Concertaankondigingen

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.701
11.662
Zal wel februari worden...
Toch een concert dat ik ga overslaan. Megadeth vind ik tof, Bad Wolves kan me niet bekoren en FFDP gaat nog wel qua oudere nummers, maar Moody is gewoon een lul eersteklas, naar mijn mening.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.679
3.399
Timmetje wrote:
Slipknot eind januari. Kaartverkoop start 6 september. Ziggo Dome.

Hallelujah. Dinsdag 28 januari om precies te zijn. Kaartprijs loopt uiteen van €52,50 tot €62,50.

Een slechtere datum hadden ze niet kunnen kiezen... 1 week op een jaar zit ik voor mijn werk in Duitsland voor een beurs, 1 week - net die week. Mijn vriendengroepen splitsen zich alleszins (gelukkig voor mij) in tweeën, waarbij een deel naar Nederland trekt, en een ander deel voor de show in Luxemburg gaat. Ik ga me dus aansluiten bij die 2e groep voor de show op 1 februari. Sowieso wel net iets praktischer doordat die show op een zaterdag is.
Zo benieuwd naar welke nummers van hun nieuwe album de setlist halen. En Behemoth als special guest. Wordt vet!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.701
11.662
geen belgische datums?
Geen Belgische datums. Tour loopt van 14 januari tot en met 24 februari. In ieder geval, je moet of naar Amsterdam, of maar Luxemburg, of naar Frankfurt, of naar Parijs om maar de 'dichstbijzijnde' plaatsen te benoemen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.701
11.662
wenteldave wrote:

Timmetje wrote:
Slipknot eind januari. Kaartverkoop start 6 september. Ziggo Dome.


Hallelujah. Dinsdag 28 januari om precies te zijn. Kaartprijs loopt uiteen van €52,50 tot €62,50.

Een slechtere datum hadden ze niet kunnen kiezen… 1 week op een jaar zit ik voor mijn werk in Duitsland voor een beurs, 1 week – net die week. Mijn vriendengroepen splitsen zich alleszins (gelukkig voor mij) in tweeën, waarbij een deel naar Nederland trekt, en een ander deel voor de show in Luxemburg gaat. Ik ga me dus aansluiten bij die 2e groep voor de show op 1 februari. Sowieso wel net iets praktischer doordat die show op een zaterdag is.
Zo benieuwd naar welke nummers van hun nieuwe album de setlist halen. En Behemoth als special guest. Wordt vet!

Ik wilde nog vragen of Frankfurt dan geen optie was, maar dat is op de negenentwintigste...
Wel lullig. Dat jouw vriendengroep überhaupt zin heeft om helemaal naar Luxemburg af te reizen voor een concert.
Als ik een kleine gok mag doen over de nieuwe nummers op de setlist, zou ik denken aan Nero Forte, Unsainted (al staat die er al op) en Birth Of The Cruel. Ik hoop zelf eigenlijk nog op Spiders. Denk dat het daar wel ophoudt. Niet omdat de rest van het album geen goede nummers bevat, maar gewoon omdat die minder publiekstrekkers bevat en omdat je setlist niet uit alleen maar nieuwe nummers kan bestaan.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
geen belgische datums?
Meestal betekent een tour in januari/februari met nieuw album dat er nog een zomertournée komt ook. Ik ga er dus vanuit dat ze wel nog érgens in België zullen staan volgende zomer. Hetzij een Knotfest op één of andere weide, op Werchter of gewoon terug Graspop. Kan het me niet voorstellen dat Live Nation België Slipknot zomaar aan zich laat voorbij gaan.

Ik zie ze na deze tour tot februari wel de oversteek maken naar de Zuid-Amerikaanse Lollapalooza's en dan vermoed ik dat ze ook een kanshebber worden voor de Europese Lollapalooza's en een festival als Roskilde en nog wat metalfestivals waar ze nog niet stonden ...

 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.679
3.399
geen belgische datums?
Ik blijf ook geloven in een vervolg van de Europese tour in de zomermaanden. Slipknot is veel groter / populairder in België dan in Nederland. Ik kan me dus ook niet voorstellen dat er niet nog een Belgische datum komt.
Maar ik ga toch gewoon mijn geld ook al uitgeven aan die eerste tour - daarna zien we wel.
Ik kan me voorstellen dat enkelen daarna gaan denken 'hebben we daar nu echt zo ver voor gereden, zodat ze daarna achter onze hoek spelen'...

Ik wilde nog vragen of Frankfurt dan geen optie was, maar dat is op de negenentwintigste…
Wel lullig. Dat jouw vriendengroep überhaupt zin heeft om helemaal naar Luxemburg af te reizen voor een concert.
Als ik een kleine gok mag doen over de nieuwe nummers op de setlist, zou ik denken aan Nero Forte, Unsainted (al staat die er al op) en Birth Of The Cruel. Ik hoop zelf eigenlijk nog op Spiders. Denk dat het daar wel ophoudt. Niet omdat de rest van het album geen goede nummers bevat, maar gewoon omdat die minder publiekstrekkers bevat en omdat je setlist niet uit alleen maar nieuwe nummers kan bestaan.

Frankfurt is zelfs niet interessanter voor ons - woon in het Antwerpse. Frankfurt is gemakkelijk 4u rijden, Luxemburg zo'n 3u, Amsterdam 2u. Mensen doen wel gekkere dingen ;-)
Nero Forte en Birth of the Cruel lijken inderdaad inkoppers, stonden zelfs op de sticker vooraan op de cd vermeld bij de "feat." Van Nero Forte heeft Corey bevestigd dat ze het live gaan spelen op de Facebook Q&A, hij wist alleen niet vanaf wanneer het er zou inzitten. Solway Firth komt ook veel aan bod bij de band zelf, dus durf ik ook te verwachten. Ik duim mee voor Spiders - vind ik een schitterend nummer, al had Corey er vocaal nog iets meer kunnen uithalen. Zou het dus graag live horen.

 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.495
4.672
Jinjer 28 november in ZAPPA antwerpen / 26 november Q factor amsterdam kondigt the agonist aan als special guest + nog 2 support bands die moeten komen


Jinjer heeft al een upgrade gekregen van kavka 400 capaciteit naar zappa 1000 die bijna uitverkocht is. Met een support als the agonist denk ik dat er toch eens moet nagedacht worden om dit nog eens up te graden naar trix misschien? 1500 capaciteit
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.578
6.252
Ook in Nijmegen.

NIJMEGEN - Popster Nick Cave komt naar Nederland en doet op 28 januari De Vereeniging in Nijmegen aan. Het gaat om een persoonlijk concert. De zanger gaat in dialoog met het publiek en speelt een paar van zijn meest geliefde liedjes op piano.

@mattman lees je mee?
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
913
762
Lewis Capaldi komt 13 februari 2020 naar Afas Live! Mooie stap voor hem.

Staat in oktober nog in Tivoli, als iemand daar toevallig twee kaarten voor over heeft, hoor ik het graag :') (Lekkere longshot want keihard uitverkocht, maar niet geschoten is altijd mis)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.103
8.774
Nick Cave in de Bozar in Brussel op 30 en 31 januari!

Na zijn vorige doortocht te missen (ticketverkoop website gecrasht) ga ik alles op alles inzetten om hier nu bij te zijn.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.601
660
NIJMEGEN – Popster Nick Cave komt naar Nederland en doet op 28 januari De Vereeniging in Nijmegen aan. Het gaat om een persoonlijk concert. De zanger gaat in dialoog met het publiek en speelt een paar van zijn meest geliefde liedjes op piano.

Dat zal als een tiet gaan zo snel. 99 euro eerste rang. alle kaarten strikt op naam vind ik een goed punt. Alleen veel succes morgen om 11 uur
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.578
6.252
In Tivoli controleerden ze iig niet op naam voor Nick Cave dit jaar al zeiden ze van wel....
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken