Concertaankondigingen

Oh god net wanneer ik zeg dat ik geen nieuwe concerten er mee bij wil, komt Rise Against vandaag met een concert aankondiging 12 november @Afas en heeft Queens of the Stone Age een soort van teaser voor hun album naar buiten gebracht(dus verwacht wel degelijk een najaars tour eigenlijk).

Oh god net wanneer ik zeg dat ik geen nieuwe concerten er mee bij wil, komt Rise Against vandaag met een concert aankondiging 12 november @Afas en heeft Queens of the Stone Age een soort van teaser voor hun album naar buiten gebracht(dus verwacht wel degelijk een najaars tour eigenlijk).

Meer concerten meer beter. ?

Maar ik herken wat je bedoelt. Heb ook al najaarskaarten voor Interpol, Sigur Ros, The National, Oscar And The Wolf en Gorillaz. Lees ik deze week over Wolf Alice, toffe namen voor London Calling en verwacht ik eigenlijk nog op de aankondigingen van clubshows van Fleet Foxes en Spoon na DTRH.

Wordt kiezen tussen QOTSA en Rise Against... of je pakt QOTSA on Sportpaleis natuurlijk.

Verdorie waarom moet dit weer. Ik vrees dat ik Rise Against dan laat schieten, want Qotsa in Antwerpen is doordeweeks en dan leef ik als student zijnde iets te ver uit de buurt. Verder heb ik ook echt geen geld nu om voor beide te kopen.

Queens of the Stone Age @Ziggodome gaat t mooi worden.

In het BKS programmaboekje verklapt Paradiso dus twee optredens van LCD Soundsystem op 11 en 12 september!! ?

HYPE!!

Dit wordt echt een ziek najaar voor mij...

In het BKS programmaboekje verklapt Paradiso dus twee optredens van LCD Soundsystem op 11 en 12 september!! ?
Ik denk dat ik hier wel bij ben. Vond het achteraf wel jammer dat ik ze moest missen op Lowlands na al die goede verhalen.

Ulrika Spacek 23 september in Stroomhuis Eindhoven.

St Vincent
23/10 – Brussels, Belgium – Ancienne Belgique
27/10 – Utrecht, Netherlands – TivoliVrendenburg

1/11 Godspeed You! Black Emperor – Botanique

Vorst Nationaal Club*

Hopelijk wordt dit niet de standaard voor dat type acts nu Bota en LN het beheer van Koninklijk Circus kwijt zijn...

Yannick wrote:
1/11 Godspeed You! Black Emperor – Botanique

Vorst Nationaal Club*

Hopelijk wordt dit niet de standaard voor dat type acts nu Bota en LN het beheer van Koninklijk Circus kwijt zijn…
Ja, foutje zag het verkeerd. Het wordt gehost door de Botanique. Hoe groot is die box dan eigenlijk? Vind 't dus werkelijk nergens terug.

Bon Iver komt op 19 september zijn concert inhalen in TivoliVredenburg, kaartverkoop begint morgen voor de mensen die kaarten hadden voor het vorige concert.

Bon Iver komt op 19 september zijn concert inhalen in TivoliVredenburg, kaartverkoop begint morgen voor de mensen die kaarten hadden voor het vorige concert.
Waar heb je dat vandaan? :p

Joris wrote:

Waar heb je dat vandaan? :p

http://www.podiuminfo.nl/news/41123/Bon_Iver_herkanst_show_in_TivoliVredenburg/

Spoon!
3 November – Crossing Border (Den Haag)
10 November – Paradiso
Jaaa! Kaartjes al binnen... morgen nog Fleet Foxes en Bon Iver regelen en mijn najaar staat bommetje vol prachtconcerten!

Users who are viewing this thread