Concertaankondigingen

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Lekker avondje System of a Down! Ook van plan om kaarten binnen te hengelen?

Ik heb ze al 2 keer gezien dus het hoeft niet perse. Ik kijk wel bij Swap tegen de tijd dat het concert is. Maar het is natuurlijk altijd knallen met SOAD. Alleen jammer dat er nog geen nieuw materiaal is.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.861
5.390
Wat gaat ze in vredesnaam doen…..schieten er 3d eenhoorns uit haar achterste?

Dat soort trucjes heeft die band nodig waar jij een kleine 100 euro voor bereid bent af te tikken ;-).
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Dat soort trucjes heeft die band nodig waar jij een kleine 100 euro voor bereid bent af te tikken ;-).



NEIN NEIN NEIN NUR FEUER :)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Gezien de titel is het de tour die aan haar CD hangt dus zo’n gekke gedachte is het niet. Ik verwacht een voorprogramma, een lange pauze, en dan een set van max een uur en een kwartier.

Ze staat ook als absolute headliner op Boutique. Het lijkt me dat je dan toch minstens anderhalf uur, maar idealiter een uurtje of 2 moet kunnen spelen.

Zou me niet verbazen als er tegen het voorjaar alweer een nieuw album ligt.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Ze staat ook als absolute headliner op Boutique. Het lijkt me dat je dan toch minstens anderhalf uur, maar idealiter een uurtje of 2 moet kunnen spelen.

Zou me niet verbazen als er tegen het voorjaar alweer een nieuw album ligt.

Dan zijn het nog echt steeds abnormale prijzen voor een beginnende zangeres. Het is qua marketing wel heel erg goed...en ga mij niet zeggen dat er niet heel goed over nagedacht is (mikken op jongere meiden en ik denk in mindere mate jongens die een eigen identiteit aan het zoeken en ontdekken zijn, een duurzaam, groen, help de planeet sausje erover....beetje LBHTQ sprinkelen en klaar). Ik denk dat het nu vooral cashen is voordat de hype over is. Zelf vind ik het best wel geinige muziek
 

Verwijderd lid 1647

Randprogramma
26 jan 2016
200
18
Floor Jansen knalt er morgen een clubtour uit, verkoop is om 12:00u. Slimme marketing om eerst Nightwish in de Ziggo bijna helemaal uit te laten verkopen en dan pas de clubtour aan te kondigen. Data liggen rond januari 2020, dus veel eerder ook nog eens dan Nightwish.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.606
Floor Jansen knalt er morgen een clubtour uit, verkoop is om 12:00u. Slimme marketing om eerst Nightwish in de Ziggo bijna helemaal uit te laten verkopen en dan pas de clubtour aan te kondigen. Data liggen rond januari 2020, dus veel eerder ook nog eens dan Nightwish.

Marko Hietala ook al op tour in Nederland en dan komt Floor Jansen daar ook nog bij. Ja, dat is wel fijn nieuws.
Als ze maar niet d'r liedjes van "Beste Zangers" gaat spelen, dan haak ik af.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.450
7.443
Die waren anders vooralsnog stuk voor stuk fantastisch dus ik zou het dan weer toejuichen....
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Jesper wrote:
Floor Jansen knalt er morgen een clubtour uit, verkoop is om 12:00u. Slimme marketing om eerst Nightwish in de Ziggo bijna helemaal uit te laten verkopen en dan pas de clubtour aan te kondigen. Data liggen rond januari 2020, dus veel eerder ook nog eens dan Nightwish.

Marko Hietala ook al op tour in Nederland en dan komt Floor Jansen daar ook nog bij. Ja, dat is wel fijn nieuws.
Als ze maar niet d’r liedjes van “Beste Zangers” gaat spelen, dan haak ik af.
Ga er maar wel van uit ;).

 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.606
wenteldave wrote:

Jesper wrote:
Floor Jansen knalt er morgen een clubtour uit, verkoop is om 12:00u. Slimme marketing om eerst Nightwish in de Ziggo bijna helemaal uit te laten verkopen en dan pas de clubtour aan te kondigen. Data liggen rond januari 2020, dus veel eerder ook nog eens dan Nightwish.


Marko Hietala ook al op tour in Nederland en dan komt Floor Jansen daar ook nog bij. Ja, dat is wel fijn nieuws.
Als ze maar niet d’r liedjes van “Beste Zangers” gaat spelen, dan haak ik af.

Ga er maar wel van uit ;).

Was er al bang voor.
Tim, kwalitatief is het allemaal zeker goed, maar ik ben er gewoon niet zo van dat ze alleen maar covers gaat spelen. Zelfde met Davina Michelle, al covert zij de liedjes ook nog eens op een onaangename manier.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.861
5.390
Ik woon wel redelijk dichtbij de Ziggo Dome, ik ga 13 juli in ieder geval proberen vrij te houden en hopen last minute te Ticketswappen, maar hele kleine kans vrees ik.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Zo, dat is nog een aardig grote groep meiden die hun zakgeld erdoorheen gejaagd heeft.


Marktplaats..........wat een verrassing...

Billie Eilish-1 Premium seat-ziggo dome
39 x gezien 1 x bewaard sinds 04 okt. '19, 09:46
Grote foto's
€ 250,00
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.606
Zo, dat is nog een aardig grote groep meiden die hun zakgeld erdoorheen gejaagd heeft.

Marktplaats……….wat een verrassing…

Billie Eilish-1 Premium seat-ziggo dome
39 x gezien 1 x bewaard sinds 04 okt. ’19, 09:46
Grote foto’s
€ 250,00

Ik begrijp dus niet dat daar niks aan gedaan kan worden. Blijkbaar is het lastiger dan dat ik denk dat het is. Zijn dus hele volksstammen die zo gek zijn dat ze zo'n kaartje nog kopen ook.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.450
7.443
Indiaantje89 wrote:
En mevrouw Eilish verkoopt dik uit binnen een paar minuten.

Zo, dat is nog een aardig grote groep meiden die hun zakgeld erdoorheen gejaagd heeft.

Beetje een generalisatie vriend. :wink: :p

Ik hoop er ook via een swapje bij te zijn.

Die mensen die die kaarten opkopen en ze via Marktplaats of whatever proberen door te verkopen met hoge winstmarges mogen ze castreren met een vlammenwerper. Manmanman.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.861
5.390
De oplossing voor die Marktplaats-klerelijers aan te pakken is volgens mij al een stuk simpeler als er gewoon alleen nog kaarten op naam worden uitgegeven.
Ook als je dan niet kan gaan, lijkt het me niet zo moeilijk voor ticketmasters of welke organisatie dan ook om voor een paar euro een naam te wijzigen.

Ticketswap is natuurlijk wel ook al een redelijk goed alternatief.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.489
3.648
Gewoon vraag en aanbod. Als iemand het geen probleem vindt om 250 euro neer te leggen (pappie heeft misschien geld te veel) en dolblij is met die kaartjes, en die verkoper 150 euro winst maakt, zijn er alleen maar winnaars.
Idealiter koopt gewoon niemand kaartjes via sites waar geen doorverkoopmaximum (Ticketswap) is en blijven die mensen met hun kaartjes zitten die niemand koopt. Maar als ik straks naast Clapton kaartjes vis, ga ik ook gewoon 150 euro ervoor betalen via marktplaats als het tegenzit, kut dat het 50 euro meer is maar ja ik heb dat er voor over, ik maak die keuze toch zelf.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.450
7.443
Gewoon vraag en aanbod. Als iemand het geen probleem vindt om 250 euro neer te leggen (pappie heeft misschien geld te veel) en dolblij is met die kaartjes, en die verkoper 150 euro winst maakt, zijn er alleen maar winnaars.
Idealiter koopt gewoon niemand kaartjes via sites waar geen doorverkoopmaximum (Ticketswap) is en blijven die mensen met hun kaartjes zitten die niemand koopt. Maar als ik straks naast Clapton kaartjes vis, ga ik ook gewoon 150 euro ervoor betalen via marktplaats als het tegenzit, kut dat het 50 euro meer is maar ja ik heb dat er voor over, ik maak die keuze toch zelf.

Niet flauw bedoeld maar dit is een schoolvoorbeeld waarom de markt qua concertkaarten zo verpauperd is imo. De enige winnaars in jou scenario zijn die lui ( die mensen en bedrijven) die fans extra geld uit de zakken hebben geklopt.

Als mensen kappen met die kaarten voor die bedragen van scalpers overnemen dan zitten zij daarmee. Ik sla liever een concert over dan dat ik die mensen mijn geld gun.
Op deze manier hou je (onbedoeld maar toch) die verschrikkelijke doorverkoopmarkt in stand.

Van mij mogen ze alle kaarten gewoon op naam en pasfoto verkopen.
 

Verwijderd lid 1647

Randprogramma
26 jan 2016
200
18
bcmrmaybe wrote:
Zo, dat is nog een aardig grote groep meiden die hun zakgeld erdoorheen gejaagd heeft.


Marktplaats……….wat een verrassing…

Billie Eilish-1 Premium seat-ziggo dome
39 x gezien 1 x bewaard sinds 04 okt. ’19, 09:46
Grote foto’s
€ 250,00

Ik begrijp dus niet dat daar niks aan gedaan kan worden. Blijkbaar is het lastiger dan dat ik denk dat het is. Zijn dus hele volksstammen die zo gek zijn dat ze zo’n kaartje nog kopen ook.
Bij dit concert wordt wel expliciet gesteld: "Om het doorverkopen van tickets te minimaliseren, worden tickets voor deze show met een maximum van 4 tickets per persoon verkocht. Indien er meer dan 4 kaarten per persoon zijn gekocht, dan worden de extra gekochte kaarten ongeldig gemaakt. Kaarten verkregen via handelaren worden ook ongeldig gemaakt."
Maar vraag me af in hoeverre ze dat daadwerkelijk kunnen controleren. Denk dat het meer afschrikkend bedoeld is.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken