Concertaankondigingen

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
291
248

Steely Dan komt niet mee met de Eagles. De vervangers zijn The Doobie Brothers.


Bekijk bijlage 8521
Wow, The Doobie Brothers met Michael McDonald! Ook al vind ik Steely Dan geniaal, eigenlijk zou het gewoon Donald Fagen solo geweest zijn. Ook niks mis mee natuurlijk, maar nu wordt wel een gehalveerde band ingeruild voor een na tientallen jaren weer herenigde band. Ik heb die briljante baardmans met de fluwelen yachtrockstem al eens live mogen horen, maar lijkt me bijzonder om hem terug op z’n oude nest te zien.
 

Tinus101

Dagopener
21 nov 2022
514
580
Wow, The Doobie Brothers met Michael McDonald! Ook al vind ik Steely Dan geniaal, eigenlijk zou het gewoon Donald Fagen solo geweest zijn. Ook niks mis mee natuurlijk, maar nu wordt wel een gehalveerde band ingeruild voor een na tientallen jaren weer herenigde band. Ik heb die briljante baardmans met de fluwelen yachtrockstem al eens live mogen horen, maar lijkt me bijzonder om hem terug op z’n oude nest te zien.
Nu worden the eagles ineens wat aantrekkelijker
 

residentalien

Campingartiest
2 mrt 2024
91
71
Volt boekt wel vaker jaren 90(/beging 00 acts zoals dog eat dog, Goed bereikbaar vanuit Eindhoven en altijd goed dat Limburg wat meer shows krijgt, leuk zaaltje waar ze sinds covid flink hebben zitten uitbreiden met programmering.

Alleen dit staat nog op de website

Op 7 juni komt Wheatus, 24 jaar na hun grote doorbraak, terug naar Nederland voor een exclusieve show in Poppodium Volt!
beetje jammer
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.585
11.163
Wel benieuwd wat ze in Sittard verstaan onder exclusieve show. Exclusief in Limburg?
Alleen dit staat nog op de website

beetje jammer
Jullie begrijpen toch ook wel een beetje hoe dat boeken werkt? Waarschijnlijk wisten ze simpelweg niet dat Mezz ook nog werd aangedaan toen Volt werd vastgelegd.

Daarnaast blijft het op zich wel exclusief aangezien Wheatus maar vier shows op het Europese vasteland doet.
 

residentalien

Campingartiest
2 mrt 2024
91
71
Jullie begrijpen toch ook wel een beetje hoe dat boeken werkt? Waarschijnlijk wisten ze simpelweg niet dat Mezz ook nog werd aangedaan toen Volt werd vastgelegd.

Daarnaast blijft het op zich wel exclusief aangezien Wheatus maar vier shows op het Europese vasteland doet.
Fair klopt inderdaad.

Dat zijn verassend weinig shows voor een band die gemakkelijk een langere club tour kan doen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.585
11.163
Little March is support bij The Carpenter in het Savelbergklooster (Heerlen) (31 mei).
The Picturebooks is support bij Wolfmother in de Vorstin (23 juni).
Bad//Dreems op 5 juli naar Vera. Tickets zijn al in de verkoop.
The Dillinger Escape Plan op 8 augustus naar 013 (onder de noemer Calculating Infinity - 25th Anniversary Show). Verkoop 12 april 10.00.
Dylan LeBlanc ook op 6 september naar de Spot, 8 Paradiso en 14 Hedon. Tickets zijn al in de verkoop.
Chief Adjuah ook op 22 oktober naar LantarenVenster. Tickets zijn al in de verkoop.
Matthew and the Atlas ook op 28 oktober naar Paard, 29 Tivoli en 31 Theater de Spiegel (Zwolle). Tickets zijn al in de verkoop.
Randy Hansen op 10 november naar Mezz. Tickets zijn al in de verkoop.
BLØF & Vrienden op 21 november met een extra show naar Ahoy. Tickets zijn al in de verkoop.

Voor België:
Dylan LeBlanc op 5 september naar Hnita Jazz Club. Tickets zijn al in de verkoop.
Peter Peter ook op 15 september naar Reflektor. Support komt van Morpho. Verkoop 12 april 11.00.
Frog Leap op 1 oktober naar Trix. Tickets zijn al in de verkoop.
Ão op 3 oktober naar Cactus en op 31 oktober naar Wilde Westen (met porcelain id). Tickets zijn al in de verkoop.
Nelick op 24 oktober naar Botanique. Verkoop 12 april 11.00.
 
Laatst bewerkt:

residentalien

Campingartiest
2 mrt 2024
91
71
Dacht dat de Dillinger reünie alleen in Amerika bleef dus dat is tof. Grappig genoeg dezelfde zaal waar de afscheid tour was
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.349
5.902
The Dillinger Escape Plan op 8 augustus naar 013. Verkoop 12 april 10.00.
Na een heel goed optreden van Greg Puciato op Graspop afgelopen jaar leek dit mij ook wel interessant, maar het is de donderdag voor Alcatraz dus dan zitten we waarschijnlijk al ergens op een grasveld in Kortrijk in te drinken en coverbandjes te luisteren. Een mens kan niet alles hebben...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken