gorillaz,

The National, Queens of The Stonage, Lorde, London Grammar, Fleet Foxes, Bon Iver en nog eeen hele dikke technoavond tijdens Amsterdam Dance Event.
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Wat zou het toch een slechte timing zijn mocht je dit najaar niet in Nederland zijn…..

Maar echt serieus, wat staan er debiel veel vette acts in Nederland dit jaar. Echt stuk voor stuk die allemaal hoog op m’n lijstje stonden.
Jup, ik zit dan een half jaar in Noorwegen. Ik baal vooral van QOTSA, maar ik gok dat die in de zomer wel op een festival zullen staan.

Wel kaartjes gekocht voor Gorillaz in Oslo.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Nick Cave, The War On Drugs, Spoon, Sigur Ros, Gorillaz, maar er zal vooral gedoeld worden op 5 keer Kensington ?
En nog Mogwai en GY!BE.

Net aangekondigd: The Horrors 13 november in de kleine zaal van de Melkweg.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.385
562
Sjoerd wrote:
Nick Cave, The War On Drugs, Spoon, Sigur Ros, Gorillaz,

The National, Queens of The Stonage, Lorde, London Grammar, Fleet Foxes, Bon Iver en nog eeen hele dikke technoavond tijdens Amsterdam Dance Event.

En nog Mogwai en GY!BE.

Net aangekondigd: The Horrors 13 november in de kleine zaal van de Melkweg.

Dank voor de tips. Zie niet direct veel must-see's. Sigur Ros heb ik wel kaartjes voor; verder zal ik eens kijken.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
A Place To Bury Strangers en o.a. Elephant Stone zijn nog toegevoegd aan de Indiestad avond (20 September) waar The Black Angels al bekend voor waren.
En Ulrika Spacek 4 oktober in Cinetol Amsterdam.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Wessel wrote:
Sjoerd wrote:
Nick Cave, The War On Drugs, Spoon, Sigur Ros, Gorillaz,


The National, Queens of The Stonage, Lorde, London Grammar, Fleet Foxes, Bon Iver en nog eeen hele dikke technoavond tijdens Amsterdam Dance Event.

PwoperFish wrote:
En nog Mogwai en GY!BE.

Net aangekondigd: The Horrors 13 november in de kleine zaal van de Melkweg.

Dank voor de tips. Zie niet direct veel must-see’s. Sigur Ros heb ik wel kaartjes voor; verder zal ik eens kijken.

Ik denk dan dat je nog nooit Nick Cave hebt meegemaakt in een zaal. ;-)

Laat ons zeggen dat ik Cave in 2013 in de Lotto Arena nog steeds m'n favoriete concert ooit noem.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.950
6.209
Ik denk dan dat je nog nooit Nick Cave hebt meegemaakt in een zaal.

Laat ons zeggen dat ik Cave in 2013 in de Lotto Arena nog steeds m’n favoriete concert ooit noem.
Ik hoop echt nog aan een staanplaats ticket te komen voor in het Sportpaleis, moet geweldig zijn om 'm is mee te maken !
 

Aike

Gouden Tip
27 mrt 2017
355
8
Alter Bridge heeft weer een kleine Europese tour aangekondigd in het najaar. 11 oktober staan ze in Groningen.

Ben aan het twijfelen of ik wel of niet gaat, want Groningen is geen kleine afstand om even te overbruggen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.950
6.209
Les Transardentes met oa Vitalic ODC Live, Mr Oizo, Gramatik, Mome, Fakear en vele anderen in Paleis 12. €30 voor de early birds en 35 regular is een koopje voor zo'n line up.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Low 16 oktober in de Westerkerk Amsterdam.
Met het nieuwe project Organ Reframed slaat Low een nieuwe weg in en componeert het werk speciaal gemaakt voor het orgel. Voor de tour ging Low op zoek naar locaties met een geschikt orgel voor hun speciaal voor het project ge(her)componeerde muziek, iets waaraan het mooi beschilderde orgel uit 1686 in de Westerkerk aan voldoet.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.950
6.209
Mount Eerie
11/11 Brussel - Brigittinekapel (op 10" van de AB en dichtbij het station)
1811 Sint-Denijs Westrem - Kerk Sint-Denijs

Deze zag ik vandaag voorbij komen maar is schijnt al wat langer bekend? Ik ben er wss wel bij
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken