Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Tof! Afgelopen zomer geweest. Ik zou zeker ook voor een weekendje de boot pakken naar Tallinn, dat vond ik nog wel een leukere stad dan Helsinki eigenlijk.
Tof! Afgelopen zomer geweest. Ik zou zeker ook voor een weekendje de boot pakken naar Tallinn, dat vond ik nog wel een leukere stad dan Helsinki eigenlijk.
Das best jammer eigenlijk om te horen en totaal niet verwacht Dacht dat bands vaak gewoon Scandinavië afgingen om daarna via Duitsland of UK in Europa te duiken
Das best jammer eigenlijk om te horen en totaal niet verwacht Dacht dat bands vaak gewoon Scandinavië afgingen om daarna via Duitsland of UK in Europa te duiken
Yep, viel mij persoonlijk ook wat tegen. Het is vooral Noorwegen en Zweden en dan nog eerder Denemarken dan Finland. De komende maanden zijn de beste acts Queen, Future Islands en The Black Angels wat ik tegen ben gekomen. Niet slecht maar er is gewoon vrijwel niks verder hahah.
Geen idee waar ik dit moest zetten, dus zet ik het maar hier maar dit is wel een dikke deal hoor, als ze hier wat vroeger mee waren afgekomen (lets say januari ofso) dan had ik me gerust een pas aangekocht
Als je een aantal van die festivals per jaar bezoekt dan haal je de kosten er wel uit. Ik vind alleen de opmerking "subject to availability" verdacht. Als het festival uitverkocht is, kom je er toch niet in?
Als je een aantal van die festivals per jaar bezoekt dan haal je de kosten er wel uit. Ik vind alleen de opmerking “subject to availability” verdacht. Als het festival uitverkocht is, kom je er toch niet in?
Hele fijne double bill.
Heb ze afgelopen maanden allebei mogen zien. Zeker het geld waard!!
Ook tof om te zien dat ze deze gasten samen voor de AFAS boeken. Hoop dat het uitverkoopt.
Eens met jullie. Als Run the Jewels niet al op BKS stond, was ik zeker gegaan. Danny Brown ook al een keer gezien trouwens, was wel oké maar zou ik dan toch meer als voorprogramma zien.
Probleem zit er wederom in dat ik weer 's niemand ga vinden om mee te gaan haha, hm misschien koop ik er wel 2 en zie ik daarna nog wel beetje zoals Weezer