Concertaankondigingen

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
639
491
Angus & Julia Stone ook op 3 juni 2024 naar het Koninklijk Circus in Brussel. Ticketverkoop vanaf 9 februari om 10u.
Kan iemand vinden hoe duur dit is? In Carre is het vanaf 51 euro tot 84,50 euro.

Je kan op de site van Angus en Julia al voorinschrijven trouwens
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.881
6.120
Zoek een ander topic ofzo... :)

TerraDown is support bij Dance With Dragons in Bibelot (14 april).
Leuk om te zien dat TerraDown de weg terug heeft gevonden. Ik ken de zanger een persoonlijk, en waren pre corona echt lekker aan de weg aan het timmeren. Stonden op Wacken, maar ook op Baroeg Open Air. Alleen net toen ze aan het opkomen waren kwam de covid periode. In die tijd ook een bandlid kwijt vetrokken, en toen hebben ze best een terugval gehad. Nu zijn ze weer een beetje terug, zag ook dat ze gingen touren door een flink stuk van Europa. Leuk om te zien dat ze langzaam een beetje terugkomen en om ze door de grote wenteldave gepost zien worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mark's Kal

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.176
13.373
Leuk om te zien dat TerraDown de weg terug heeft gevonden. Ik ken de zanger een persoonlijk, en waren pre corona echt lekker aan de weg aan het timmeren. Stonden op Wacken, maar ook op Baroeg Open Air. Alleen net toen ze aan het opkomen waren kwam de covid periode. In die tijd ook een bandlid kwijt vetrokken, en toen hebben ze best een terugval gehad. Nu zijn ze weer een beetje terug, zag ook dat ze gingen touren door een flink stuk van Europa. Leuk om te zien dat ze langzaam een beetje terugkomen en om ze door de grote wenteldave gepost zien worden.
Ze stonden me nog vaag bij, maar nu je het zegt, herken ik ze inderdaad weer. Hopelijk voor die jongens worden ze binnenkort weer uitgenodigd voor zulke festivals dan! Eerst 30 maart nog uitvechten of ze een plekje op Dynamo Metalfest weten te bemachtigen. Zou in ieder geval een mooie vervolgstap zijn.

Jouw campagne komt echt niet van de grond, hè ;) Maar bedankt voor de veren!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.881
6.120
Ja dat hoop ik voor die jongens, niet altijd mijn ding maar ik gun ze het wel. En nee ik ben hardleers, dus die campagne geef ik voorlopig nog niet op.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

zworp3

Support act
17 mei 2018
966
668
Maar voor mijn gevoel ga je er vanuit dat de prijzen weer gaan zakken in de toekomst?
Jij vroeg "welk festival ken jij dat de prijzen verlaagd heeft?" en ik gaf vervolgens een voorbeeld.

Waar jij dan dat gevoel van je vandaan haalt?
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.202
498
Van the Man voor 96 Euro.....
Waarom 😬😬😬
Kijk hier niet echt van op. Show in Carré vorig jaar was zelfs nog iets duurder. Grote en graag geziene artiest in een relatief kleine zaal. Vind een vergelijkbare prijs voor bijvoorbeeld The Eagles in het Gelredome met een ~15 keer grotere capaciteit een stuk opvallender.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.514
1.321
Jij vroeg "welk festival ken jij dat de prijzen verlaagd heeft?" en ik gaf vervolgens een voorbeeld.

Waar jij dan dat gevoel van je vandaan haalt?
Dat klopt.

Geen idee waar ik dat gevoel vandaan haal. Daarom is het gevoel en niet onderbouwd met cijfers of feiten.

De rest van mijn bericht niet relevant voor je?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.176
13.373
Ik houd me aanbevolen voor een Nederlandse datum :)
MOMO komt morgen met nieuwe namen...? Wel opvallend dat hij tot nu toe geen enkele Nederlandse reguliere zaalshow heeft gedaan, maar er ondertussen toch al redelijk vaak heeft gestaan.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.176
13.373
Frankie is support bij Mooon in de Effenaar (22 februari).
Loverman op 3 april naar Paradiso. Verkoop 9 februari 10.00.
Celebrating Amy op 11 april naar de Nobel. Tickets zijn al in de verkoop.
Tico Pierhagen op 28 april naar Metropool Hengelo. Verkoop 9 februari 15.00.
Odeal op 11 mei naar Tolhuistuin. Verkoop 9 februari 10.00.
Chazzy Green op 15 mei naar Metropool Hengelo. Verkoop 15 februari 12.00.
Popa Chubby op 17 mei naar Gebouw-T. Tickets zijn al in de verkoop.
Dancing Dollekamp op 17 mei naar Metropool Hengelo. Verkoop vandaag 12.00.

Ænima - A Tool Experience op 18 mei naar Q-Factory. Verkoop 12 februari 12.00.
Snow Coats is support bij Call It Off in Bibelot (31 mei).
Ode aan Johnny Jordaan op 10 juni naar Paradiso. Tickets zijn al in de verkoop.
Bökkers op 22 juni naar het Burgerweeshuis. Tickets zijn al in de verkoop.
Less Than Jake op 4 augustus naar de Melkweg. Verkoop 16 februari 10.00.
Kat Eaton en Emily Wolfe op 15 september naar de Bosuil. Tickets zijn al in de verkoop.

Voor België:
Rorcal en Abraham ook op 31 maart naar La Zone. Tickets zijn al in de verkoop.
Clara Ysé op 2 april naar Botanique. Tickets zijn al in de verkoop.
Hatik op 9 oktober naar Botanique. Tickets zijn al in de verkoop.
 

HaaEll

Campingartiest
21 nov 2023
69
40
Oef die prijs voor Janes Addiction in Paradiso…..
Ja, beetje duur om.mee te pikken. Kijk tegen die tijd wel op ticketswap. Volgens mij verkoopt dat echt niet meteen uit.
Minpunt vind ik ook dat Dave Navarro niet meekomt deze tour door covid
 
  • Winning
Waarderingen: @Marc

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.816
2.566
Iemand fan van K-pop?
[BE]
Dreamcatcher met de "2024 World Tour [Luck Inside 7 Doors] naar Koninklijk Circus op 1 maart '24. Tickets vanaf morgen, 11:00.
Gavin Degraw op 24 oktober naar Koninklijk Circus. Tickets vanaf 16 februari, 10:00.
 
  • Leuk
Waarderingen: Thisso

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.176
13.373
Brokezart is support bij Jiri11 in de Nieuwe Nor (23 februari), Brunzyn en Antje zijn dat in Rotown (24 februari) en Brokezart en Gilly zijn dat in Hall of Fame (7 maart).
KAYA is support bij Ella Grace in Cinetol (24 februari).
BOWL, NIAMH en FIT op 10 maart naar de Pul (onder de noemer Herman Brood Academie on Tour). Tickets zijn al in de verkoop.
Michael Marcagi op 29 april naar de Melkweg. Verkoop 16 februari 10.00, VVK 14 februari 10.00.
The Psychotic Monks op 3 mei naar V11. Tickets zijn al in de verkoop.
Massada op 3 mei naar Gigant. Tickets zijn al in de verkoop.
Portland, Isaac Roux en ISE ook op 4 mei naar de Bosuil. Tickets zijn al in de verkoop. Dit is het ingehaalde concert van december.
Dancing Dollekamp ook op 4 mei naar Tivoli, 10 mei naar Hedon en 11 mei naar Vera. Tickets zijn al in de verkoop.

Sugarmill Slim op 10 mei naar Q-Factory. Verkoop 9 februari 12.00.
Banner. op 18 mei naar Paard. Tickets zijn al in de verkoop.
Melle Berendsen op 24 mei naar Luxor Live. Tickets zijn al in de verkoop.
Private Function op 1 juni naar Vera. Tickets zijn al in de verkoop.
Awash en Juneville op 8 juni naar Mezz. Tickets zijn al in de verkoop.
Vitalic op 21 september naar de Melkweg. Verkoop 14 februari 10.00.
Daniel Norgren op 9 oktober naar Paradiso. Verkoop 23 februari 10.00. Ik zeg niks, voordat ik weer gal over me heen krijg.
Gong op 7 november naar 013. Tickets zijn al in de verkoop. Heel vet! Alleen balen dat ik weer niet kan gaan en het weer een stuk duurder is dan de shows van 2022.
Bee Gees Forever op 4 januari met twee shows naar Ahoy-RTM. Tickets zijn al in de verkoop.

Voor België:
Hatik ook op 10 oktober naar La Madeleine. Tickets zijn al in de verkoop. Waar show in Botanique van een dag eerder een rapshow zal zijn, wordt dit er eentje met een volledige band.
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken