Concertaankondigingen

Racoon in juli naar de tuin van Soestdijk. Wordt deze tuin dan ook meteen even klaargemaakt voor Arcade Fire? Vrees van niet, maar zou wel passen in locaties die ze onlangs bekend maakte. Maar goed, vorig jaar hadden ze ook een aantal concerten in plaats van een.

Nog een paar namen voor London Calling (26-27 mei) erbij: Goat Girl, Hazel English, HMLTD en Föllakzoid.
Als ze Föllakzoid en Pond op dezelfde dag hebben staan ben ik daar wel bij.

Patti Smith, Openluchttheater Rivierenhof Antwerpen, 1 + 2 Augustus
Kaarten €47,- vanaf morgen 13:00

Toch maar een kaartje halen, ik moet haar echt een keer gezien hebben!

Ben benieuwd of er voor onderstaande lijstje nog NL data (festival of zaal) bekend gaan worden dit jaar:
Kasabian
Ryan Adams
Belle & Sebastian
The Killers
Placebo
The Offspring
The Prodigy
A Tribe Called Quest
Frank Turner
Royal Blood
Foals
Wilco
Foster The People
Fleet Foxes
Phoenix
Car Seat Headrest
The Shins
Katy Perry

Ben benieuwd of er voor onderstaande lijstje nog NL data (festival of zaal) bekend gaan worden dit jaar:
Kasabian
Ryan Adams
Belle & Sebastian
The Killers
Placebo
The Offspring
The Prodigy
A Tribe Called Quest
Frank Turner
Royal Blood
Foals
Wilco
Foster The People
Fleet Foxes
Phoenix
Car Seat Headrest
The Shins
Katy Perry
Car Seat Headrest stond afgelopen dinsdag in Paradiso (was tof!) en The Shins staan daar op 30/3.

The Boxer Rebellion @ Het Bolwerk Sneek

Exclusieve try out voor BKS + Exclusieve Clubshow, tickets €20,- VVK, €23,- aan de deur, verkoop begint vrijdag.

Wel tof, kleine venue van 450 man cap :)!

Dennis1808 wrote:
2 – 1

Godverdomme wat flikken jullie me nou
Evacuate vs. Budapest

Sorry maat, maar ik maak er 3-1 van.

(Boxer Rebellion is na Union helaas wel met elk nieuw album minder interessant geworden, misschien kan George wel een stijgende lijn vinden...)

Evacuate vs. Budapest

Damn, ik heb me nooit verdiept in het eerdere werk maar dit klinkt gewoon als Editors en de zanger zingt compleet anders dan nu. Thanks voor de tip! Kijkend naar de sound die ze vroeger hadden moet ik zeggen dat jullie keuze iets minder fout is dan ik voorheen dacht. Ik was alleen bekend met die laatste 2 albums.

[video]https://www.youtube.com/watch?v=ubztYMkI3fY[/video]

Dit is munne favoriet van George maar inderdaad minder dan die Evacuate.

Users who are viewing this thread