Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nice. Daar ben ik bij. Nieuwste album kan ik ook weer waarderen. Denk wel dat de kaartverkoop heel hard zal gaan. Zouden die het Ziggodome niet aankunnen?
Krijg net presale link voor Eilish.
Als je een beetje een normale zitplaats wil ben je 88,48 of 110,88 kwijt. Staanplaatsen zijn 77,28.
Show zal vermoedelijk een uurtje duren.
Als je een beetje een normale zitplaats wil ben je 88,48 of 110,88 kwijt. Staanplaatsen zijn 77,28.
Voor een uur is dat wel echt veel ja. Voor een show waar het optreden 2 uur duurt vind ik dat voor een band waar je fan van bent nog net gaan. Maar zoveel voor een uurtje vind ik wel erg veel..
Een uurtje? Dat zou echt het kortste concert zijn, waar ik ooit naartoe zou zijn geweest. Om dan ook nog eens minimaal tachtig euro af te tikken, is wederom van de zotte.
Stijgt het een beetje naar d'r (en Mojo's) hoofd?
Wat ik op de site van Mojo zelf zie, is dat de kaarten vanaf €43,68 geprijsd zijn. Zal dus alleen een beperkte optie zijn bij de voorverkoop.
Wat ik me dus wel afvraag, en dat kan misschien een domme vraag zijn, maar wat is de derde rang?
Ik zie 'm altijd wel staan, maar hij staat niet op de plattegrond en ik kan 'm ook niet kopen als er geen plattegrond is.
Kan je nagaan als er zes rangen zijn, zoals bij Celine Dion.