Concertaankondigingen

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.450
7.443
Billie Eilish.

Op je vraag in het Pinkpop topic: Prijzen komen van de site van de ZiggoDome.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.606
Desondanks lijkt de presale van Mojo inc een aantal premium seats iig in vier minuten uitverkocht.

Christus. Wist wel dat ze populair was, maar zo populair niet.
Toch wel knap dat een grietje jonger dan ons allen dat gewoon flikt.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Lekker hoor zo'n "duurzame" tour. Maar wel het geld uit de zakken van je fans trekken.

Excuse my French: dit was niet Billie Eilish.

Toegangsprijzen

1e rang - Staanplaatsen (€ 69,00)
Premium Seats (€ 99,00)
2e rang - Zitplaatsen (€ 79,00)
3e rang - Zitplaatsen (€ 59,00)
4e rang - Zitplaatsen (€ 49,00)
5e rang - Zitplaatsen (€ 39,00)
Rolstoel- en begeleidersplaatsen (€ 69,00)

(ook nog steeds duur maar toch).
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.450
7.443
Duurzame tour?
We hebben het over Eilish hier hé. Plattegrond komt van mijn bericht van gister nav presale Eilish.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Duurzame tour?
We hebben het over Eilish hier hé. Plattegrond komt van mijn bericht van gister nav presale Eilish.
Is die plattegrond nu wel of niet van Eilish? Op de ZiggoDome site staan namelijk andere prijzen.

 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.450
7.443
visdave34 wrote:

Timmetje wrote:



Welk optreden is dit?

Lekker hoor zo’n “duurzame” tour. Maar wel het geld uit de zakken van je fans trekken.

Excuse my French: dit was niet Billie Eilish.

Toegangsprijzen

1e rang – Staanplaatsen (€ 69,00)
Premium Seats (€ 99,00)
2e rang – Zitplaatsen (€ 79,00)
3e rang – Zitplaatsen (€ 59,00)
4e rang – Zitplaatsen (€ 49,00)
5e rang – Zitplaatsen (€ 39,00)
Rolstoel- en begeleidersplaatsen (€ 69,00)

(ook nog steeds duur maar toch).

Dat is de zaalplattegrond van Billie Eilish. De prijzen die je daar noemt zijn exclusief servicekosten. Prijzen op die plattegrond zijn de daadwerkelijke plaatsen.

Bron: https://www.ticketmaster.nl/event/billie-eilish-where-do-we-go-world-tour-tickets/247353
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.450
7.443
Bron: https://www.ticketmaster.nl/event/billie-eilish-where-do-we-go-world-tour-tickets/247353
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Nouja dan kan heel het duurzaamheid verhaal ook de prullenbak in. Maar mensen moeten wel hun eigen flesje water meenemen hoor (terwijl ze € 77,28 van haar eigen fan binnenharkt)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.450
7.443
Je mág in de Ziggo Dome geeneens een flesje water meenemen door security regels. Dus sowieso een groot onzin PR verhaal van Eilish (of de groep achter haar).

Excuus voor het dubbele bericht over de bron trouwens. Site glitchte hem uit en de edit leek niet te verschijnen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Ja de site werkt hier ook niet helemaal lekker. Ik wil niet de politieke kwesties weer op gaan, maar dit vind ik echt een gevalletje "links lullen, rechts vullen". Zeker gezien het jong publiek wat ze heeft. Daar hebben wel meer artiesten last van.

Maar goed zoals gezegd, we zijn zelf ook onderdeel van het probleem. Als we niet meer gaan naar dit soort optredens dan worden die prijzen van zelf minder. Ik probeer wel steeds meer mijn concerten uit te zoeken en steeds meer dingen te laten schieten vanwege de hoge kosten. Wil het liefst zoveel mogelijk namen zien die ik nog niet eerder zag.

 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Serieus.....€110 voor leuke zitplaatsen.......Ik val nog net niet van mij stoel af. Ik betaal minder voor Rammstein, Muse etc. Dat zijn al bands met een echte show van 2 uur plus en live reputatie van heb ik jou daar.

En dan dit voor een uurtje......serieus voor een uurtje???? Dat kun je toch echt niet gaan menen. Dat kun je ook serieus ook niet gaan maken.

Wat gaat ze in vredesnaam doen.....schieten er 3d eenhoorns uit haar achterste? Komt Bieber mee om Bad Guy te doen? Krijgen we polsbandjes die gaan oplichten..(oh nee...das niet duurzaam).

Ik wens niet veel mensen een Vanilla Ice carriere toe maar ze komt wel gevaarlijk in de buurt nu....terwijl ik haar muziek echt wel leuk vind.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.450
7.443
Ik skip deze iig. Had er zin an maar gezien het feit dat die show ook niet veel langer dan een uurtje a 1u 15 kan gaan duren vind ik het veel te prijzig.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.784
Krijg net presale link voor Eilish.
Als je een beetje een normale zitplaats wil ben je 88,48 of 110,88 kwijt. Staanplaatsen zijn 77,28.
Show zal vermoedelijk een uurtje duren.

Is dat nou behoorlijk duur of ligt dat aan mij?

Hoe komen jullie erbij dat ze slechts een uurtje gaat spelen?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.606
Timmetje wrote:
Krijg net presale link voor Eilish.
Als je een beetje een normale zitplaats wil ben je 88,48 of 110,88 kwijt. Staanplaatsen zijn 77,28.
Show zal vermoedelijk een uurtje duren.

Is dat nou behoorlijk duur of ligt dat aan mij?

Hoe komen jullie erbij dat ze slechts een uurtje gaat spelen?

Dat album van d'r heeft maximaal drie kwartier aan speeltijd. Weet niet wat ze voor de rest gaat spelen, maar met dat album kan ze maximaal een uur vullen, met een beetje rekken en praten tussendoor.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Voor €86 heb je bijvoorbeeld staplaatsen voor Rammstein in de Goffert of een lekker avondje SOAD.........nuff said

Twitter ontploft.....met meisjes die niet door de presale komen of wel presale kaarten hebben. Ik denk dat de scalpers goede zaken gaan doen. Die kaarten gaan na de vvk zo voor 250/300 euro verkocht worden.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.606
Voor €86 heb je bijvoorbeeld staplaatsen voor Rammstein in de Goffert of een lekker avondje SOAD………nuff said

Twitter ontploft…..met meisjes die niet door de presale komen of wel presale kaarten hebben. Ik denk dat de scalpers goede zaken gaan doen. Die kaarten gaan na de vvk zo voor 250/300 euro verkocht worden.

Lekker avondje System of a Down! Ook van plan om kaarten binnen te hengelen?
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.784
mdekens wrote:

Timmetje wrote:
Krijg net presale link voor Eilish.
Als je een beetje een normale zitplaats wil ben je 88,48 of 110,88 kwijt. Staanplaatsen zijn 77,28.
Show zal vermoedelijk een uurtje duren.

Is dat nou behoorlijk duur of ligt dat aan mij?


Hoe komen jullie erbij dat ze slechts een uurtje gaat spelen?

Dat album van d’r heeft maximaal drie kwartier aan speeltijd. Weet niet wat ze voor de rest gaat spelen, maar met dat album kan ze maximaal een uur vullen, met een beetje rekken en praten tussendoor.

Ik denk dat ze tegen die tijd wel meer nummers heeft uitgebracht hoor. Je kan er echt niet vanuit gaan dat ze een headline-show doet van een uur. Onmogelijk. Maar inderdaad, de afgelopen festivalshows die ze heeft afgewerkt zijn niet langer dan een uur geweest.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.450
7.443
Gezien de titel is het de tour die aan haar CD hangt dus zo'n gekke gedachte is het niet. Ik verwacht een voorprogramma, een lange pauze, en dan een set van max een uur en een kwartier.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken