Concertaankondigingen

tom93

Dagopener
24 apr 2019
617
290
Aparte keuze. Wel erg leuk filmpje trouwens!

Ook meteen nieuwe single van Green Day op Spotify. Ook 1 van Weezer en Fall Out Boy trouwens.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.129
376
Aparte keuze.
Valt mee.
Het is een publiek geheim dat Groningen al jaren (weer) grote concerten in het stadspark wil organiseren. Deels in plaats van de dancefestivals die er de laatste jaren plaatshebben. Nu de exploitant van de drafbaan is uitgekocht biedt dat ruimte voor grote evenementen en kan Groningen de strijd om grote concerten met Nijmegen en Den Haag aan. Bereikbaarheid en concertlocatie zijn prima, verder zijn er genoeg hotelovernachtingen in de buurt te vinden voor degene die van ver komen.

 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.447
11.397
Green Day met een los concert in Groningen. Ze timmeren daar goed aan de weg. Voor mij toch echt te ver weg helaas. Wel een leuke set namen.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.430
3.465
Ga sowieso kaarten proberen te halen voor Antwerpen, Green Day al lang op wensenlijstje en ook erg fan van Weezer maar die afgelopen Werchter editie al gezien, zin in!
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.485
1.989
Als er iemand een pre sale code ontvangt en deze niet gebruik voor het sportpaleis voor Green Day etc, zou ik deze dan mogen alstublieft?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.360
4.723
Met alle heisa rondom Green Day wordt de mooiste aankondiging van de laatste tijd over het hoofd gezien. 24 april 2020 Bon Iver in de Ziggo Dome.

Dure vakantie achter de rug of niet, vrijdag worden kaartjes gehaald!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.318
9.045
Met alle heisa rondom Green Day wordt de mooiste aankondiging van de laatste tijd over het hoofd gezien. 24 april 2020 Bon Iver in de Ziggo Dome.

Dure vakantie achter de rug of niet, vrijdag worden kaartjes gehaald!

Werd zeker niet over het hoofd gezien, de Bon Iver posts staat gewoon een paar pagina's terug. ;-)

Wordt sowieso magisch denk ik. Ik ben erbij!
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
300
172
Ga sowieso kaarten proberen te halen voor Antwerpen, Green Day al lang op wensenlijstje en ook erg fan van Weezer maar die afgelopen Werchter editie al gezien, zin in!

Ik ga Antwerpen ook overwegen. Dat is vanuit het zuiden van Nederland een stuk dichter bij dan Groningen. Heb jij of iemand anders enig idee wat voor ticketprijs ik kan verwachten? Ik vrees ervoor dat ze hier flink geld voor gaan vragen namelijk. Verder ben ik ook benieuwd of alle 3 de bands evenveel speeltijd gaan krijgen. Aangezien ik meer geïnteresseerd ben in Fall out Boy en Weezer dan in Green Day is dit ook wel een dingetje.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.360
4.723
Oasiss wrote:
Met alle heisa rondom Green Day wordt de mooiste aankondiging van de laatste tijd over het hoofd gezien. 24 april 2020 Bon Iver in de Ziggo Dome.

Dure vakantie achter de rug of niet, vrijdag worden kaartjes gehaald!

Werd zeker niet over het hoofd gezien, de Bon Iver posts staat gewoon een paar pagina’s terug.
1f609.svg


Wordt sowieso magisch denk ik. Ik ben erbij!

Excuus, dan was ik niet vroeg genoeg wakker ;-). Ga je voor Ziggo Dome of Sportpaleis?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.827
12.164
RubenFrusciante wrote:
Ga sowieso kaarten proberen te halen voor Antwerpen, Green Day al lang op wensenlijstje en ook erg fan van Weezer maar die afgelopen Werchter editie al gezien, zin in!

Ik ga Antwerpen ook overwegen. Dat is vanuit het zuiden van Nederland een stuk dichter bij dan Groningen. Heb jij of iemand anders enig idee wat voor ticketprijs ik kan verwachten? Ik vrees ervoor dat ze hier flink geld voor gaan vragen namelijk. Verder ben ik ook benieuwd of alle 3 de bands evenveel speeltijd gaan krijgen. Aangezien ik meer geïnteresseerd ben in Fall out Boy en Weezer dan in Green Day is dit ook wel een dingetje.

Op de site van Mojo, weliswaar de Nederlandse organisator, staat een bedrag van €66,80. Zal waarschijnlijk nog zonder servicekosten zijn, dus een euro of zeventig wordt het zeker. Of dat dan ook in België zo is, weet ik niet, maar je mag wel aannemen dat dat representatief zal zijn
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.318
9.045
mattman wrote:

Oasiss wrote:
Met alle heisa rondom Green Day wordt de mooiste aankondiging van de laatste tijd over het hoofd gezien. 24 april 2020 Bon Iver in de Ziggo Dome.

Dure vakantie achter de rug of niet, vrijdag worden kaartjes gehaald!


Werd zeker niet over het hoofd gezien, de Bon Iver posts staat gewoon een paar pagina’s terug.
1f609.svg


Wordt sowieso magisch denk ik. Ik ben erbij!

Excuus, dan was ik niet vroeg genoeg wakker ;-). Ga je voor Ziggo Dome of Sportpaleis?

Sportpaleis. :) Wordt wat.

Hier alvast een teaser film van de tour:
[video]https://www.youtube.com/watch?v=ne7VX3sb4rQ [/video]
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken