Concertaankondigingen

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Woensdag 1 April 2020: Jon Hopkins in de Cirque Royal
Zaterdag 8 mei 2020: Mark Lanegan in de AB in het kader van 40 jaar AB: Bubblegum wordt integraal gespeeld en Mark neemt gasten mee.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.683
666
Woensdag 1 April 2020: Jon Hopkins in de Cirque Royal
Zaterdag 8 mei 2020: Mark Lanegan in de AB in het kader van 40 jaar AB: Bubblegum wordt integraal gespeeld en Mark neemt gasten mee.

Mark Lanegan benelux exclusief of ook naar NL?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.450
7.443
Bon Iver nu te koop via Eventim met presale code.
Code is te vinden op de Bon Iver Twitter.

 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.515
2.028
Damn, het begint toch wel te kriebelen om (weer) kaarten voor Bon Iver te scoren, was zo goed twee jaar geleden in Tivoli..... Maar al zoveel gekocht de laatste tijd (waarbij Nick Cave echt een rib uit lijf was) , ik laat 'm toch even gaan en gok op een festival deze zomer... Hopelijk krijg ik er geen spijt van.....
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
TettenVogel wrote:
Woensdag 1 April 2020: Jon Hopkins in de Cirque Royal
Zaterdag 8 mei 2020: Mark Lanegan in de AB in het kader van 40 jaar AB: Bubblegum wordt integraal gespeeld en Mark neemt gasten mee.

Mark Lanegan benelux exclusief of ook naar NL?

Geen idee, dit najaar staat Lanegan ook in het cc te Hasselt, misschien dat hij in die periode ook in Nederland staat?

Ik ga mezelf moeten corrigeren trouwens: het ziet er naar uit dat Mark Lanegan op 9 EN 10 mei zal optreden. Hij zal elke avond "Bubblegum" spelen, elke dag zal er een ander voorprogramma zijn. Mij lijkt wel dat het voorprogramma veel meer zal zijn dan een simpele supportband, maar het is nog vrij onduidelijk momenteel. Volgens het facebookevenement start elke dag om 16:00, dus er zullen wel een aantal artiesten voor Mark spelen. Wie weet worden er ook nog bands in de AB Club gezet.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Moniek wrote:

RubenFrusciante wrote:
Ga sowieso kaarten proberen te halen voor Antwerpen, Green Day al lang op wensenlijstje en ook erg fan van Weezer maar die afgelopen Werchter editie al gezien, zin in!


Ik ga Antwerpen ook overwegen. Dat is vanuit het zuiden van Nederland een stuk dichter bij dan Groningen. Heb jij of iemand anders enig idee wat voor ticketprijs ik kan verwachten? Ik vrees ervoor dat ze hier flink geld voor gaan vragen namelijk. Verder ben ik ook benieuwd of alle 3 de bands evenveel speeltijd gaan krijgen. Aangezien ik meer geïnteresseerd ben in Fall out Boy en Weezer dan in Green Day is dit ook wel een dingetje.

Op de site van Mojo, weliswaar de Nederlandse organisator, staat een bedrag van €66,80. Zal waarschijnlijk nog zonder servicekosten zijn, dus een euro of zeventig wordt het zeker. Of dat dan ook in België zo is, weet ik niet, maar je mag wel aannemen dat dat representatief zal zijn
Ik dacht dat het in NL verplicht was om bij concert kaarten de service kosten ook vermeld moesten worden op de website?

Echter zag ik bij Bon Iver van de week ook een exclusief prijs staan? Iemand een idee hoe dit zit?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.605
Goedkopere broertje van de Ziggo Dome is nu echt voorbij. Dream Theater komt nu ook naar AFAS Live, op 11 januari. Kost maar €71,68.
Ze gaan Metropolis Part 2: Scenes From a Memory volledig spelen, in combinatie met werk van hun laatste album Distance Over Time en meerdere klassiekers uit hun oeuvre, aldus de site van de locatie.
John Petrucci, moet hem eigenlijk toch echt een keer live zien.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.605
Dream Theater naar Afas Live. 11 januari 2020.

€71,68.

Afas wordt echt te duur.

Tuurlijk, ben ik een verhaal aan het typen, ga jij er mee vandoor. Maar het is wel aardig aan de prijs.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Dream Theater naar Afas Live. 11 januari 2020.

€71,68.

Afas wordt echt te duur.

Dit valt mij ook echt op bij de laatste paar aankondigingen. Lijkt erop dat we langzaam aan deze prijzen moeten gaan wennen. Amon Amarth en Sabaton waren gelukkig wel normaal geprijsd.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.269
1.333
Moniek wrote:

RubenFrusciante wrote:
Ga sowieso kaarten proberen te halen voor Antwerpen, Green Day al lang op wensenlijstje en ook erg fan van Weezer maar die afgelopen Werchter editie al gezien, zin in!


Ik ga Antwerpen ook overwegen. Dat is vanuit het zuiden van Nederland een stuk dichter bij dan Groningen. Heb jij of iemand anders enig idee wat voor ticketprijs ik kan verwachten? Ik vrees ervoor dat ze hier flink geld voor gaan vragen namelijk. Verder ben ik ook benieuwd of alle 3 de bands evenveel speeltijd gaan krijgen. Aangezien ik meer geïnteresseerd ben in Fall out Boy en Weezer dan in Green Day is dit ook wel een dingetje.

Op de site van Mojo, weliswaar de Nederlandse organisator, staat een bedrag van €66,80. Zal waarschijnlijk nog zonder servicekosten zijn, dus een euro of zeventig wordt het zeker. Of dat dan ook in België zo is, weet ik niet, maar je mag wel aannemen dat dat representatief zal zijn

Kaarten kosten 50,90, 56,51 en 66,58 euro voor Hella Mega Tour in Sportpaleis.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.269
1.333
Timmetje wrote:
Dream Theater naar Afas Live. 11 januari 2020.

€71,68.

Afas wordt echt te duur.

Zou ik graag heen gaan, maar inderdaad, voor 71 euro wacht ik wel op een leukere act.
En Petrucci toch al een keer gezien.

28 Europese data en geen Belgische datum erbij.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
EddieVerder wrote:

TettenVogel wrote:
Woensdag 1 April 2020: Jon Hopkins in de Cirque Royal
Zaterdag 8 mei 2020: Mark Lanegan in de AB in het kader van 40 jaar AB: Bubblegum wordt integraal gespeeld en Mark neemt gasten mee.


Mark Lanegan benelux exclusief of ook naar NL?

Geen idee, dit najaar staat Lanegan ook in het cc te Hasselt, misschien dat hij in die periode ook in Nederland staat?

Ik ga mezelf moeten corrigeren trouwens: het ziet er naar uit dat Mark Lanegan op 9 EN 10 mei zal optreden. Hij zal elke avond “Bubblegum” spelen, elke dag zal er een ander voorprogramma zijn. Mij lijkt wel dat het voorprogramma veel meer zal zijn dan een simpele supportband, maar het is nog vrij onduidelijk momenteel. Volgens het facebookevenement start elke dag om 16:00, dus er zullen wel een aantal artiesten voor Mark spelen. Wie weet worden er ook nog bands in de AB Club gezet.

De Bubblegum shows zijn exclusief voor de 40ste verjaardag van AB. Wordt vergelijkbaar met BRDCST een event dat in de late namiddag begint en shows in het hele complex omvat.

Denk dat we o.a. Alain Johannes, Creature with the Atom Brain/Millionaire en Isobel Campbell wel kunnen opschrijven. Masters of Reality zou het voor mij alvast afmaken.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Dream Theater heeft altijd al erg hoge ticket prijzen gehad op hun zaalshows. Maar die geven ook 3 uur durende sets weg ofzo.
 

Verwijderd lid 1647

Randprogramma
26 jan 2016
200
18
Greep uit aankondigingen voor de komende weken: Hang Massive, Hef, Dotan clubtour, Marina, Schoolboy Q + Jay Rock, The Hu, Sturgill Simpson, Kraantje Pappie clubtour, Melanie Martinez, L'Imperatrice, Cage the Elephant, Tabitha clubtour
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.605
Greep uit aankondigingen voor de komende weken: Hang Massive, Hef, Dotan clubtour, Marina, Schoolboy Q + Jay Rock, The Hu, Sturgill Simpson, Kraantje Pappie clubtour, Melanie Martinez, L’Imperatrice, Cage the Elephant, Tabitha clubtour

The HU komt dan ook snel terug. Niet dat ik dat erg vind, maar het valt wel op. Natuurlijk wel net een nieuw album uitgegeven, maar die of sommige nummers hebben ze ook al in hun shows gespeeld.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken