Concertaankondigingen

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.182
Momenteel onderweg naar Graspop Metal Meeting en aangezien ik toch niks beters had te doen, heb ik de lijst maar weer geüpdatet. Uiteraard heb ik dat de afgelopen paar dagen ook netjes gedaan. Graag zou ik willen weten of iemand hier gebruik van gemaakt, aangezien ik het wel wil blijven doen als mensen er nut in inzien.
In ieder geval, bij dezen: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1bkmFiW_Lz3OQsVWrn_uk3c2ET4VDvUVaodgtFjWwI3k/edit?usp=sharing

Ik weet niet hoe het met anderen zit maar de lijst voor Jesper was voor mij vooral handig omdat er veel nog niet aangekondigde concerten instonden. Hier kan ik zelf minder mee omdat ik het zelf makkelijker kan opzoeken.

Weet niet hoe dat voor anderen is.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.590
11.202
wenteldave wrote:
Momenteel onderweg naar Graspop Metal Meeting en aangezien ik toch niks beters had te doen, heb ik de lijst maar weer geüpdatet. Uiteraard heb ik dat de afgelopen paar dagen ook netjes gedaan. Graag zou ik willen weten of iemand hier gebruik van gemaakt, aangezien ik het wel wil blijven doen als mensen er nut in inzien.
In ieder geval, bij dezen: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1bkmFiW_Lz3OQsVWrn_uk3c2ET4VDvUVaodgtFjWwI3k/edit?usp=sharing

Ik weet niet hoe het met anderen zit maar de lijst voor Jesper was voor mij vooral handig omdat er veel nog niet aangekondigde concerten instonden. Hier kan ik zelf minder mee omdat ik het zelf makkelijker kan opzoeken.

Weet niet hoe dat voor anderen is.

Met die gedachte zat ik zelf ook. Denk dat ik de stekker eruit ga trekken, omdat je inderdaad alles zelf kan opzoeken.
Ik ben bang dat Jesper is teruggeroepen en dat hij het daarom niet meer doet. Kan er niemand anders opstaan?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.459
4.624
De laatste weken zijn er een aantal concerten aangekondigd, ik denk dan aan alter bridge in Cirque royal, Amon amarth in Vorst, Dropkick murphys in Lotto arena.

Ik merk dat alle bands die tegenwoordig aangekondigd zijn een heel stuk duurder zijn dan bands van dat kaliber die vorig jaar aangekondigd zijn. Doorgaans was de prijs van een concert 42 euro vorig jaar, en in het begin van het jaar maar alle concerten die deze week aangekondigd zijn komen al boven de 50 euro uit.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.590
11.202
De laatste weken zijn er een aantal concerten aangekondigd, ik denk dan aan alter bridge in Cirque royal, Amon amarth in Vorst, Dropkick murphys in Lotto arena.

Ik merk dat alle bands die tegenwoordig aangekondigd zijn een heel stuk duurder zijn dan bands van dat kaliber die vorig jaar aangekondigd zijn. Doorgaans was de prijs van een concert 42 euro vorig jaar, en in het begin van het jaar maar alle concerten die deze week aangekondigd zijn komen al boven de 50 euro uit.

Zal ze marktwerking wel wezen. Baal er wel van, ook al zijn de kaarten voor Alter Bridge in AFAS Live (Amsterdam) al binnen. Eindstand: €61,50.
Geen kaarten gekocht voor Amon Amarth, omdat ik dat echt wel te duur vindt. Dropkick Murphys is ook van de zotte.
Godsamme, waar zijn de normale prijzen gebleven?
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
608
280
Op deze manier word je gedwongen om een paar dagen voor het concert een Ticketswapje te doen, als dat mogelijk is. Deze prijzen gaan werkelijk nergens meer over, inderdaad.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.182
xydroh wrote:
De laatste weken zijn er een aantal concerten aangekondigd, ik denk dan aan alter bridge in Cirque royal, Amon amarth in Vorst, Dropkick murphys in Lotto arena.

Ik merk dat alle bands die tegenwoordig aangekondigd zijn een heel stuk duurder zijn dan bands van dat kaliber die vorig jaar aangekondigd zijn. Doorgaans was de prijs van een concert 42 euro vorig jaar, en in het begin van het jaar maar alle concerten die deze week aangekondigd zijn komen al boven de 50 euro uit.

Zal ze marktwerking wel wezen. Baal er wel van, ook al zijn de kaarten voor Alter Bridge in AFAS Live (Amsterdam) al binnen. Eindstand: €61,50.
Geen kaarten gekocht voor Amon Amarth, omdat ik dat echt wel te duur vindt. Dropkick Murphys is ook van de zotte.

Dropkick Murphys in Ziggo Dome zijn maar 39 tot 48 euro inc servicekosten. Vrij schappelijke prijs imo. In Amon Amarth vind ik met 49 inc servicekosten ook nog wel meevallen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.590
11.202
wenteldave wrote:

xydroh wrote:
De laatste weken zijn er een aantal concerten aangekondigd, ik denk dan aan alter bridge in Cirque royal, Amon amarth in Vorst, Dropkick murphys in Lotto arena.

Ik merk dat alle bands die tegenwoordig aangekondigd zijn een heel stuk duurder zijn dan bands van dat kaliber die vorig jaar aangekondigd zijn. Doorgaans was de prijs van een concert 42 euro vorig jaar, en in het begin van het jaar maar alle concerten die deze week aangekondigd zijn komen al boven de 50 euro uit.


Zal ze marktwerking wel wezen. Baal er wel van, ook al zijn de kaarten voor Alter Bridge in AFAS Live (Amsterdam) al binnen. Eindstand: €61,50.
Geen kaarten gekocht voor Amon Amarth, omdat ik dat echt wel te duur vindt. Dropkick Murphys is ook van de zotte.


Dropkick Murphys in Ziggo Dome zijn maar 39 tot 48 euro inc servicekosten. Vrij schappelijke prijs imo. In Amon Amarth vind ik met 49 inc servicekosten ook nog wel meevallen.

Hmm... Dan zat ik waarschijnlijk met m'n hoofd ergens anders.
In ieder geval, nieuwe aankondiging: Sabaton in AFAS Live op 9 februari 2020 met Apocalyptica en Amaranthe als specials guests. Ja, dat is ook wel weer een lekker concert.
Kaartjes vanaf €54,00. Kan er mee door voor een band met de status als Sabaton.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.182
Lizzo op 18 november naar Afas.
Kaartverkoop start vrijdag. Kaartjes kosten €38,-.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.590
11.202
Delain naar Tivoli Vredenburg in Ronda. Vrijdag 14 februari 2020 voor €25,35. Misschien hun gemiste optreden op Graspop maar eens inhalen.
Februari wordt zo wel ontzettend druk met Dropkick Murphys, Sabaton, Delain, Equilibrium en wellicht BABYMETAL (gewoon voor de leuk, als ik een swapje weet te bemachtigen). Ook wellicht Liam Gallagher met TicketSwap.
En dat is pas hetgeen dat bekend is gemaakt. Komt waarschijnlijk nog genoeg bij. Waar moet ik dat geld vandaan halen?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.459
4.624
België zie ik hier niet bij staan, zouden ze dan toch op een festival staan? Zou Amsterdam trouwens wijzen op Ziggo? de Kuip?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.039
6.078
België zie ik hier niet bij staan, zouden ze dan toch op een festival staan? Zou Amsterdam trouwens wijzen op Ziggo? de Kuip?
Ik denk België overslaan, zoals ze 2019 NL hebben overgeslagen
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
293
248
België zie ik hier niet bij staan, zouden ze dan toch op een festival staan? Zou Amsterdam trouwens wijzen op Ziggo? de Kuip?

Aangezien er vrij duidelijk Amsterdam staat, lijkt het me stug dat het De Kuip wordt. Vergeet niet dat hun laatste soloshow in Nederland in de Afas (toen nog HMH) was. Zal wel Ziggo worden, met Nederlandse en Belgische bezoekers aangevuld met de nodige metalfans uit heel Europa die er een weekendje Amsterdam van maken krijgen ze die net vol.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken