Concertaankondigingen

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
926
89
Ik wil ook naar Nigtwish, maar om nou nu al iets te plannen voor volgend jaar November gaat me iets te ver.
Maar ze willen denk ik een beetje mee op de Hype van Floor in Beste zangers.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.769
11.971
Moest even twee keer kijken. Dacht dat mijn november nog iets drukker ging worden. November 2020, dat is echt van de zotte om nu al aan te kondigen. Bijna anderhalf jaar, doe toch normaal.
Desalniettemin, ook een concert waar ik heen wil gaan.
 

Verwijderd lid 1647

Randprogramma
26 jan 2016
200
18
Lange Frans & Baas B gaan weer samen shows doen

Aankondiging vanavond, verkoop start dan ook meteen

Voor de mensen die dachten dat de reünie van The Opposites dit jaar de mooiste nostalgische hiphop-comeback was.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.769
11.971
Ahum... Geruchten waren er al, maar het is nu echt aangekondigd. Op zondag 26 januari komen Five Finger Death Punch, Megadeth en Bad Wolves naar AFAS Live. Kaarten kan je vanaf aanstaande vrijdag krijgen voor een schamele prijs van €67,20.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.698
6.431
Damn. De tijd dat HMH/Afas het goedkopere alternatief op ietwat grote namen in Ziggo is wel over zeg.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.364
11.010
Ahum… Geruchten waren er al, maar het is nu echt aangekondigd. Op zondag 26 januari komen Five Finger Death Punch, Megadeth en Bad Wolves naar AFAS Live. Kaarten kan je vanaf aanstaande vrijdag krijgen voor een schamele prijs van €67,20.

Wat een schandalig hoge prijs zeg, bah. Was sowieso niet echt van plan om te gaan, maar hierdoor is het helemaal uitgesloten.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.769
11.971
Damn. De tijd dat HMH/Afas het goedkopere alternatief op ietwat grote namen in Ziggo is wel over zeg.

Jammer genoeg wel.
Enig idee wat de show in Tilburg van een paar jaar geleden terug kostte?

 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.616
679
Lange Frans & Baas B gaan weer samen shows doen

Aankondiging vanavond, verkoop start dan ook meteen

Voor de mensen die dachten dat de reünie van The Opposites dit jaar de mooiste nostalgische hiphop-comeback was.

Grapje zeker. Dit is toch gewoon kut? Dat remake nummer is toch gewoon slecht. Gewoon niet doen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.616
679
Damn. De tijd dat HMH/Afas het goedkopere alternatief op ietwat grote namen in Ziggo is wel over zeg.

Show van Lewis Capaldi toch ook? €40 voor 1 hitje. Das toch van de pot gerukt. Hij verkoopt het ook nog uit. Mafklappers.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.769
11.971
wenteldave wrote:
Ahum… Geruchten waren er al, maar het is nu echt aangekondigd. Op zondag 26 januari komen Five Finger Death Punch, Megadeth en Bad Wolves naar AFAS Live. Kaarten kan je vanaf aanstaande vrijdag krijgen voor een schamele prijs van €67,20.

Wat een schandalig hoge prijs zeg, bah. Was sowieso niet echt van plan om te gaan, maar hierdoor is het helemaal uitgesloten.

Ik gok misschien op een swapje voor maximaal veertig euro. Zouden bij velen nog de misser in Tilburg in het geheugen zitten? Dat heb ik namelijk wel en dan is een euro of 67 teveel van het goede. Maar goed, januari is al een mooie maand.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.381
1.446
Raskolnikov wrote:
Bon Iver in april naar de Ziggodome.

Zou er dan nog een festivaltour achteraan komen?

vast

Goed onderbouwde reactie ook.

Ik denk niet dat er nog een festivaltour doen. Ze hebben al heel veel gedaan op festivalgebied afgelopen jaren. Wellicht een paar exclusive-shows. Maar niet grote tour erna.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.698
6.431
Precies. Dit is waarschijnlijk de 2020 tour voor Europa. Denk dat dit idd vrijwel uitsluit dat ze nog festivals gaan doen.

Ik haal vrijdag iig kaarten. Wat een mooie prijs!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken