Concertaankondigingen

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
307
258
Ja, beetje duur om.mee te pikken. Kijk tegen die tijd wel op ticketswap. Volgens mij verkoopt dat echt niet meteen uit.
Minpunt vind ik ook dat Dave Navarro niet meekomt deze tour door covid
Waar heb je gelezen dat Dave Navarro er ook dit jaar nog niet bij zal zijn? Ik dacht dat ‘ie inmiddels hersteld was. Op de Paradiso Concertpagina wordt juist vermeld dat ze weer compleet in de originele bezetting zijn.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.137
13.177
En om de dag af te sluiten...

MOVNT OLYMPVS is support bij GZA w/ Phunky Nomads in de Effenaar, Keenan Mundane is dat in Patronaat (21 en 22 februari).
Curselifter is support bij Hammok in ACU (27 maart).
Strawberry Guy op 29 april naar Paradiso. Verkoop 15 februari 11.00.
Fata Boom op 18 mei naar Cinetol. Tickets zijn al in de verkoop.
Egyptian Blue op 19 mei naar het Stroomhuis. Verkoop 9 februari 11.00.
Joey Calderazzo, John Patitucci & Dave Weckl Trio op 21 mei naar de Boerderij. Tickets zijn al in de verkoop. Indrukwekkend...!
Ozric Tentacles en Silas & Saski op 20 september naar Tivoli. Verkoop 14 februari 10.00.
Marcus King op 29 oktober naar AFAS Live. Verkoop 16 februari 10.00, VVK 12 en 15 februari 10.00. Christus, die is snel gegroeid.

Voor België:
Het optreden van Baloji in Ancienne Belgique is verplaatst naar 13 oktober (19 maart).
Marcus King op 28 oktober naar de Roma. Verkoop 16 februari 10.00, VVK 12 februari 10.00.
 
Laatst bewerkt:

RobGordon

Playlistbediener
19 apr 2023
17
34
Concert van Slowdive dat vanavond plaats zou vinden in Brussel is verplaatst naar maandag 27 mei 2024, ivm een sterfgeval van een "close family member of one of the band."

Kut om te horen terwijl ik al in de trein vanuit Nederland zit, maar niet zo kut als voor het bandlid natuurlijk...
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.511
1.317
Ja, beetje duur om.mee te pikken. Kijk tegen die tijd wel op ticketswap. Volgens mij verkoopt dat echt niet meteen uit.
Minpunt vind ik ook dat Dave Navarro niet meekomt deze tour door covid
Serious? Geen Dave Navarro 🤷🏼‍♂️
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.137
13.177
Verdomme, inderdaad, hier staat het. Geen Dave. Wordt vervangen door een andere voormalige RHCP-gitarist, Josh Klinghofer. Dankjewel @HaaEll dat je ons op tijd waarschuwde voordat ik 60 euro neerlegde voor een band die in deze samenstelling eigenlijk geen Jane’s Addiction zou mogen heten.
Al is Josh Klinghofer wel een verdomd vette vervanger!
 

HaaEll

Campingartiest
21 nov 2023
69
40
Waar heb je gelezen dat Dave Navarro er ook dit jaar nog niet bij zal zijn? Ik dacht dat ‘ie inmiddels hersteld was. Op de Paradiso Concertpagina wordt juist vermeld dat ze weer compleet in de originele bezetting zijn.
Zal even zoeken. Las dat John Klinghoffer (ook ex-rhcp) het overnam
 

HaaEll

Campingartiest
21 nov 2023
69
40
Verdomme, inderdaad, hier staat het. Geen Dave. Wordt vervangen door een andere voormalige RHCP-gitarist, Josh Klinghofer. Dankjewel @HaaEll dat je ons op tijd waarschuwde voordat ik 60 euro neerlegde voor een band die in deze samenstelling eigenlijk geen Jane’s Addiction zou mogen heten.
Ah! Je had t al gevonden :)

En graag gedaan.
Forum net ontdekt en het stikt hier van de muziekliefhebbers. Blij het ontdekt te hebben en nu al van nut te kunnen zijn
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.816
2.566
[BE]
Novastar op 25 oktober 2025 naar de Lotto Arena. Tickets vanaf 22 februari, 10u.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
739
569
[BE]
Novastar op 25 oktober 2025 naar de Lotto Arena. Tickets vanaf 22 februari, 10u.
Je kan er maar op tijd bij zijn he!

11 mei is er Coffey Fest bij Pier15 te Breda! In samenwerking met poppodium Mezz zal John Coffey hun eigen minifestival headlinen. Tusky, Arson en Maria Iskariot komen ook mee.
 
Laatst bewerkt:

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.137
13.177
Het optreden van Wild Romance in P3 is verplaatst naar 5 april (10 februari).
Het optreden van Buckcherry in de Boerderij is geannuleerd (17 februari).
I Love You Hunny Bunny is support bij The Vices in de Oosterpoort (23 februari).
Jesse Hydro is support bij de hele tour van Flemming (data tussen 24 februari en 31 maart).
Bayline en Mikki Wood zijn support bij Captain Kaiser in de Kroepoekfabriek (8 maart).
Jacquees op 1 april naar Ahoy-RTM. Verkoop vandaag 12.00.
Supreme Unbeing en All for Metal zijn support bij Lordi in Metropool Enschede en de Nieuwe Nor (7 en 8 april).
Vinyl Williams ook op 24 april naar Paradiso. Tickets zijn al in de verkoop.

Toverberg op 7 mei naar Tolhuistuin. Tickets zijn al in de verkoop.
De datum voor Josylvio in AFAS Live is 10 mei. Verkoop is 23 februari 12.00, VVK 16 februari 12.00 en 21 februari 20.00.
Der Mancha Red is support bij Bongzilla in The Jack (Eindhoven) (10 mei).
Ismail Tunçbilek op 16 mei naar Musis. Tickets zijn al in de verkoop.
Dancing Dollekamp ook op 16 mei naar Merleyn. Tickets zijn al in de verkoop.
Kickin Valentina is support bij Metal Studs in de Bosuil (18 mei).
Supersister ook op 18 mei naar het Bolwerk, 26 mei naar Mezz en 31 mei naar P3. Tickets zijn al in de verkoop.
Egyptian Blue ook op 30 mei naar Vera. Tickets zijn al in de verkoop.

Clean Pete op 5 juni naar Tivoli en 7 juni naar Muziekgebouw Eindhoven (onder de noemer Klassieke Revue). Tickets zijn al in de verkoop.
Sjoerdson's Mayhem Madness op 14 juni naat de Nobel. Tickets zijn al in de verkoop.
Big Time Rush ook op 23 juni naar AFAS Live. Verkoop 14 februari 10.00, VVK 12 februari 10.00.
dEUS op 2 juli naar Victorie. Verkoop 12 februari 10.00.
Acda en de Munnik op 29 augustus naar het Noorderstrand Scheveningen. Tickets zijn al in de verkoop.
Django Wagner op 4 oktober naar 013. Verkoop 4 maart 10.00, VVK 2 maart 10.00.
Isak Danielson ook op 31 oktober naar Rotown. Verkoop 12 februari 10.00.

Voor België:
Abrahamblue is support bij Planet Giza in Ancienne Belgique (25 februari).
Jane Døe op 12 april naar Koninklijk Circus. Tiickets zijn al in de verkoop.
Rebeka Warrior, Cate Hortl en Baby Volcano op 26 april naar Halles de Schaerbeek (als onderdeel van Les Nuits Botanique). Tickets zijn al in de verkoop.
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies, bruc en Bert

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.816
2.566
Het optreden van Buckcherry in de Boerderij is geannuleerd (17 februari).
Oei? Zo'n tegenvallende verkoop? Mochten ze wat dichter in de buurt optreden ging ik er zeker naartoe.

EDIT: Lees op hun facebookpagina dat 't om de stem van de zanger gaat die niet OK om te touren..
Mja... Er zullen wel andere doorslaggevende factoren meegespeeld hebben, vermoedelijk.
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
739
569
Het optreden van Wild Romance in P3 is verplaatst naar 5 april (10 februari).
Het optreden van Buckcherry in de Boerderij is geannuleerd (17 februari).
I Love You Hunny Bunny is support bij The Vices in de Oosterpoort (23 februari).
Jesse Hydro is support bij de hele tour van Flemming (data tussen 24 februari en 31 maart).
Bayline en Mikki Wood zijn support bij Captain Kaiser in de Kroepoekfabriek (8 maart).
Jacquees op 1 april naar Ahoy-RTM. Verkoop vandaag 12.00.
Supreme Unbeing en All for Metal zijn support bij Lordi in Metropool Enschede en de Nieuwe Nor (7 en 8 april).
Vinyl Williams ook op 24 april naar Paradiso. Tickets zijn al in de verkoop.

Toverberg op 7 mei naar Tolhuistuin. Tickets zijn al in de verkoop.
De datum voor Josylvio in AFAS Live is 10 mei. Verkoop is 23 februari 12.00, VVK 16 februari 12.00 en 21 februari 20.00.
Der Mancha Red is support bij Bongzilla in The Jack (Eindhoven) (10 mei).
Ismail Tunçbilek op 16 mei naar Musis. Tickets zijn al in de verkoop.
Dancing Dollekamp ook op 16 mei naar Merleyn. Tickets zijn al in de verkoop.
Kickin Valentina is support bij Metal Studs in de Bosuil (18 mei).
Supersister ook op 18 mei naar het Bolwerk, 26 mei naar Mezz en 31 mei naar P3. Tickets zijn al in de verkoop.
Egyptian Blue ook op 30 mei naar Vera. Tickets zijn al in de verkoop.

Clean Pete op 5 juni naar Tivoli en 7 juni naar Muziekgebouw Eindhoven (onder de noemer Klassieke Revue). Tickets zijn al in de verkoop.
Sjoerdson's Mayhem Madness op 14 juni naat de Nobel. Tickets zijn al in de verkoop.
Big Time Rush ook op 23 juni naar AFAS Live. Verkoop 14 februari 10.00, VVK 12 februari 10.00.
dEUS op 2 juli naar Victorie. Verkoop 12 februari 10.00.
Acda en de Munnik op 29 augustus naar het Noorderstrand Scheveningen. Tickets zijn al in de verkoop.
Django Wagner op 4 oktober naar 013. Verkoop 4 maart 10.00, VVK 2 maart 10.00.
Isak Danielson ook op 31 oktober naar Rotown. Verkoop 12 februari 10.00.

Voor België:
Abrahamblue is support bij Planet Giza in Ancienne Belgique (25 februari).
Jane Døe op 12 april naar Koninklijk Circus. Tiickets zijn al in de verkoop.
Rebeka Warrior, Cate Hortl en Baby Volcano op 26 april naar Halles de Schaerbeek (als onderdeel van Les Nuits Botanique). Tickets zijn al in de verkoop.
Enige kans op meer NL-data buiten Victorie voor dEUS? Buiten DTRH uiteraard.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.137
13.177
Oei? Zo'n tegenvallende verkoop? Mochten ze wat dichter in de buurt optreden ging ik er zeker naartoe.

EDIT: Lees op hun facebookpagina dat 't om de stem van de zanger gaat die niet OK om te touren..
Mja... Er zullen wel andere doorslaggevende factoren meegespeeld hebben, vermoedelijk.
Nou ja, op zich is zijn stem toch wel belangrijk. Als ie niet kan zingen, houdt het op. Verkoop liep volgens mij best wel goed.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken