Concertaankondigingen

Ik ga er wel heen. Dan maar een uurtje rijden (of moet jij van verder komen?).

Ik ga er wel heen. Dan maar een uurtje rijden (of moet jij van verder komen?).
De auto is sowieso geen optie voor mij. Met het OV is het naar beide locaties zo'n 3 uur (als alles meezit).

En nog even speciaal voor @wessel. Surfer Blood en VENN zijn toegevoegd aan die avond met Cloud Nothings in Paradiso.

Lol Tokio Hotel in maart naar Doornroosje.. wist niet dat die nog bestonden. :lol:

26 Mei Föllakzoid, Radar Man From The Moon, The Lucid Dream en TRAAMS in de Effenaar. Best mooi avondje.
http://www.effenaar.nl/agenda/8721/follakzoid

PwoperFish wrote:
26 Mei Föllakzoid, Radar Man From The Moon, The Lucid Dream en TRAAMS in de Effenaar. Best mooi avondje.
http://www.effenaar.nl/agenda/8721/follakzoid
Weekend na mijn eindexamens. Hier ben ik bij

Familieweekend... ook leuk!

29 Augustus Franz Ferdinand naar Paradiso, 40 euro

Peter Hook komt ook weer met nummer van New Order en Joy Division naar NL, aanrader!!

Thee Oh Sees 7 mei in Rotterdam (Maassilo). Waarbij duidelijk vermeldt staat dat het een exclusieve club show is in Nederland. Die verwacht ik dus nog wel op een festival deze zomer, BKS please.

Sigur Ros
1 / 10 Vorst Nationaal
2 / 10 AFAS Live Amsterdam
5 / 10 De Oosterpoort Groningen

Fan pre sale gaat door de 1e en gewone verkoop de 3e februari ^^

Erg jammer dat ze niet net zoals in de States theaters aandoen, heb niet echt de behoefte om ze in de HMH te gaan zien en Groningen is onmogelijk met het OV.

Franz Ferdinand helaas gemist, kwam er vrijdag om 11u achter en de voorverkoop begon om 10 :(

Sigur Ros en Thee oh Sees even kijken.

Sigur Ros pak ik wel mee in de AFAS denk ik. Heb ze nog nooit in een knappe (stille) setting gezien, en nu ze een dubbele set gaan spelen is dat wel aantrekkelijk.

Sigur Rós ga ik voor De Oosterpoort denk ik, mooie intieme setting lijkt me!
Voor de geïnteresseerden:
Train - 14 oktober - AFAS Live ----> kaartverkoop start: 03/02
John Mayer - 3 oktober - Ziggo Dome ----> kaartverkoop start: 03/02

Thee oh Sees was al bekend! Maar volgens mij is dat enkel een exclusieve clubshow, dus kan BKS nog wel.

01-07 Mark Lanegan Band in de Effenaar, ticket 26+bijkomende schade. Misschien tegen die tijd eens overwegen.

Extra concert John Mayer in Ziggo en the Cranberries unplugged in Carré. Tickets voor beiden vanaf vrijdag.

<twitterwidget class="twitter-tweet twitter-tweet-rendered" id="twitter-widget-1" style="position: static; visibility: visible; display: block; transform: rotate(0deg); max-width: 100%; width: 550px; min-width: 220px; margin-top: 10px; margin-bottom: 10px;" data-tweet-id="828529431861932032"></twitterwidget>
<script async="" src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>

Dit was natuurlijk best te verwachten na die half-time show

Lol Nick Cave op 6 oktober naar Ziggo Dome. Denk dat dit niet echt past bij Nick Cave eerlijk gezegd.

Lol Nick Cave op 6 oktober naar Ziggo Dome. Denk dat dit niet echt past bij Nick Cave eerlijk gezegd.

Inderdaad. In België in het Sportpaleis. Past toch niet bij het intieme van het nieuwe album? Ik pas hiervoor dan alleszins.

Ik zou Nick Cave ook liever in een kleinere setting zien spelen. Ik heb de beste man nog nooit live mogen zien. Ik hoop dat de kaarten nog niet meteen storm gaan lopen (wat ik eigenlijk ook niet verwacht), want het is voor Limburgers de komende tijd al een aardig dure periode. Wel tof dat hij komt!

Users who are viewing this thread