Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik gok dat Avenged Sevenfold daar zal staan, morgen worden die schijnbaar bekend gemaakt voor rock am ring wellicht dat die direct ook wat zaalshows bekend maken. zal wel ziggo dome en Graspop worden bij ons.
Mercury Rev - Celebrating 25 years of All is Dream
We are also honoring this landmark anniversary with a tour of Europe throughout the month of October. Mick Harvey and Amanda Acevedo * will join us for much of the tour and Sandy Bell + joins us in Spain!
October 1 - Lisbon, Portugal - República de Música
October 2 - Porto, Portugal - Hard Club
October 4 - Zaragoza, Spain - Sala Oasis +
October 5 - Barcelona, Spain - Apolo +
October 6 - Bilbao, Spain- Kafe Antzokia +
October 7 - Madrid, Spain- Lab / Wagon +
October 8 - València, Spain - Sala Moon +
October 10 - Sunderland, U.K. - The Fire Station *
October 12 - Belfast, U.K. - The Empire Music Hall *
October 14 - Dublin, Ireland - Vicar Street *
October 15 - Glasgow, U.K. - Queen Margaret Union *
October 16 - Manchester, U.K. - 02 Ritz *
October 17 - London, U.K. - Hackney Church * October 19 - Utrecht, Netherlands - TivoliVredenburg * (€ 32,34) October 20 - Hasselt, Belgium - Cultuurcentrum Hasselt * (€ 34) October 21 - Leuven, Belgium - Stadsschouwburg Leuven * (€ 32)
October 22 - Paris, France - Le Trianon * October 24 - Bruges, Belgium - Stadsschouwburg Brugge * (€ 34)
October 26 - Copenhagen, Denmark - DR Koncerthuset *
October 29 - Athens, Greece - Gazarte
Grammy- en Brit Award-winnares Joss Stone komt naar Amare met haar Merry Christmas, Love Tour. Tijdens deze bijzondere show brengt de Britse soulzangeres haar karakteristieke mix van soul, R&B en pop …
www.amare.nl
In mijn studententijd zeer onder de indruk van de stem van Joss, maar daarna is ze wel een richting opgegaan die ik niet meer kon volgen...
1 van de bizarste moment ooit voor mij op een festival: De Beschaving 2008, de band stond klaar, ze waren alleen hun zanger kwijt. Op het podium kwamen ze erachter dat deze nog in Parijs was...